Αυξάνονται και πληθύνονται οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελίας και διανομής φαγητού, με την ουκρανική Rocket να είναι η πέμπτη εταιρεία του κλάδου που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά.
Μετά το λανσάρισμα της εταιρείας σε Ουκρανία, Ολλανδία, Κύπρο και Γαλλία, οι Ουκρανοί επιχειρούν να διεισδύσουν στην εγχώρια αγορά ξεκινώντας από το Χαλάνδρι, εκτιμώντας ότι υπάρχει χώρος για έναν ακόμη παίκτη σε μία αγορά όπου ήδη δραστηριοποιείται η γερμανική e-food , η φινλανδική wolt, η θυγατρική του ΟΤΕ, BOX και η delivery.gr του ομίλου Μούχαλη.
Η Clementine Joly, Διευθύντρια Marketing Ευρώπης δήλωσε σχετικά: «Σχεδιάσαμε τη στρατηγική επέκτασής μας έπειτα από εκτενή έρευνα που πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία με την PWC. Η Αθήνα βάσει διαφόρων κριτηρίων αναδείχθηκε ως ευκαιρία, οπότε αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο βήμα ξεκινώντας από τη δημοφιλή περιοχή του Χαλανδρίου, όπου υπάρχουν πολλά καταστήματα εστίασης και εστιατόρια. Μία από τις κύριες προτεραιότητές μας είναι να αναπτύξουμε ισχυρούς δεσμούς με τα εστιατόρια της πόλης. Καθώς γνωρίζουμε ότι ήταν μια δύσκολη περίοδος για τους επιχειρηματίες του κλάδου, διασφαλίζουμε ένα συμφέρον σύστημα προμηθειών με απώτερο σκοπό να τους αποφέρουμε μεγαλύτερα κέρδη. Στόχος μας είναι να παρέχουμε φρεσκομαγειρεμένο φαγητό γρήγορα, οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Στη Rocket, πιστεύουμε στην ανθρωποκεντρική υποστήριξη των συνεργατών μας και έχουμε ως προτεραιότητα την επιτυχία των συνεργαζόμενων καταστημάτων του δικτύου μας».
Για το επόμενο διάστημα, ο στόχος είναι να ενταχθεί πληθώρα καταστημάτων εστίασης, που θα παρέχουν μεγάλη ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές. Σε αυτή την κατεύθυνση και προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, η υπηρεσία θα γίνει διαθέσιμη και στο κέντρο της Αθήνας, μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Υπεύθυνος για την ανάπτυξη της εταιρείας στην ελληνική αγορά είναι ο Νίκος Χατζηδάκης, ο οποίος ήταν επικεφαλής της Lime Greece με τα ηλεκτρικά πατίνια.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων