
Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, διευκολύνοντας την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.
Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).
Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους».
»Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες».
»Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».


Latest News

Τι αλλάζει την Παρασκευή με τις φορολογικές δηλώσεις - Τι πρέπει να προσέξετε
Προσυμπληρωμένες από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων είναι οι φορολογικές δηλώσεις

Έρχονται οι «Ράμπο» της ομάδας «ΔΕΟΣ» - Ποιοι φορολογούμενοι πρέπει ν' ανησυχούν...
Ειδικές δυνάμεις εφοριακών και τελωνειακών αναλαμβάνουν τις δύσκολες αποστολές - Ποιοι φορολογούμενοι μπαίνουν στο στόχαστρο τους

Οι 20 παροχές σε είδος και σε χρήμα που είναι αφορολόγητες - Αναλυτικά η λίστα
Το πλαίσιο αυτών των απαλλαγών εμπλουτίστηκε και προσαρμόστηκε στις προβλέψεις του νόμου για τα επαγγελματικά ταμεία και τις αντίστοιχες εισφορές

Ξεκίνησε η δοκιμαστική εφαρμογή του «Εργάνη ΙΙ» - Οι αλλαγές που φέρνει
Η λειτουργία του «Εργάνη ΙΙ» θα είναι δοκιμαστική για ένα ικανό χρονικό διάστημα ώστε να υπάρξει ομαλή μετάβαση και να δοθεί χρόνος στις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στο νέο σύστημα

Αντίστροφη μέτρηση για την αυτόματη υποβολή των δηλώσεων - Τι πρέπει να προσέξετε
Προσυμπληρωμένες από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων είναι οι φορολογικές δηλώσεις

Μία στις τέσσερις δηλώσεις με επιστροφή φόρου - Υποβάλλονται 53.000 την ημέρα
Τι δείχνουν τα στοιχεία εκκαθάρισης τον πρώτο μήνα υποβολής - Στα 1.503 ευρώ ο μέσος πρόσθετος φόρος – στα 342 ευρώ η μέση επιστροφή

Ρεκόρ υποβολής των δηλώσεων - Τρέχουν οι φορολογούμενοι για την έκπτωση 4%
Πάνω από τις προσδοκίες οι φορολογικές δηλώσεις - Με διαδικασίες εξπρές οι επιστροφές φόρου

Ο «μεγάλος αδελφός» της ΑΑΔΕ πηγαίνει σε βαπτίσεις, γάμους και δεξιώσεις
Πρόκειται για το «ψηφιακό μάτι» ή το ψηφιακό πελατολόγιο από την ΑΑΔΕ, το οποίο ενεργοποιήθηκε από την περασμένη Δευτέρα

Αυξήθηκαν οι καταγγελίες για βία και παρενόχληση στην εργασία - Οι κλάδοι
Σε υψηλό επίπεδο το ποσοστό επίλυσης των εργατικών διαφορών βίας και παρενόχλησης στην εργασία - Τι δείχνουν τα στοιχεία της Επιθεώρησης Εργασίας

Φακέλωμα και κυνήγι οφειλετών με καταιγίδα κατασχέσεων
Στενό μαρκάρισμα σε πάνω από 2 εκατ. φορολογούμενους με χρέη στην εφορία. Το χέρι της εφορίας έφθασε σε σχεδόν μισό εκατομμύριο λογαριασμούς το 2024