
Tο ΕΒΕΠ προχωρά στην ομαδοποίηση και χαρτογράφηση όλων των «παρα-ναυτιλιακών» επιχειρήσεων που λειτουργούν στην καρδιά της ελληνικής ναυτιλίας, τον Πειραιά. Όπως αναφέρει σε δήλωση του ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Βασίλης Κορκίδης. Με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Πανεπιστήμιο Πειραιά, στο πλαίσιο του πρώτου ελληνικού ναυτιλιακού cluster, “Maritime Hellas” δημιουργείται από επιχειρήσεις υποστήριξης της ναυτιλίας μια εξειδικευμένη δυναμική πλατφόρμα νέας γενιάς που ονομάζεται “5S” και περιλαμβάνει Ship Supplies, Spares, Sea Services, Ship-repairs, Shipyards, όπως αναφέρει.
Ο κ. Κορκίδης προσθέτει ότι το «5S» θα αποτελεί τμήμα του cluster “Maritime Hellas”, που άλλωστε περιλαμβάνει μέλη από όλο το φάσμα της ναυτιλίας, από πλοιοκτήτες μέχρι κατασκευαστές εξοπλισμού, προμηθευτές, υπηρεσίες logistics, καθώς και επιχειρήσεις του θαλάσσιου τουρισμού.»
Οφείλω να σημειώσω ότι πλειάδα επιχειρήσεων του ευρύτερου Πειραϊκού χώρου, που δραστηριοποιούνται γύρω από τα ναυπηγεία, τη ναυπηγοεπισκευή, τους εφοδιασμούς, τα ανταλλακτικά και τις υπηρεσίες, ευελπιστούν σε μία «καλύτερη ημέρα» με την αναβίωση των ναυπηγείων της Σύρου, του Σκαραμαγκά και της Ελευσίνας, συμπλήρωσε ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ.
Ο κ. Κορκίδης προτείνει εξάλλου μελλοντικά αυτές οι επιχειρήσεις οπωσδήποτε να ενταχθούν στο νέο ΕΣΠΑ 2021-27, αφού υπό άλλες συνθήκες θα σχημάτιζαν ένα δυνατό «cluster».
Κάθε μελλοντικό πρόγραμμα που θα ευνοεί τα συνεργατικά σχήματα σχετικά με τη ναυτιλιακή δραστηριότητα θα είναι πάντα μια καλή αρχή για επιτυχημένες συνέργειες, υπογράμμισε ο κ. Κορκίδης.


Latest News

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Πάνω από 30 οι τραυματίες

Και η Royal Caribbean στη καινοτόμα πρωτοβουλία για τη μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού