
Το Clubhouse είναι πλέον εκτός έκδοσης beta.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει τη λίστα αναμονής και το σύστημα προσκλήσεων και θα γίνει προσβάσιμη σε όλους.
Πλέον, οποιοσδήποτε μπορεί να ακολουθήσει συνδέσμους Clubhouse, να μεταβεί στην κοινότητα των δημιουργών ή να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε δημόσια εκδήλωση.
Το Clubhouse παρουσιάζει, επίσης, ένα νέο λογότυπο που φαίνεται οικείο, είναι βασικά μια ελαφρώς αλλοιωμένη έκδοση των emoji που έχει ήδη χρησιμοποιήσει η εταιρεία. Το σύστημα προσκλήσεων υπήρξε σημαντικό μέρος της πρώιμης ιστορίας του.
Η προσθήκη χρηστών σε κύματα και η ενσωμάτωση νέων χρηστών στην κοινότητα της εφαρμογής μέσω συνεδριών προσανατολισμού βοήθησε το Clubhouse να αναπτυχθεί με υγιή ρυθμό χωρίς να «σπάσει».
Ωστόσο, η εφαρμογή είχε σχεδιαστεί για να είναι ανοιχτή.
Η πορεία του Clubhouse ήταν έντονη, ακόμη και για μια «hot» νέα κοινωνική εφαρμογή. Η παλιά πλατφόρμα, που λειτουργούσε μόνο με πρόσκληση, απογειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και ενέπνευσε ένα κύμα κοινωνικής δικτύωσης που βασίζεται στη φωνή και που πιθανότατα εξακολουθεί να μην βρίσκεται στην κορυφή της.
Το Facebook, το Twitter, το Spotify, το Discord και όλοι οι άλλοι ακολούθησαν το ίδιο, συνδυάζοντας αίθουσες φωνητικής συνομιλίας και φωνητικές εκδηλώσεις στις υπάρχουσες πλατφόρμες τους.
Το ενδιαφέρον για το Clubhouse κορυφώθηκε στις αρχές του έτους και η άνοδος της εφαρμογής είναι αναπόσπαστη από την κοινωνική απομόνωση της πανδημίας, που έβλεπε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ψάχνουν απεγνωσμένα τρόπους να αισθανθούν συνδεδεμένοι.
Ο κόσμος σταδιακά ανοίγει και το Clubhouse αλλάζει μαζί του
Μετά από μια μακρά περίοδο μόνο στο iOS, η εταιρεία παρουσίασε μια εφαρμογή Android τον Μάιο. Το Clubhouse ισχυρίζεται ότι έχει φτάσει τις 10 εκατομμύρια λήψεις στους δύο πρώτους μήνες της εφαρμογής Android.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Clubhouse παρουσίασε μια λειτουργία συνομιλίας με βάση το κείμενο που ονομάζεται Backchannel, η οποία διεύρυνε την εστίαση της φωνοκεντρικής εφαρμογής για πρώτη φορά.
Σύμφωνα με νέα δεδομένα το Clubhouse έφτασε στο υψηλότερό του σημείο το Φεβρουάριο, με 9,6 εκατομμύρια παγκόσμιες λήψεις, από 2,4 εκατομμύρια τον προηγούμενο μήνα. Μετά από αυτό, τα πράγματα υποχώρησαν λίγο πριν αναζωογονηθούν τον Μάιο, όταν το TikTok κυκλοφόρησε ζωντανά στο Android μέσω του Google Play Store. Από τον Μάιο, οι νέοι χρήστες Android έχουν αντιπροσωπεύσει το μεγαλύτερο μέρος των λήψεων της εφαρμογής. Τον Ιούνιο, το Clubhouse εγκαταστάθηκε 7,7 εκατομμύρια φορές τόσο σε iOS όσο και σε Android, ένας εντυπωσιακός αριθμός που σίγουρα έρχεται σε αντίθεση με την αντίληψη ότι η εφαρμογή ενδέχεται να μην έχει ισχύ.
Η εντυπωσιακή άνοδος της εφαρμογής αποτέλεσε έκπληξη για όλους
Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθεί να είναι μια αναπάντεχη επιτυχία σε ένα τοπίο που κυριαρχείται από ένα μικρό αριθμό μεγάλων, εδραιωμένων πλατφορμών, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί η υγιής δυναμική μετά από τόσο υψηλά επίπεδα. Το άνοιγμα της εφαρμογής σε όλους σίγουρα θα βοηθήσει.


Latest News

H Google λειτουργεί μονοπωλιακά στην τεχνολογία διαφημίσεων – Η απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου
Η απόφαση επιτρέπει στις ΗΠΑ να υποστηρίξουν ότι η Google πρέπει να πουλήσει διαφημιστικά εργαλεία - Σε λίγες ημέρες νέα δίκη για μονοπωλιακές πρακτικές στη διαδικτυακή αναζήτηση

Η SpaceX του Μασκ κοντά στο να αναλάβει την κατασκευή της πυραυλικής ασπίδας Golden Dome του Τραμπ
Η SpaceX έχει προτείνει να καθιερώσει τον ρόλο της στο «Golden Dome» ως «συνδρομητική υπηρεσία»

Τέλος στις κριτικές και βαθμολογήσεις για σχολεία στο Google maps
Η Google διευκρινίζει ότι αυτό το μέτρο θα εφαρμοστεί σε «σχολεία γενικής εκπαίδευσης» παγκοσμίως

Η Nvidia κράτησε στο... σκοτάδι τους Κινέζους πελάτες της - Τι αποκαλύπτει το Reuters
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η Nvidia ενώ γνώριζε τους νέους περιορισμούς εξαγωγών της Ουάσιγκτον δεν ενημέρωσε εγκαίρως τους Κινέζους πελάτες της

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων