Νέα δραματική προειδοποίηση για τα προβλήματα που δημιουργούνται από την παγκόσμια έλλειψη μικροτσίπ και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ανάκαμψη της γαλλικής βιομηχανίας αυτοκινήτου άρα και ευρύτερα της γαλλικής αγοράς, εξέδωσε σήμερα η γαλλική ομοσπονδία αυτοκινητοβιομηχανιών CCFA-PFA.
«Πιστεύουμε πως, πλέον, είναι δύσκολο να πιάσουμε το στόχο των 1,8 εκατ. πωλήσεων αυτή τη χρονιά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της.
Το γαλλικό λόμπι αυτοκινήτου είχε εκτιμήσει πως ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων θα κυμαινόταν φέτος σε ποσοστό 9-10%, όμως αναγκάζεται να υποβαθμίσει την πρόβλεψη αυτή, όχι ελλείψει αγοραστικού ενδιαφέροντος, αλλά επειδή πρακτικά δεν μπορεί να καλύψει τον απαραίτητο ρυθμό παραγωγής δίχως τις αναγκαίες πρώτες ύλες και δη, τους ημιαγωγούς.
Πέρυσι λόγω της κρίσης της πανδημίας που επηρέασε τόσο την παραγωγή όσο και το ενδιαφέρον των καταναλωτών, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων είχαν υποχωρήσει στα 1,65 εκατ. οχήματα από 2,21 εκατ. το 2019. Φέτος, λοιπόν, οι βιομηχανίες του κλάδου ήλπιζαν να καλύψουν το χαμένο έδαφος, αν και δεν είχαν υπολογίσει τις παρατεταμένες ελλείψεις σε πρώτες ύλες. Πραγματικά, ήδη όμιλοι όπως η Renault και η Stellantis έχουν ανακοινώσει πως οι επιδόσεις τους επηρεάζονται σοβαρά από τις διαταραχές στη ροή προσφοράς μικροτσίπ.
Μόνο τον Ιούλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της CCFA-PFA, οι νέες ταξινομήσεις κατέρρευσαν κατά 35% σε ετήσια βάση, αν και στο επτάμηνο η αγορά αυτοκινήτου μετρά κέρδη της τάξεως του 16% σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο επτάμηνο του 2020.
Latest News
Πόσα θα πληρώνατε για έναν πύργο σε νησί της Γαλλίας
Το καταφύγιο Trégastel περιτριγυρισμένο με ογκόλιθους έχει ένα νεογοτθικό κάστρο με το όνομα Château de Costaérès, σκαρφαλωμένο στο ψηλότερο σημείο του.
Γιατί χάνονται θέσεις εργασίας με ρυθμούς ρεκόρ στην Βρετανία
Οι εταιρείες στην Βρετανία μείωσαν θέσεις εργασίας με τον ταχύτερο ρυθμό των τελευταίων τεσσάρων ετών μετά τη φορολογική επιδρομή του προϋπολογισμού
Το 2025 μπορεί να είναι άλλη μια εξαιρετική χρονιά επενδύσεων - Οι 5 λόγοι που βλέπει η Deutsche Bank
Το 2025 μπορεί να είναι θετικό, καθώς πολλοί από τους πιο προφανείς κινδύνους έχουν ήδη τιμολογηθεί - Οι εκτιμήσεις της Deutsche Bank
O «πονοκέφαλος» Τραμπ, οι κεντρικές τράπεζες και ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Το Bloomberg Economics προβλέπει ότι η συνολικά τα επιτόκια στις ανεπτυγμένες οικονομίες θα μειωθούν μόλις κατά 72 μονάδες βάσης το 2025 λιγότερο από ό,τι το 2024
Bridgewater: Ο Τραμπ έρχεται… και θα αλλάξει το οικονομικό δόγμα του κόσμου
H προηγούμενη παγκόσμια πραγματικότητα γύρω από το ελεύθερο εμπόριο και την περιορισμένη κυβερνητική παρέμβαση κρέμεται από μία κλωστή και ένα διαφορετικό σύστημα
Fed: Παραιτείται ο επικεφαλής της τραπεζικής εποπτείας – Ο ρόλος του Τραμπ
O Μάικλ Μπαρ παραιτείται από τη θέση του αντιπρόεδρος της Fed για θέματα εποπτείας αλλά παραμένει μέλος του δ.σ
BNP Paribas: Πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι το 2025; – Οι βασικοί καταλύτες
H ίδια η αβεβαιότητα αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό τροχοπέδη για την ανάπτυξη το επόμενο έτος, εκτιμά η BNP Paribas
Φόρο… μποτιλιαρίσματος θα πληρώνουν οι οδηγοί στη Νέα Υόρκη
Το νέο μέτρο που αφορά τους οδηγούς στη Νέα Υόρκη τέθηκε σε ισχύ την Κυριακή. Είχε προταθεί για πρώτη φορά, πριν δύο χρόνια, από την κυβερνήτρια της πόλης
Ξαφνική επιτάχυνση του πληθωρισμού στη Γερμανία τον Δεκέμβριο
Για τρίτον συνεχόμενο μήνα ο πληθωρισμός στην Γερμανία βρίσκεται πάνω από το στόχο της ΕΚΤ
Στοχευμένους δασμούς σχεδιάζει η ομάδα Τραμπ- Διαψεύδει ο Τραμπ
Το σχέδιο για τους δασμούς που επεξεργάζονται οι σύμβουλοι του Ντόναλντ Τραμπ