Μήπως θες να αυξήσεις κι εσύ την επιρροή σου στα social media; Να έχεις περισσότερα likes και να «χτίσεις» το κοινό σου;
Δες πως θα τα καταφέρεις μέσα από απλές αλλαγές στο προφίλ σου.
Στο Facebook:
– Κάνε «πιασάρικες» ερωτήσεις: Ξέρει κανείς γιατί το φαγητό στο τάδε εστιατόριο είναι τόσο ακριβό; Ποια ταινία πρέπει οπωσδήποτε να δω φέτος; Το ποστάρισμα «πιασάρικων» ερωτήσεων είναι μπορεί να απογειώσει ένα status.
– Μην «μπουκώνεις» το newsfeed των φίλων σου: Αν το παρακάνεις με τα posts το Facebook αυτομάτως σε θεωρεί spammer και σε θάβει.
– Φωτογραφίες με διασημότητες: Ακούγεται περίεργο όμως ισχύει: Οι φωτογραφίες που περιλαμβάνουν κάποιον διάσημο και εσάς είναι δεδομένο ότι θα πάρουν τα περισσότερα likes και comments.
– Βάλε φίλτρα: Τα φίλτρα που έχει η το Facebook κάθε φορά που ποστάρεις μια φωτογραφία έχουν λόγο ύπαρξης. Εκτός του να κάνουν τις φωτογραφίες σου πιο όμορφες, φαίνεται ότι «τραβάνε» και περισσότερο την προσοχή των φίλων σου.
– Πόσταρε κάτι διαφορετικό: Προσπάθησε το post σου να κάνει τη διαφορά είτε με ένα έξυπνο σχόλιο είτε με την επισύναψη μιας «πιασάρικης» φωτογραφίας. Οι φίλοι σου θα το εκτιμήσουν.
– Κάνε κι εσύ κανένα like: Eδώ είναι μια γραφικότητα αλλά σωστή: Όση αγάπη δίνεις, τόση αγάπη παίρνεις.
– Η συντομία είναι το παν: Όσο πιο σύντομο είναι το post σου (ή το κείμενο που συνοδεύει μια φωτογραφία) τόσο μεγαλύτερη απήχηση έχει και στους φίλους σου. Η ιδανική έκταση κειμένου είναι οι 80 χαρακτήρες.
Στο Instagram:
– Editing, editing, editing: Η αρχική επιτυχία του Instagram οφειλόταν στο γεγονός πως ομορφαίνει τις φωτογραφίες μας –και το κάνει πανεύκολα, με το πάτημα μερικών κουμπιών. Πειραματίσου λοιπόν και εδώ με τα φίλτρα, για να βρεις ποιο αναδεικνύει καλύτερα τη φωτογραφία σου .
– Ασχολήσου με τους άλλους χρήστες: Και εδώ, πρέπει να κάνεις κι εσύ like για να σου κάνουν. Ακολούθησε κι άλλους λογαριασμούς, για να σε ακολουθήσουν. Ο social δρόμος είναι διπλής κυκλοφορίας.
– Δώσε κάτι στους νέους followers: Αν έχεις επαγγελματική σελίδα ή λογαριασμό για την επιχείρησή σου, κάνε μια ειδική προσφορά για τους followers σου.
– Το hashtag ημών το επιούσιο: Αυτά τα #καγκελάκια που μπορεί να σου φαίνονται εκνευριστικά, είναι ο τρόπος να «μαζέψεις» περισσότερα likes για τις φωτογραφίες σου. Όσο περισσότερα χρησιμοποιείς τόσο περισσότερος κόσμος βλέπει τις φωτογραφίες σου, και τόσο περισσότερα likes μαζεύεις.
– Προσοχή στις ώρες: Μπορεί να έχεις βρει την τέλεια φωτογραφία, αλλά αν τη δημοσιεύσεις στις 4 τα ξημερώματα να πάει «χαμένη». Μελέτησε πότε είναι περισσότερο ενεργοί οι ακόλουθοί σου και, όπως και με το facebook, πόσταρε περιεχόμενο πάντα στις «ώρες αιχμής».
– Όσο το αφήνεις σε αφήνει: Όσο σημαντική είναι η ώρα που ποστάρεις, άλλο τόσο είναι το να είσαι συνεπής στα ποσταρίσματά σου. Οι άλλοι χρήστες είναι πιο πιθανό να «συντονιστούν» με το περιεχόμενό σου αν αυτό βγαίνει κάθε μέρα. Ή συγκεκριμένες ώρες τις ημέρας ή συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας. Το ίδιο ισχύει και για το Facebook.
– Χρησιμοποίησε geo tags: Οι γεωγραφικές ετικέτες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώνεις τους followers σου για το πού βρίσκεσαι και να τους βοηθήσεις να νιώσουν πιο οικεία με το περιεχόμενό σου.
Latest News
Η τεχνητή νοημοσύνη στο Παρίσι - Ο Τραμπ και το DeepSeek στο επίκεντρο της Συνόδου Κορυφής
Με τη συμμετοχή κορυφαίων ηγετικών στελεχών από Google και OpenAI, στόχος παραμένει η παγκόσμια συναίνεση για την τεχνητή νοημοσύνη
Βουτιά μετοχής ΑΜD μετά τα αποτελέσματα για τα data centers
Η μετοχή της AMD υποχώρησε περίπου 6% στις εκτεταμένες συναλλαγές καθώς η εταιρεία έχασε τις εκτιμήσεις για το βασικό της τμήμα των data center
Κυβερνοασφάλεια: Πώς θωρακίζονται Helleniq Henergy, Βιοχάλκο και Alpha Bank
Κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις ανέλυσαν στο πλαίσιο του Cyber Intelligence forum τις προκλήσεις κυβερνοασφάλειας που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί
Ποιες κινεζικές εταιρείες AI θα μπορούσαν να... μιμηθούν την DeepSeek
Το DeepSeek συντάραξε τις παγκόσμιες αγορές και συγκλόνισε τη Silicon Valley, αλλά είναι μόνο μία από τις κινεζικές εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούσαν να αμφισβητήσουν την κυριαρχία των ΗΠΑ
Λιανγκ Ουενφένγκ: Ο 40χρονος Ασιάτης που αλλάζει τον κόσμο της ΑΙ
Ο 40άρης ηλεκτρολόγος που δημιούργησε την DeepSeek «έβαλε τα γυαλιά» στο περιβόητο ChatGPT και έσπειρε τον πανικό στη Wall Street
Επενδύσεις 40 εκατ. από ΤITAN σε ΑΙ, PropTech και ClimateTech
Η ΤΙΤΑΝ επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της και επιταχύνει τη στρατηγική καινοτομίας - Νέες Venture Capital επενδύσεις σε τομείς υψηλής δυναμικής
Το σχέδιο Κεραμέως για την απάντηση στις προκλήσεις της ΑΙ
Ομιλία Κεραμέως στις Βρυξέλλες για τον αντίκτυπο που έχει η τεχνητή νοημοσύνη στην εργασία και την κοινωνία
Η Ευρώπη προχωρά με το AI Act παρά τις απειλές Τραμπ
Το AI Act φέρνει συγκεκριμένους κανόνες συμμόρφωσης για τις Big Tech οι οποίες στηρίζονται από τον νέο Αμερικανό πρόεδρο
Η κινεζική DeepSeek βοηθά την Ευρώπη στην κούρσα της ΑΙ
Εταιρείες ΑΙ που μέχρι τώρα πλήρωναν τις υψηλές χρεώσεις της OpenAI μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους πολύ φθηνότερα με to γλωσσικό μοντέλο DeepSeek
Αυξημένα έσοδα κατά 7,6% το 2024 στα 875 εκατ. ευρώ για τη Netcompany
Tα θετικά αποτελέσματα αποτυπώνονται και στο EBITDA που για τη Netcompany-Intrasoft ανήλθε στα 40,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,1% σε σχέση με το 2023