Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, διευκολύνοντας την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.
Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).
Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σχετικά: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους».
»Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες».
»Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».
Latest News
ΕΣΕΕ: Η μείωση των εισφορών κίνητρο για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
Συνάντηση της ΕΣΕΕ με την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Νίκη Κεραμέως
Στον αυτόματο τα πρόστιμα για εκπρόθεσμες φορο-δηλώσεις
Στα σκαριά και σχέδιο αυτόματης είσπραξης ΦΠΑ σε πραγματικό χρόνο από την Εφορία - Το νέο σύστημα θα ενεργοποιείται με την υποβολή της εκπρόθεσμης δήλωσης
Πότε ξεκινά η δωρεάν παροχή φαρμάκων σε συνταξιούχους - Οι δικαιούχοι
Πρόκειται για 130.000 συνταξιούχους – οι οποίοι θα πρέπει να πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις
Πώς πιάστηκε στη «φάκα» της ΑΑΔΕ το κύκλωμα λαθρεμπόρων αλκοολούχων ποτών
Ποιες ήταν οι ενδείξεις που οδήγησαν στην εξάρθρωση του κυκλώματος
Υπάλληλος της ΑΑΔΕ σε κύκλωμα λαθρεμπορίας ποτών – Διατάχθηκε εσωτερική έρευνα
Η Αστυνομία συνέλαβε συνολικά δώδεκα άτομα, ενώ στη δικογραφία περιλαμβάνονται κι άλλα άτομα
Τελειώνει ο χρόνος για τα τέλη κυκλοφορίας - Δεν θα δοθεί παράταση διαμηνύει το υπουργείο Οικονομικών
Σε περίπτωση καθυστερημένης πληρωμής, η ΑΑΔΕ έχει εισαγάγει νέο σύστημα προστίμων
Έρχονται τα αυτόματα πρόστιμα - Τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι
Tα αυτόματα πρόστιμα προβλέπονταν στο επιχειρησιακό σχέδιο της ΑΑΔΕ
Αντίστροφη μέτρηση: Τι φόρους θα πληρώσουμε μέχρι τέλη του έτους
Η λίστα με τις εκκρεμότητες που «τρέχουν» έως το τέλος του έτους
«Λίφτινγκ» στα τεκμήρια διαβίωσης - Τι αλλάζει από το 2025
Τι προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός για τα τεκμήρια διαβίωσης - Ο οδικός χάρτης για τη μείωση των φόρων των μισθωτών
ΑΑΔΕ: Άρχισε η διαβίβαση των εσόδων λιανικής στο myDATA μέσω esend
Η δυνατότητα αποστολής των ανωτέρω λογιστικών εγγραφών συνεχίζει να παρέχεται προσωρινά κατά την πρώτη περίοδο διασύνδεσης των δύο συστημάτων