Συνεχίζοντας το «κρεσέντο» επενδύσεων στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου η Costamare ανακοίνωσε πριν από λίγο με την ευκαιρία των αποτελεσμάτων δευτέρου τρίμηνου ότι πρόσθεσε επιπλέον εννέα bulkers στον στόλο της φτάνοντας συνολικά τα 37 πλοία.
Σημειώνεται ότι την πρώτη επίσημη ανακοίνωση στις 16 Ιουνίου, είχε κάνει λόγο για αγορά 16 πλοίων ενώ στη συνέχεια όπως είχε γράψει ο ot.gr την 1/7 η Costamare με αφορμή το μέρισμα δημοσιοποίησε ότι ο στόλος των Bulkers είχε φθάσει στα 28 πλοία. Το επόμενο διάστημα η εταιρεία πρόσθεσε άλλα εννέα πλοία στο στόλο της φτάνοντας στο σύνολο τα 37 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Μαζί με τα containerships που ανέρχονται σε 81 (συμπεριλαμβανομένων δυο υπό ναυπήγηση) ο στόλος της Costamare αποτελείται συνολικά από 118 πλοία.
Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γρηγόρης Ζήκος Chief Financial Officer της Costamare Inc., η επένδυση της εταιρείας στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ήρθε σαν συνέχεια της εκτίμησης ότι η προσφορά είναι περιορισμένη λόγω ενός μικρού βιβλίου παραγγελιών, ενώ η ζήτηση καθοδηγείται από την συνεχή αύξηση των δαπανών για την ανάπτυξη υποδομών. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την απόκτηση 21 επιπλέον σκαφών, από την πρώτη επίσημη ανακοίνωση μας εισόδου στο συγκεκριμένο κλάδο, με τον στόλο μας να αποτελείται τώρα από 37 συνολικά πλοία μεταξύ 32.000 DWT και 85.000 DWT, με μέση ηλικία τα 10 έτη. Μέχρι τώρα, 14 πλοία έχουν παραδοθεί, με τον υπόλοιπο στόλο να αναμένεται να παραδοθεί μέχρι το τέλος του έτους».
Όσον αφορά τα εμπορευματοκιβώτια η ανάκαμψη στην αγορά των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζεται αντλώντας δύναμη από την ευνοϊκή δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης. Η ισχυρή καταναλωτική ζήτηση και τα χαμηλά επίπεδα αποθεμάτων σε συνδυασμό με τους περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού έχουν συμβάλει στην άνοδο των ναύλων.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 η Costamare ανακοίνωσε έσοδα αυξημένα κατά 49,1% στα 166,8 εκατ. δολ λόγω μεγαλύτερου αριθμού πλοίων στο στόλο αλλά και ανόδου των ναύλων και κέρδη 90,6 εκατ. δολ έναντι ζημιών 76,2 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη