
Το Twitter φαίνεται να κάνει μία «βουτιά» στο ηλεκτρονικό εμπόριο με την ανακοίνωση του Shop Module, μίας λειτουργίας που θα επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το προφίλ μίας εταιρείας.
Η εν λόγω λειτουργία, που θα επιτρέπει σε εμπορικά brands να προσθέτουν ένα αγοραστικό καρουζέλ στην κορυφή του προφίλ τους, θα είναι διαθέσιμο μόνο στους χρήστες της εφαρμογής σε λειτουργικό περιβάλλον iOS, που χρησιμοποιούν τα Αγγλικά και βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε το Twitter.
«Ουσιαστικά είμαστε ευγνώμονες που το κοινό κάνει σημαντική έρευνα στο Twitter πριν πραγματοποιήσει μία αγορά» είχε δηλώσει ο οικονομικός διευθυντής της πλατφόρμας, Νεντ Σιγκάλ τον περασμένο Μάιο. «Οι χρήστες θέλουν να ακούσουν τι έχουν να πουν οι ειδικοί για ένα τηλέφωνο, ένα ζευγάρι παπούτσια ή ακόμα και για μια κούπα του καφέ» είχε πει χαρακτηριστικά.
Η τελευταία αυτή λειτουργία είναι το τελευταίο πείραμα του Twitter στην προσπάθειά του να μετατρέψει την βάση χρηστών του στις Ηνωμένες Πολιτείες σε μία εν δυνάμει βάση προώθησης πωλήσεων. Το Twitter είχε στα τέλη Δεκεμβρίου 37 εκατομμύρια ενεργούς ημερήσιους χρήστες στις ΗΠΑ.
«Είμαστε ακόμα στην φάση που μαθαίνουμε», είχε δηλώσει την προηγούμενη εβδομάδα ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ. «Κινούμαστε όσο ταχύτερα μπορούμε, αλλά θέλουμε να εξασφαλίσουμε πως ότι λανσάρουμε, σε κάθε αγορά, θα είναι κάτι ανταγωνιστικό το οποίο το κοινό θα θέλει πρακτικά να αγοράσει».
Όπως αναφέρει το δίκτυο NBC, ενώ το Twitter έχει πειραματιστεί με τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, η τελευταία κίνηση έρχεται αφού έχει επέλθει μία «έκρηξη» στο online shopping. Οι πωλήσεις μέσω κοινωνικών δικτύων αναμένεται να ανέβουν κατά 36% φέτος, σύμφωνα με ανάλυση του eMarketer, μετά από μία επίσης εκρηκτική περυσινή χρονιά, που οι σχετικές πωλήσεις ανέβηκαν κατά 39% λόγω των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας που έδωσαν επιπλέον ώθηση τόσο στο online shopping όσο και στην περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το Facebook κυριαρχεί στον τομέα των αγορών μέσω των social media. Σύμφωνα με το eMarketer, το 22% των χρηστών του Διαδικτύου ή 56 εκατομμύρια άνθρωποι άνω των 14, αναμένεται να κάνουν τουλάχιστον μία αγορά μέσω του Facebook φέτος. Το YouTube (πλατφόρμα της Google) επίσης έχει πειραματιστεί με τρόπους ώστε να πραγματοποιούνται αγορές μέσω των βίντεο που αφορούν παρουσιάσεις προϊόντων, unboxing κλπ.
Το νέο εργαλείο αγορών του Twitter θα βασίζεται στα νέα «επαγγελματικά προφίλ» που έχει λανσάρει φέτος, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να διαμορφώνουν όπως επιθυμούν τις σελίδες τους ώστε να μπορούν να προωθούν τις πωλήσεις των προϊόντων τους.
Αξιοσημείωτο είναι πάντως το γεγονός ότι το 2017 το Twitter είχε αποσύρει τη λειτουργία «buy button» που επέτρεπε στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές από συγκεκριμένα tweets.


Latest News

Το Airbnb κερδίζει στις ευρωπαϊκές πόλεις – Η περίπτωση της Ελλάδας
Τι συμβαίνει με το Airbnb σε Ευρώπη και Ελλάδα - Το στοίχημα των χωρών και οι έντονες διαμαρτυρίες

Τι έχουν να χάσουν η Samsung και το Βιετνάμ από τον δασμολογικό πόλεμο του Τραμπ
Οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν ήδη εργασιακές, φορολογικές προκλήσεις στο Βιετνάμ - Η περίπτωση της Samsung

Άσχημα νέα για τους Αμερικανούς λάτρεις των Ferrari και Rolls-Royce
Ο Ντόναλντ Τραμπ μπορεί να είναι θαυμαστής της Rolls-Royce, αλλά οι δασμοί του απειλούν τον έρωτα των ΗΠΑ για τα ευρωπαϊκά πολυτελή αυτοκίνητα.

Τα T-shirts είναι τα νέα... αυγά - Οι επιπτώσεις των δασμών Τραμπ
Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες είναι ο στασιμοπληθωρισμός, όπου η ανάπτυξη καθυστερεί, ο πληθωρισμός παραμένει και η ανεργία αυξάνεται

Στο μυαλό του Τραμπ: Στο τραπέζι εξαιρέσεις στον δασμό 10%
Ο Ντόναλντ Τραμπ εξακολουθεί να παίζει με τους δασμούς μπερδεύοντας τις αγορές

H Fed είναι «απολύτως» έτοιμη να βοηθήσει στη σταθεροποίηση της αγοράς
Η κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ έτοιμη να δράσει με «διάφορα εργαλεία», λέει η Σούζαν Κόλινς

Οι δασμοί Τραμπ «ρίχνουν» την Ελβετία στην αγκαλιά της ΕΕ
Η Ελβετή πρόεδρος θα παραστεί για πρώτη φορά στην άτυπη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών της ΕΕ, μαζί με τη Βρετανίδα υπουργό οικονομικών

Ισπανοί ελαιοπαραγωγοί πάνε... ΗΠΑ για να αποφύγουν τους δασμούς Τραμπ
Η Ισπανία έχει μερίδιο παραγωγής 40% στο παγκόσμιο ελαιόλαδοκαι εξάγει ετησίως περίπου 180.000 μετρικούς τόνους στις ΗΠΑ

Το Μόναχο στην πρώτη θέση των κέντρων start-ups της Ευρώπης
Το 2024 ιδρύθηκαν στη Γερμανία 2.766 startups - Πού δραστηριοποιούνται οι νεοφυείς επιχειρήσεις

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου