Ο Λευκός Οίκος ζήτησε από τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να υποστηρίξουν τον στόχο τα ηλεκτρικά οχήματα να αποτελούν τουλάχιστον το 40% των συνολικάν πωλήσεων νέων οχημάτων μέχρι το 2030.
Οι σχετικές συζητήσεις εξελίσσονται ενόψει των ανακοινώσεων της κυβέρνησης Μπάιντεν την επόμενη εβδομάδα σε σχέση με την αναθεώρηση των εκπομπών ρύπων οχημάτων έως το 2026.
Σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλείται το Reuters, ένας εθελοντικός στόχος από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μπορούσε να φτάσει και στο 50%, ωστόσο δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία και πολλές λεπτομέρειες παραμένουν υπό συζήτηση.
Μία από αυτές είναι εάν ο στόχος θα περιλαμβάνει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα ή μερικώς ηλεκτρικά οχήματα που θα έχουν και κινητήρα βενζίνης.
Ο εκπρόσωπος της United Auto Workers (UAW) Μπράιαν Ρότενμπεργκ, που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, χαρακτήρισε ανακριβές δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο έχει συμφωνήσει η UAW στον στόχο του 40% μέχρι το 2030, καθώς θεωρεί ότι κάτι τέτοιο μπορεί να αποτελέσει απειλή για έναν αριθμό θέσεων εργασίας.
Το προηγούμενο διάστημα, η Stellantis -μητρική της Fiat Chrysler- ανακοίνωσε ότι στόχευε πάνω από το 40% των αμερικανικών οχημάτων να είναι χαμηλών εκπομπών καυσαερίων έως το 2030, ωστόσο αρνήθηκε να σχολιάσει χθες το αίτημα του Λευκού Οίκου.
Το ίδιο και η General Motors Co, η οποία έχει ανακοινώσει ότι φιλοδοξεί να τερματίσει τις πωλήσεις νέων ελαφρών οχημάτων με βενζίνη στις ΗΠΑ έως το 2035.
Η κυβέρνηση Μπάιντεν δεν υιοθέτησε την προτροπή πολλών Δημοκρατικών να τεθεί δεσμευτικός στόχος σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ή να ακολουθήσει τη γραμμή της Καλιφόρνια που θέτει το 2035 ως χρονικό ορόσημο για τη σταδιακή κατάργηση πωλήσεων νέων βενζινοκίνητων ελαφρών οχημάτων.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεσμεύτηκαν νωρίτερα φέτος, τον προηγούμενο Απρίλιο, να μειώσουν τις εκπομπές κατά το ήμυσι μέχρι το 2030 έναντι των επιπέδων του 2005.
Latest News
«Συναγερμός» από την πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη [γραφήματα]
Οι εταιρείες ζητούν παρέμβαση Βρυξελλών για τους νέους κανονισμούς ρύπων - Φοβίζει ο ανταγωνισμός από Κίνα και τυχόν εμπορικές εντάσεις με ΗΠΑ
Στην «κούρσα» για τα σπάνια ορυκτά μπαίνει η Ελλάδα – Μετά το γάλλιο ο διαγωνισμός για το αντιμόνιο
Οι ελληνικές σπάνιες γαίες και οι κρίσιμες πρώτες ύλες προσελκύουν το επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Πράσινη συμφωνία και... πράσσειν άλογα - Ξανά εκτός οι ΗΠΑ διά χειρός Τραμπ
Το προεδρικό διάταγμα Τραμπ αναφέρει ότι η Συμφωνία του Παρισιού είναι μεταξύ πολλών διεθνών συμφωνιών που δεν αντικατοπτρίζουν τις αξίες των ΗΠΑ
Ο Τραμπ «σκοτώνει» τον στόχο Μπάιντεν για 50% EV - Τέλος οι επιδοτήσεις για σταθμούς φόρτισης
Ο Τραμπ με εκτελεστικό διάταγμα σταματά τη διανομή κρατικών κεφαλαίων για σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ουραγός η Ελλάδα στις ιδιωτικές επενδύσεις για την κλιματική κρίση
Οι επιδόσεις της Ελλάδας για την κλιματική αλλαγή είναι πολύ χαμηλότερες από τον μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση που κινήθηκε στο 0,55%
Άνοδος 0,9% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2024 - Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά
Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων διέρχεται μια περίπλοκη μετάβαση στα EV, καθώς η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων απογοητεύει
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη φέρνουν 160 μοντέλα EV στην αγορά - Θα αυξηθούν όμως οι πωλήσεις;
Το μεγάλο push στην ηλεκτροκίνηση είναι δύσκο να αγγίξει τους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση
Φεύγει από το «κλαμπ των οικολόγων» η Fed - Τι σημαίνει για την ΕΚΤ
Πώς ερμηνεύουν την αποχώρηση της Fed
«Εξοικονομώ» για παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και δημοτικά - Άνοιξαν οι πλατφόρμες για αιτήσεις
Ο προϋπολογισμός και οι δικαιούχοι του προγράμματος «Εξοικονομώ» - Στόχος η βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας
Κορυφαίες τράπεζες του κόσμου «αποχαιρετούν» τη συμμαχία για το κλίμα
Ο Καναδάς είδε τέσσερις κορυφαίες τράπεζες - BMO, National Bank, TD Bank Group και CIBC - να κάνουν ένα βήμα πίσω για το κλίμα