
Ο Λευκός Οίκος ζήτησε από τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να υποστηρίξουν τον στόχο τα ηλεκτρικά οχήματα να αποτελούν τουλάχιστον το 40% των συνολικάν πωλήσεων νέων οχημάτων μέχρι το 2030.
Οι σχετικές συζητήσεις εξελίσσονται ενόψει των ανακοινώσεων της κυβέρνησης Μπάιντεν την επόμενη εβδομάδα σε σχέση με την αναθεώρηση των εκπομπών ρύπων οχημάτων έως το 2026.
Σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλείται το Reuters, ένας εθελοντικός στόχος από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μπορούσε να φτάσει και στο 50%, ωστόσο δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία και πολλές λεπτομέρειες παραμένουν υπό συζήτηση.
Μία από αυτές είναι εάν ο στόχος θα περιλαμβάνει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα ή μερικώς ηλεκτρικά οχήματα που θα έχουν και κινητήρα βενζίνης.
Ο εκπρόσωπος της United Auto Workers (UAW) Μπράιαν Ρότενμπεργκ, που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, χαρακτήρισε ανακριβές δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο έχει συμφωνήσει η UAW στον στόχο του 40% μέχρι το 2030, καθώς θεωρεί ότι κάτι τέτοιο μπορεί να αποτελέσει απειλή για έναν αριθμό θέσεων εργασίας.
Το προηγούμενο διάστημα, η Stellantis -μητρική της Fiat Chrysler- ανακοίνωσε ότι στόχευε πάνω από το 40% των αμερικανικών οχημάτων να είναι χαμηλών εκπομπών καυσαερίων έως το 2030, ωστόσο αρνήθηκε να σχολιάσει χθες το αίτημα του Λευκού Οίκου.
Το ίδιο και η General Motors Co, η οποία έχει ανακοινώσει ότι φιλοδοξεί να τερματίσει τις πωλήσεις νέων ελαφρών οχημάτων με βενζίνη στις ΗΠΑ έως το 2035.
Η κυβέρνηση Μπάιντεν δεν υιοθέτησε την προτροπή πολλών Δημοκρατικών να τεθεί δεσμευτικός στόχος σε σχέση με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ή να ακολουθήσει τη γραμμή της Καλιφόρνια που θέτει το 2035 ως χρονικό ορόσημο για τη σταδιακή κατάργηση πωλήσεων νέων βενζινοκίνητων ελαφρών οχημάτων.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεσμεύτηκαν νωρίτερα φέτος, τον προηγούμενο Απρίλιο, να μειώσουν τις εκπομπές κατά το ήμυσι μέχρι το 2030 έναντι των επιπέδων του 2005.


Latest News

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

LG: Αποσύρεται απο επένδυση για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων
Η LG Energy Solution σε ανακοίνωσή της διευκρίνισε ότι λόγω «των συνθηκών της αγοράς και του επενδυτικού περιβάλλοντος, συμφωνήσαμε να αποσυρθούμε επίσημα από το έργο Indonesia GP (Grand Package)»

Η περιφρόνηση του Τραμπ στην πράσινη ενέργεια ακυρώνει επενδύσεις 8 δισ.
Πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ΑΠΕ αναστέλλουν μαζικά επενδυτικά projects στον κλάδο

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου