Με αλματώδεις ρυθμούς συνεχίζει να αναπτύσσεται ο κλάδος των online supermarket στην χώρα μας, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκε μια αύξηση 122% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2020.
Η συνολική αξία των online αγορών σε τιμές λιανικής άγγιξε το πρώτο εξάμηνο τα 140,6 εκατ. ευρώ, και είναι βέβαιο πως θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 163,8 εκατ. ευρώ με τα οποία έκλεισε συνολικά ο κλάδος το 2020.
Σύμφωνα με την Convert Group, oι προ πανδημίας πωλήσεις του κλάδου φαντάζουν πλέον μακρινό παρελθόν, αφού μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2021 ο τζίρος ήταν παραπάνω από 3πλάσιος από το συνολικό τζίρο του 2019!
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.
Στο δείγμα του eRetail Audit, που περιλαμβάνονται 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market, ο ρυθμός ανάπτυξης το πρώτο εξάμηνο του 2021 άγγιξε το +148%.
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το διάστημα που μελετά η παρούσα έρευνα, αναδεικνύονται οι εξής: +192% σε προϊόντα για κατοικίδια, +179% σε προϊόντα αρτοποιίας, +173% σε ποτά και αναψυκτικά, +155% σε φρέσκα τρόφιμα, +144% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +143% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +142% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +139% σε διάφορα προϊόντα, +133% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +99% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.
Η μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί τα πρώτο εξάμηνο του 2021 στα 78,70 ευρώ με το ΦΠΑ και να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο εξάμηνο του 2020.
Μάλιστα τα σχεδόν 15 τεμάχια από τα συνολικά 37,5 που περιέχει το αγοραστικό καλάθι, αποτελούν φρέσκα τρόφιμα.
Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, τον οποίο θα συναντήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο report της εταιρείας, συνεχίζει να αυξάνεται το πρώτο εξάμηνο του 2021, αγγίζοντας το 3,9% και πάνω από 1,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2020.
Ανάμεσα στα ευρήματα της εταιρείας όσον αφορά τα marketing κανάλια, σημειώθηκε νέο ρεκόρ με το 37% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις στα Online Super Markets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), οι οποίες γνωρίζουν μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη, με χαρακτηριστική αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε μια πτώση 7,5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2020 στις πωλήσεις που προήλθαν από οργανικά αποτελέσματα (21% το πρώτο τρίμηνο και 16% το δεύτερο τρίμηνο του 2021).
Το work-from-home trend εξακολουθεί να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές για την διεξαγωγή των αγορών τους, με το 71% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops.
Η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.
Latest News
ΔΝΤ προς Ελλάδα: Προσοχή στις μεγάλες αυξήσεις μισθών και συντάξεων – Τι λέει για την ανάπτυξη
Το μήνυμα του ΔΝΤ προς Ελλάδα έστειλε το στέλεχος Joong Shik Kang που βρέθηκε στην Αθήνα
Βορίδης στο ΔΣ του ΕΕΑ: Δεν εξετάζεται η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο
Ο Υπουργός Επικρατείας, Μάκης Βορίδης, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για περαιτέρω μειώσεις των τραπεζικών χρεώσεων στο μέλλον
Πάταξη λαθρεμπορίου και παράνομης διακίνησης προϊόντων - Η δράση της ΑΑΔΕ το δ' τρίμηνο
Συνεχίζονται εντατικά, σε όλη τη χώρα, οι έλεγχοι από τις τελωνειακές υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
Οικονομική ανασφάλεια αισθάνεται η πλειοψηφία των πολιτών - Πόσοι κάνουν δεύτερη δουλειά
Δύο στους πέντε Έλληνες αρκούνται στη μόνιμη απασχολησή τους, ενώ πάνω από ένας στους τέσσερις είτε έχουν δεύτερη δουλειά, είτε προγραμματίζουν να κάνουν
Ανάπτυξη 2,1% «βλέπει» το ΔΝΤ για την Ελλάδα το 2025 - Οι κίνδυνοι
Λόγω δημογραφικού και υποτονικής αύξησης της παραγωγικότητας, το Ταμείο εκτιμά μόλις στο 1,25% τη μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη - Οι προβλέψεις για πληθωρισμό
Στο 9,4% υποχώρησε η ανεργία τον Δεκέμβριο - Η Ελλάδα παραμένει στο «βάθρο» της ΕΕ
Στην ανεργία παραμένει ένας στους πέντε νέους Έλληνες, κατά την ΕΛΣΤΑΤ - Τέταρτη χειρότερη επίδοση σύμφωνα με Eurostat
Πτώση 0,8% στις τιμές παραγωγού στη βιομηχανία τον Δεκέμβριο [πίνακες]
Ο μέσος Γενικός Δείκτης του δωδεκαμήνου Ιανουαρίου 2024 - Δεκεμβρίου 2024 παρουσίασε μείωση 2,2% - Τι δείχνουν τα στοιχεία
Η Ελλάδα 45η παγκοσμίως στην καινοτομία - Δύο μεγάλα εμπόδια δείχνει μελέτη του ΚΕΦΙΜ
Οι αυστηροί κανονισμοί και η υποανάπτυκτη χρηματοπιστωτική αγορά βάζουν εμπόδια στην καινοτομία, εκτιμά μελέτη του ΚΕΦΙΜ
Η Αθήνα την επόμενη 10ετία – Η νέα πόλη των 30.000 κατοίκων και η επέκταση του Μετρό στον Μητροπολιτικό Πόλο του Ελληνικού
Με επίκεντρο τον πόλο του Ελληνικού το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής
Έρχεται το «Price Map» - Νέος ψηφιακός χάρτης με τις πραγματικές τιμές των ακινήτων
Αγοραστές και πωλητές ακινήτων θα έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν ανά περιοχή τις τιμές των συμβολαίων με αυτές που εμφανίζονται σε αγγελίες και μεσιτικά γραφεία