Το Clubhouse είναι πλέον εκτός έκδοσης beta.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει τη λίστα αναμονής και το σύστημα προσκλήσεων και θα γίνει προσβάσιμη σε όλους.

Πλέον, οποιοσδήποτε μπορεί να ακολουθήσει συνδέσμους Clubhouse, να μεταβεί στην κοινότητα των δημιουργών ή να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε δημόσια εκδήλωση.

Το Clubhouse παρουσιάζει, επίσης, ένα νέο λογότυπο που φαίνεται οικείο, είναι βασικά μια ελαφρώς αλλοιωμένη έκδοση των emoji που έχει ήδη χρησιμοποιήσει η εταιρεία. Το σύστημα προσκλήσεων υπήρξε σημαντικό μέρος της πρώιμης ιστορίας του.

Η προσθήκη χρηστών σε κύματα και η ενσωμάτωση νέων χρηστών στην κοινότητα της εφαρμογής μέσω συνεδριών προσανατολισμού βοήθησε το Clubhouse να αναπτυχθεί με υγιή ρυθμό χωρίς να «σπάσει».

Ωστόσο, η εφαρμογή είχε σχεδιαστεί για να είναι ανοιχτή.

Η πορεία του Clubhouse ήταν έντονη, ακόμη και για μια «hot» νέα κοινωνική εφαρμογή. Η παλιά πλατφόρμα, που λειτουργούσε μόνο με πρόσκληση, απογειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και ενέπνευσε ένα κύμα κοινωνικής δικτύωσης που βασίζεται στη φωνή και που πιθανότατα εξακολουθεί να μην βρίσκεται στην κορυφή της.

Το Facebook, το Twitter, το Spotify, το Discord και όλοι οι άλλοι ακολούθησαν το ίδιο, συνδυάζοντας αίθουσες φωνητικής συνομιλίας και φωνητικές εκδηλώσεις στις υπάρχουσες πλατφόρμες τους.

Το ενδιαφέρον για το Clubhouse κορυφώθηκε στις αρχές του έτους και η άνοδος της εφαρμογής είναι αναπόσπαστη από την κοινωνική απομόνωση της πανδημίας, που έβλεπε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ψάχνουν απεγνωσμένα τρόπους να αισθανθούν συνδεδεμένοι.

Ο κόσμος σταδιακά ανοίγει και το Clubhouse αλλάζει μαζί του

Μετά από μια μακρά περίοδο μόνο στο iOS, η εταιρεία παρουσίασε μια εφαρμογή Android τον Μάιο. Το Clubhouse ισχυρίζεται ότι έχει φτάσει τις 10 εκατομμύρια λήψεις στους δύο πρώτους μήνες της εφαρμογής Android.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Clubhouse παρουσίασε μια λειτουργία συνομιλίας με βάση το κείμενο που ονομάζεται Backchannel, η οποία διεύρυνε την εστίαση της φωνοκεντρικής εφαρμογής για πρώτη φορά.

Σύμφωνα με νέα δεδομένα το Clubhouse έφτασε στο υψηλότερό του σημείο το Φεβρουάριο, με 9,6 εκατομμύρια παγκόσμιες λήψεις, από 2,4 εκατομμύρια τον προηγούμενο μήνα. Μετά από αυτό, τα πράγματα υποχώρησαν λίγο πριν αναζωογονηθούν τον Μάιο, όταν το TikTok κυκλοφόρησε ζωντανά στο Android μέσω του Google Play Store. Από τον Μάιο, οι νέοι χρήστες Android έχουν αντιπροσωπεύσει το μεγαλύτερο μέρος των λήψεων της εφαρμογής. Τον Ιούνιο, το Clubhouse εγκαταστάθηκε 7,7 εκατομμύρια φορές τόσο σε iOS όσο και σε Android, ένας εντυπωσιακός αριθμός που σίγουρα έρχεται σε αντίθεση με την αντίληψη ότι η εφαρμογή ενδέχεται να μην έχει ισχύ.

Η εντυπωσιακή άνοδος της εφαρμογής αποτέλεσε έκπληξη για όλους

Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθεί να είναι μια αναπάντεχη ​​επιτυχία σε ένα τοπίο που κυριαρχείται από ένα μικρό αριθμό μεγάλων, εδραιωμένων πλατφορμών, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί η υγιής δυναμική μετά από τόσο υψηλά επίπεδα. Το άνοιγμα της εφαρμογής σε όλους σίγουρα θα βοηθήσει.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
NIS2: Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία της Ε.Ε.
Τεχνολογία |

Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία NIS2 - Η «παγίδα» του λογισμικού

Για τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, η NIS2 μεταφράζεται σε υποχρέωση για μεγαλύτερες και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας

Πράξη για την Κυβερνοανθεκτικότητα: Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για ασφαλή προϊόντα τεχνολογίας
Τεχνολογία |

Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για ασφαλή προϊόντα τεχνολογίας

Ο νόμος για την κυβερνοανθεκτικότητα - Cybersecurity Resilience Act (CRA) υποχρεώνει κατασκευαστές, διανομείς και εισαγωγείς «έξυπνων» διασυνδεδεμένων συσκευών να τηρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις και προδιαγραφές