Εγκρίθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς το ενημερωτικό δελτίο που αφορά στην υποχρεωτική δημόσια πρόταση της εταιρείας Belterra Investments LTD προς τους μετόχους της εταιρείας Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Ανώνυμη Εταιρεία (ΟΛΘ Α.Ε.).
Η δημόσια πρόταση αφορά την απόκτηση του συνόλου των μετοχών τις οποίες δεν κατείχε ο προτείνων και τα συντονισμένα πρόσωπα, κατά την ημερομηνία που κατέστη υπόχρεος για την υποβολή της δημόσιας πρότασης, ήτοι 3.326.400 μετοχές, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ποσοστό 33,00% του συνολικού καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας.
Η περίοδος κατά τη διάρκεια της οποίας οι μέτοχοι δύνανται να αποδέχονται τη Δημόσια Πρόταση θα διαρκέσει συνολικά τέσσερις εβδομάδες, με έναρξη στις 30/07/2021, στις 08:00 π.μ. (ώρα Ελλάδος) και λήξη στις 27/08/2021, με το τέλος του ωραρίου λειτουργίας των τραπεζών που λειτουργούν στην Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται ότι η Belterra προσφέρει 26,50 ευρώ σε μετρητά για κάθε μετοχή της δημόσιας πρότασης, ενώ έχει δηλώσει ότι εάν μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης κατέχει συνολικά μετοχές που αντιπροσωπεύουν ποσοστό μεγαλύτερο του 90% του συνολικού καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας, δεν θα ασκήσει το δικαίωμα εξαγοράς (squeeze out) σύμφωνα με το άρθρο 27 του νόμου, όπως επίσης και ότι δεν θα επιδιώξει τη διαγραφή των μετοχών της εταιρείας από το Χρηματιστήριο Αθηνών.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς