Συνεχίζοντας το «κρεσέντο» επενδύσεων στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου η Costamare ανακοίνωσε πριν από λίγο με την ευκαιρία των αποτελεσμάτων δευτέρου τρίμηνου ότι πρόσθεσε επιπλέον εννέα bulkers στον στόλο της φτάνοντας συνολικά τα 37 πλοία.
Σημειώνεται ότι την πρώτη επίσημη ανακοίνωση στις 16 Ιουνίου, είχε κάνει λόγο για αγορά 16 πλοίων ενώ στη συνέχεια όπως είχε γράψει ο ot.gr την 1/7 η Costamare με αφορμή το μέρισμα δημοσιοποίησε ότι ο στόλος των Bulkers είχε φθάσει στα 28 πλοία. Το επόμενο διάστημα η εταιρεία πρόσθεσε άλλα εννέα πλοία στο στόλο της φτάνοντας στο σύνολο τα 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Μαζί με τα containerships που ανέρχονται σε 81 (συμπεριλαμβανομένων δυο υπό ναυπήγηση) ο στόλος της Costamare αποτελείται συνολικά από 118 πλοία.
Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare Inc., η επένδυση της εταιρείας στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ήρθε σαν συνέχεια της εκτίμησης ότι η προσφορά είναι περιορισμένη λόγω ενός μικρού βιβλίου παραγγελιών, ενώ η ζήτηση καθοδηγείται από την συνεχή αύξηση των δαπανών για την ανάπτυξη υποδομών. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την απόκτηση 21 επιπλέον σκαφών, από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση μας εισόδου στο συγκεκριμένο κλάδο, με τον στόλο μας να αποτελείται τώρα από 37 συνολικά πλοία μεταξύ 32.000 DWT και 85.000 DWT, με μέση ηλικία τα 10 έτη. Μέχρι τώρα, 14 πλοία έχουν παραδοθεί, με τον υπόλοιπο στόλο να αναμένεται να παραδοθεί μέχρι το τέλος του έτους».
Όσον αφορά τα εμπορευματοκιβώτια η ανάκαμψη στην αγορά των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζεται αντλώντας δύναμη από την ευνοϊκή δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης. Η ισχυρή καταναλωτική ζήτηση και τα χαμηλά επίπεδα αποθεμάτων σε συνδυασμό με τους περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού έχουν συμβάλει στην άνοδο των ναύλων.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 η Costamare ανακοίνωσε έσοδα αυξημένα κατά 49,1% στα 166,8 εκατ. δολ λόγω μεγαλύτερου αριθμού πλοίων στο στόλο αλλά και ανόδου των ναύλων και κέρδη 90,6 εκατ. δολ έναντι ζημιών 76,2 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση