
Πολλοί καταναλωτές επέλεξαν – για πρώτη φορά – να κάνουν online τα ψώνια τους μετά την επιβολή των αυστηρών περιορισμών ενώ αρκετοί είναι αυτοί που παραμένουν πιστοί στο συγκεκριμένο κανάλι και μετά την άρση των lockdown.
Η μηνιαία δαπάνη των καταναλωτών που επιλέγουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ για να κάνουν τις αγορές τους ανέρχεται στα 146 ευρώ, ενώ το μέσο καλάθι διαμορφώνεται σε 78 ευρώ, σύμφωνα με έρευνα του Convert Group και του ΙΕΛΚΑ.
Υπολογίζεται ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 35% του μηνιαίου προϋπολογισμού τους για την αγορά τροφίμων και άλλων ειδών παντοπωλείου.
Σχετικά με το προφίλ των καταναλωτών που επιλέγουν τα online σουπερμάρκετ, είναι κατά κύριο λόγο γυναίκες, ηλικίας μεταξύ 36-55 ετών, παντρεμένες που ζουν σε νεότευκτη κατοικία και έχουν κατά μέσο όρο υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης και εισοδήματος.
Περίπου οι μισοί από αυτούς αγοράζουν τρόφιμα στο Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά τον μήνα.
Τα βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών όπως αναγνωρίζεται από τους αγοραστές ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ είναι:
– Η ευκολία μεταφοράς με 59%.
– Η ασφάλεια από τον κορωνοϊό με 51%.
Ακολουθεί η αποφυγή του κόστους μεταφορών με 30%, η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 28%, η ταχύτητα αγορών με 28% και η αναζήτηση προσφορών με 25%. Μόλις ένα ποσοστό 11%, δεν έχει εικόνα για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών, κάτι που αποτελεί ένδειξη για την θετική αξιολόγηση του καναλιού αυτού αγορών.
Τα στοιχεία αυτά ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά αφετέρου η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησής αυτής της αγοραστικής συνήθειας.


Latest News

Μητσοτάκης για Moody’s: Πλήρως προσηλωμένοι στις μεταρρυθμίσεις
«Η αναβάθμιση της Ελλάδας σε Baa3 της Moody's σηματοδοτεί το τελευταίο βήμα για την αποκατάσταση της επενδυτικής μας βαθμίδας από όλους τους μεγάλους οίκους αξιολόγησης», επισημαίνει.

Με προϊόντα made in Greece γεμίζουν το καλάθι τους οι καταναλωτές - Τι δείχνει έρευνα
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιλέγουν για τις αγορές τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label)

Ποιος Ευρωπαίος ζει περισσότερο - Η πρωταθλήτρια περιοχή στην Ελλάδα
Οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άνδρες κατά 3-10 χρόνια, ανάλογα με τη χώρα

Πού ψάχνουν πολυτελή ακίνητα τα βαριά πορτοφόλια - Οι περιοχές
Τα πολυτελή ακίνητα κερδίσουν συνεχώς νέο έδαφος - H Ελλάδα κατατάσσεται στις 10 πρώτες χώρες παγκοσμίως στις προβλεπόμενες καθαρές εισροές εκατομμυριούχων για το 2024

Τρία στοιχήματα για 5 οικονομικά υπουργεία - Το guidance Μαξίμου μέχρι τις εκλογές
Η κυβέρνηση θέλει σε βάθος 2ετίας να ανακοινώνει σταδιακά τα θετικά μέτρα που αφορούν το εισόδημα, τις αλλαγές στις κλίμακες φορολογίας και να επιταχύνει τις δράσεις για υποδομές και τις συγκοινωνίες.

Ολοκληρώθηκε το παζλ της επενδυτικής βαθμίδας - Τι σημαίνει ο «χρησμός» της Moody's
Η Moody’s Ratings αναβάθμισε την ελληνική οικονομία σε Baa3 από Ba1. Η προοπτική έχει αλλάξει σε σταθερή από θετική

Παπαθανάσης: Η Ελλάδα έχει αφήσει οριστικά πίσω της την κρίση χρέους
«Η Ελλάδα, παρά τις διεθνείς πολυεπίπεδες αναταράξεις, έχει αλλάξει σελίδα», τόνισε ο κ. Παπαθανάσης

Χατζηδάκης για αναβάθμιση Moody's: H Ελλάδα αφήνει πίσω το παρελθόν, εφαλτήριο για περαιτέρω άνοδο
«Η σημερινή αναβάθμιση σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός μεγάλου κύκλου για την ελληνική οικονομία«, είπε ο Κωστής Χατζηδάκης

Έπεσε... το «κάστρο» της Moody's - Έδωσε την επενδυτική βαθμίδα στην ελληνική οικονομία
Τι οδήγησε στην αναβάθμιση της οικονομίας - Το σκεπτικό της απόφασης
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε κατά 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/misthoi-600x396.jpg)
Άνοδος 5,4% το μισθολογικό κόστος το τέταρτο τρίμηνο του 2024 [γραφήματα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία