
Συνεχίζοντας το «κρεσέντο» επενδύσεων στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου η Costamare ανακοίνωσε πριν από λίγο με την ευκαιρία των αποτελεσμάτων δευτέρου τρίμηνου ότι πρόσθεσε επιπλέον εννέα bulkers στον στόλο της φτάνοντας συνολικά τα 37 πλοία.
Σημειώνεται ότι την πρώτη επίσημη ανακοίνωση στις 16 Ιουνίου, είχε κάνει λόγο για αγορά 16 πλοίων ενώ στη συνέχεια όπως είχε γράψει ο ot.gr την 1/7 η Costamare με αφορμή το μέρισμα δημοσιοποίησε ότι ο στόλος των Bulkers είχε φθάσει στα 28 πλοία. Το επόμενο διάστημα η εταιρεία πρόσθεσε άλλα εννέα πλοία στο στόλο της φτάνοντας στο σύνολο τα 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Μαζί με τα containerships που ανέρχονται σε 81 (συμπεριλαμβανομένων δυο υπό ναυπήγηση) ο στόλος της Costamare αποτελείται συνολικά από 118 πλοία.
Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare Inc., η επένδυση της εταιρείας στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ήρθε σαν συνέχεια της εκτίμησης ότι η προσφορά είναι περιορισμένη λόγω ενός μικρού βιβλίου παραγγελιών, ενώ η ζήτηση καθοδηγείται από την συνεχή αύξηση των δαπανών για την ανάπτυξη υποδομών. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την απόκτηση 21 επιπλέον σκαφών, από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση μας εισόδου στο συγκεκριμένο κλάδο, με τον στόλο μας να αποτελείται τώρα από 37 συνολικά πλοία μεταξύ 32.000 DWT και 85.000 DWT, με μέση ηλικία τα 10 έτη. Μέχρι τώρα, 14 πλοία έχουν παραδοθεί, με τον υπόλοιπο στόλο να αναμένεται να παραδοθεί μέχρι το τέλος του έτους».
Όσον αφορά τα εμπορευματοκιβώτια η ανάκαμψη στην αγορά των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζεται αντλώντας δύναμη από την ευνοϊκή δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης. Η ισχυρή καταναλωτική ζήτηση και τα χαμηλά επίπεδα αποθεμάτων σε συνδυασμό με τους περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού έχουν συμβάλει στην άνοδο των ναύλων.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 η Costamare ανακοίνωσε έσοδα αυξημένα κατά 49,1% στα 166,8 εκατ. δολ λόγω μεγαλύτερου αριθμού πλοίων στο στόλο αλλά και ανόδου των ναύλων και κέρδη 90,6 εκατ. δολ έναντι ζημιών 76,2 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ