
Τη δυναμική ανάκαμψη των αμερικανικών ομίλων επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα εταιρικά αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου της Boeing. Είναι χαρακτηριστικό πως ο αμερικανικός γίγαντας της αεροναυπηγικής είχε να δει κέρδη εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, καθώς ήδη πριν τους τριγμούς της πανδημίας έπρεπε να διαχειριστεί και την κρίση που είχε ξεσπάσει με αφορμή την ασφάλεια των 737 MAX, με αφορμή δύο θανατηφόρα δυστυχήματα το 2018 και 2019.
Πραγματικά, δίδοντας τέλος σε ένα σερί έξι ζημιογόνων τριμήνων η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη ύψους 567 εκατ. δολαρίων, σε σχέση με τις ζημιές ύψους 2,96 δισ. δολαρίων της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Το ποσό αυτό μεταφράζεται σε κέρδη ανά μετοχή ύψους 40 σεντς, αντί της ζημιάς κατά 83 σεντς πέρυσι. Όσον αφορά τα συνολικά της έσοδα, αυξήθηκαν κατά 44% σχεδόν στα 17 δισ. δολάρια, από 11,8 δισ. πέρυσι.
Οι πωλήσεις και παραδόσεις αεροσκαφών και κυρίως του… ταλαιπωρημένου 737 MAX ξεκίνησαν και πάλι να ανεβαίνουν από τις αρχές της χρονιάς, με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες όπως η United Airlines και η Southwest Airlines να υποβάλλουν νέες παραγγελίες δίδοντας ψήφο εμπιστοσύνης στο αεροσκάφος. Άλλωστε, μετά από τροποποιήσεις από την εταιρεία και εξονυχιστικούς ελέγχους, οι αρμόδιες αρχές αεροπορικής ασφάλειας στις ΗΠΑ και όχι μόνο έδωσαν και πάλι το πράσινο φως για την κυκλοφορία των 737 Max. Έτσι, σε ετήσια βάση τα έσοδα από τον κλάδο εμπορικών αεροσκαφών αυξήθηκαν κατά 270%(!) στα 6,02 δισ. δολάρια.
Σε δηλώσεις του ο CEO, Ντέιβ Καλχούν, υποστήριξε πως αν και η Boeing δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως, είναι ενθαρρυντικό πως συνολικά ο κλάδος αναρρώνει, χάρη στην ενίσχυση των εμβολιασμών και την ενίσχυση της ταξιδιωτικής κίνησης, κυρίως στο εσωτερικό των ΗΠΑ σε πρώτη φάση.
Μάλιστα, είναι ενθαρρυντικό για τους εργαζομένους πως με βάση τα νέα ενθαρρυντικά νούμερα, η εταιρεία αποφάσισε να παγώσει το πρόγραμμα απολύσεων που είχε ξεκινήσει από πέρυσι. Συγκεκριμένα, είχε ανακοινωθεί πως το προσωπικό θα μειωθεί περίπου στους 130.000 μέχρι τα τέλη του 2021, όμως η εταιρεία θα σταματήσει τις περικοπές στα τωρινά επίπεδα των περίπου 140.000 εργαζομένων.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς