Τη δυναμική ανάκαμψη των αμερικανικών ομίλων επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα εταιρικά αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου της Boeing. Είναι χαρακτηριστικό πως ο αμερικανικός γίγαντας της αεροναυπηγικής είχε να δει κέρδη εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, καθώς ήδη πριν τους τριγμούς της πανδημίας έπρεπε να διαχειριστεί και την κρίση που είχε ξεσπάσει με αφορμή την ασφάλεια των 737 MAX, με αφορμή δύο θανατηφόρα δυστυχήματα το 2018 και 2019.
Πραγματικά, δίδοντας τέλος σε ένα σερί έξι ζημιογόνων τριμήνων η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη ύψους 567 εκατ. δολαρίων, σε σχέση με τις ζημιές ύψους 2,96 δισ. δολαρίων της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Το ποσό αυτό μεταφράζεται σε κέρδη ανά μετοχή ύψους 40 σεντς, αντί της ζημιάς κατά 83 σεντς πέρυσι. Όσον αφορά τα συνολικά της έσοδα, αυξήθηκαν κατά 44% σχεδόν στα 17 δισ. δολάρια, από 11,8 δισ. πέρυσι.
Οι πωλήσεις και παραδόσεις αεροσκαφών και κυρίως του… ταλαιπωρημένου 737 MAX ξεκίνησαν και πάλι να ανεβαίνουν από τις αρχές της χρονιάς, με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες όπως η United Airlines και η Southwest Airlines να υποβάλλουν νέες παραγγελίες δίδοντας ψήφο εμπιστοσύνης στο αεροσκάφος. Άλλωστε, μετά από τροποποιήσεις από την εταιρεία και εξονυχιστικούς ελέγχους, οι αρμόδιες αρχές αεροπορικής ασφάλειας στις ΗΠΑ και όχι μόνο έδωσαν και πάλι το πράσινο φως για την κυκλοφορία των 737 Max. Έτσι, σε ετήσια βάση τα έσοδα από τον κλάδο εμπορικών αεροσκαφών αυξήθηκαν κατά 270%(!) στα 6,02 δισ. δολάρια.
Σε δηλώσεις του ο CEO, Ντέιβ Καλχούν, υποστήριξε πως αν και η Boeing δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως, είναι ενθαρρυντικό πως συνολικά ο κλάδος αναρρώνει, χάρη στην ενίσχυση των εμβολιασμών και την ενίσχυση της ταξιδιωτικής κίνησης, κυρίως στο εσωτερικό των ΗΠΑ σε πρώτη φάση.
Μάλιστα, είναι ενθαρρυντικό για τους εργαζομένους πως με βάση τα νέα ενθαρρυντικά νούμερα, η εταιρεία αποφάσισε να παγώσει το πρόγραμμα απολύσεων που είχε ξεκινήσει από πέρυσι. Συγκεκριμένα, είχε ανακοινωθεί πως το προσωπικό θα μειωθεί περίπου στους 130.000 μέχρι τα τέλη του 2021, όμως η εταιρεία θα σταματήσει τις περικοπές στα τωρινά επίπεδα των περίπου 140.000 εργαζομένων.
Latest News
Στη «μέγγενη» το Adani Group - Πτώση ομολόγων και μετοχών για δεύτερη ημέρα
Οι μετοχές του ομιλου Adani Group έχουν χάσει 28 δισ. δολάρια σε αξία - Η S&P λέει ότι θα είναι δύσκολη η χρηματοδότηση
Η Gap εκτοξεύεται - Όλα τα βλέμματα στον νέο CEO
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του