Το Netflix θα απαιτεί από τους ηθοποιούς που συμμετέχουν στις αμερικανικές παραγωγές του, όπως και σε ορισμένα στελέχη συνεργείων, να διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Deadline, το Netflix θα γίνει ο πρώτος σημαντικός παραγωγός τηλεοπτικών σειρών και ταινιών που θα ενσωματώσει την πολιτική του υποχρεωτικού εμβολιασμού σε όλες τις παραγωγές της.
Η υποχρέωση αυτή θα περιλαμβάνει το σύνολο των ηθοποιών καθώς και τα μέλη των συνεργείων εκείνα τα οποία έρχονται σε επαφή με τους ηθοποιούς, δηλαδή τους εργαζόμενους που ανήκουν στη λεγόμενη Ζώνη Α, σύμφωνα με την ιστοσελίδα. Οι εξαιρέσεις στη νέα πολιτική του Netflix θα είναι ελάχιστες και θα αφορούν μόνο ιατρικούς, θρησκευτικούς ή λόγους ηλικίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κρούσματα κορωνοϊού συνεχίζουν να αυξάνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ και τα πρωτόκολλα επιστροφής στην εργασία που υιοθέτησαν τα συνδικάτα του Χόλυγουντ ουσιαστικά άνοιξαν τον δρόμο για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς.
Υπενθυμίζεται ότι οι αμερικανικές αρχές μόλις την Τετάρτη υιοθέτησαν την προτροπή των CDC ώστε οι πλήρως εμβολιασμένοι να φορούν μάσκες σε εσωτερικούς χώρους σε περιοχές υψηλούς ρυθμούς μετάδοσης του κορωνοϊού. Αυτές οι περιοχές περιλαμβάνουν πολιτείες όπως της Καλιφόρνια και την Γεωργίας, περιοχές όπου πραγματοποιούνται πολλές από τις αμερικανικές τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές.
Ανάλογη πολιτική ακολουθούν και άλλες μεγάλες εταιρείες στις ΗΠΑ συμπεριλαμβανομένης της Google. Μόλις χθες ο κολοσσός του Διαδικτύου ανακοίνωσε ότι η επιστροφή των υπαλλήλων στα γραφεία του θα γίνει τελικά μέχρι τις 18 Οκτωβρίου, ενώ άπαντες θα πρέπει προσκομίζουν πιστοποιητικό εμβολιασμού. Ανάλογα μέτρα έχει ανακοινώσει και η Facebook, ενώ η Apple φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο παράτασης της τηλεργασίας και αναβολής της επιστροφής των εργαζομένων στους χώρους εργασίας τους.
Όλα αυτά ενώ σήμερα αναμένεται ο Πρόεδρος Μπάιντεν να ανακοινώσει και επίσημα ότι όλοι οι ομοσπονδιακοί δημόσιοι υπάλληλοι, για να επιστρέψουν στην εργασία τους, θα πρέπει είναι είτε εμβολιασμένοι είτε να κάνουν σε τακτά διαστήματα τεστ κορωνοϊού.
Latest News
HP Wolf Security: Που οφείλονται οι δαπανηρές επενδύσεις για την ασφάλεια συσκευών
Η έκθεση HP Wolf Security αποκαλύπτει τα κενά ασφαλείας που απειλούν τους οργανισμούς σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής μίας συσκευής
Έρχεται mega deal: Η Xerox εξαγοράζει τη Lexmark
Η συναλλαγή των δύο εταιρειών της βιομηχανίας εκτυπώσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Alpha Bank: Με ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιεί Generative AI
Σύμφωνα με την Alpha Bank, περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή
Αυτές είναι οι νέες μορφές ηλεκτρονικής απάτης την περίοδο των εορτών
Μέσα στη λάμψη των εορτασμών, οι ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια έχουν εντοπίσει αρκετές σημαντικές μορφές απάτης με στόχο καταναλωτές σε διάφορες περιοχές και γλώσσες
BadBox: 192.000 συσκευές Android μολύνθηκαν με κακόβουλο λογισμικό
Το BADBOX στοχεύει κυρίως σε λειτουργικά συστήματα Android και έχει επιδείξει ανθεκτικότητα. To κακόβουλο λογισμικό έχει επηρεάσει μεγαλύτερη γκάμα συσκευών από ό,τι είχε αναφερθεί παλαιότερα.
Νέα εκστρατεία κυβερνοεπιθέσεων στοχεύει χρήστες PC
Οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται με ψεύτικα CAPTCHA και σφάλματα browser
Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία NIS2 - Η «παγίδα» του λογισμικού
Για τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, η NIS2 μεταφράζεται σε υποχρέωση για μεγαλύτερες και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι
Η τεχνητή νοημοσύνη υποβάλεται σε γνωσιακά τεστ στο πλαίσιο ανορθόδοξης μελέτης.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων