Ο αμερικανικός κολοσσός τροφίμων, σνακ και ποτών PepsiCo συμφώνησε να πουλήσει ένα ποσοστό από τα brands Tropicana και Naked juice στον γαλλικό επενδυτικό οίκο PAI Partners έναντι 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η απόφαση αυτή ελήφθη στο πλαίσιο της απόφασης της εταιρείας να επικεντρωθεί σε ποτά και προϊόντα χωρίς θερμίδες.
Η PAI, η οποία έχει στην ιδιοκτησία της επίσης τις διάσημες μάρκες παγωτών Häagen-Dazs και Mövenpick, σε κοινοπραξία με τη Nestlé, θα εξαγοράσει το 61% των μετοχών μιας νέας εταιρείας, η οποία κατέχει τα δικαιώματα της μάρκας χυμών. Η Pepsi θα κατέχει το υπόλοιπο 39 %.
Η συμφωνία θα «ελευθερώσει» την Pepsi να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη άλλων τομέων, όπως πιο υγιεινά σνακ, τα ποτά χωρίς θερμίδες και τα προϊόντα SodaStream, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ραμόν Λαγκουάρτα. Η Pepsi αγόρασε τη SodaStream -η οποία κατασκευάζει μια συσκευή με την οποία ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει μόνος του ανθρακούχα ποτά- μετά από μια συμφωνία 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018.
Τα προϊόντα Tropicana και Naked είναι «και στη σωστή και στη λάθος πλευρά» μιας στροφής προς πιο υγιεινά προϊόντα, δήλωσε στους Financial Times ο Φρέντερικ Στιβενίν, διευθύνων σύμβουλος της PAI.
«Η κατηγορία των χυμών έχει σημειώσει μικρότερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια λόγω της περιεκτικότητας σε ζάχαρη», όπως είπε. «Υπάρχει πολλή φυσική ζάχαρη στον χυμό, αλλά υπάρχουν και καλά πράγματα όσον αφορά τις βιταμίνες και τις φυτικές ίνες».
Ωστόσο, όπως εξήγησε, οι πωλήσεις είχαν αυξηθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας επειδή οι καταναλωτές έτρωγαν πρωινό στο σπίτι και προσπαθούσαν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα με προϊόντα πλούσια σε βιταμίνη C. Αυτό θα μπορούσε να δώσει στα εμπορικά σήματα μια «ώθηση», όπως εξήγησε.
Τα καθαρά έσοδα για τις εταιρείες χυμών ήταν περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, όπως ανακοίνωσε η Pepsi.
Η στροφή προς ένα πιο υγιεινό χαρτοφυλάκιο ξεκίνησε από την πρώην CEO της Pepsi Ίντρα Νούγι και συνεχίστηκε από τον διάδοχό της Λαγκουάρτα.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%