Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, διευκολύνοντας την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.
Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).
Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους».
»Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες».
»Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».
Latest News
Ρεκόρ επιχειρήσεων και θέσεων εργασίας στις Ημέρας Καριέρας της Αθήνας
Οι Ημέρες Καριέρας είναι η μεγαλύτερη εκδήλωση για την εργασία, που έχει ποτέ διοργανώνει η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης
Επέκταση του IRIS σε όλες τις επιχειρήσεις - Τι αλλάζει με νομοθετική ρύθμιση
Το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας 3,5 εκατ. πολιτών και 560.000 εγγεγραμμένων επαγγελματιών
Επιστροφή 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο - Έρχονται νέες εξελίξεις
Στις 6 Ιουνίου θα κριθεί η καταβολή των επιδομάτων εορτών και αδείας στο δημόσιο - Δεκτό έκανε το ΣτΕ το αίτημα της ΑΔΕΔΥ για διεξαγωγή πρότυπης δίκης
Έτοιμη και η επιστημονική επιτροπή για τον κατώτατο μισθό – Οι καινοτομίες
Τα πέντε μέλη που απαρτίζουν την επιστημονική επιτροπή για τον κατώτατο μισθό – Οι καινοτομίες
Επαγγελματίες: Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων από το κινητό
Έρχεται την επόμενη εβδομάδα το myDATAapp
Αναδρομικά: Εντός Φεβρουαρίου η απόφαση του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου
Παρατείνεται η αγωνία 400.000 συνταξιούχων για τα αναδρομικά – Κλειστά χαρτιά από την κυβέρνηση για επέκταση της απόφασης και σε όσους δεν προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη
Οι αλλαγές στο Ε9 σε 10 βήματα
Όσοι απέκτησαν ακίνητο με αγορά, γονική παροχή ή κληρονομιά αλλά και όσοι προχώρησαν σε πωλήσεις ή μεταβιβάσεις σε παιδιά ή εγγόνια καλούνται να επικαιροποιήσουν το περιουσιακό τους προφίλ
Τον Ιούνιο «κληρώνει» για 13ο και 14ο μισθό στο δημόσιο - Αποφασίζει η Ολομέλεια του ΣτΕ
Η συζήτηση για την επαναφορά ή μη του 13ου και 14 μισθού έχει οριστεί στις 6 Ιουνίου
Εκτίναξη καταγεγραμμένων υπερωριών το 2024 – Ποιοι κλάδοι πρωτοστατούν
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στους κλάδους που εφαρμόζεται απέδωσε καρπούς καθώς οι υπερωρίες αυξήθηκαν κατά 815.509
Λόγω τοξικού περιβάλλοντος παραιτείται ο ένας στους δύο εργαζόμενους στην Ελλάδα
Ενώ παγκοσμίως οι εργαζόμενοι βάζουν την ισορροπία επαγγελματικής-προσωπικής ζωής πάνω από το μισθό, στην Ελλάδα συμβαίνει το αντίθετο. Τι έδειξε η διεθνής έρευνα της Randstand.