O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard, ενώνουν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους, σε μία νέα, κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με βασικό στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού και ιδανικής επιλογής για διακοπές. Η στόχευση της καμπάνιας θα είναι στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, αναδεικνύοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις συγκεκριμένες χώρες και θα διαρκέσει για 4 μήνες.
Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί η ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα https://visitgreekdestinations.com/, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέσα από μία σειρά από αποκλειστικά πακέτα διαμονής, μετακίνησης, εμπειριών και προνομίων, για τους κατόχους καρτών Mastercard®. Για τον σκοπό αυτό, η Mastercard αξιοποίησε συνεργασίες που έχει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με παγκόσμιους κολοσσούς, όπως η booking.com και η rentalcars.com, ενώ σε τοπικό επίπεδο προχώρησε σε μία σειρά από συνεργασίες με κορυφαίες και καταξιωμένες ελληνικές εταιρείες, όπως η Aegean Airlines, η Seajets, η Aegean Speed Lines, η AVIS, η Aldemar Resorts, η Grecotel και η Atlantica Hotels & Resorts.
Συνεργασίες με γνωστές ελληνικές εταιρείες, brands και οργανισμούς
Παράλληλα, δημιούργησε συνεργασίες με γνωστές ελληνικές εταιρείες, brands και οργανισμούς όπως η Apivita, η Ergon Foods, το Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή στην Αθήνα και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος στην ‘Ανδρο, η Trekking Hellas και η Be a Greek Travel Experiences, παρέχοντας αποκλειστικές προσφορές αγορών και εμπειριών στους επισκέπτες της χώρας. Κριτήρια για την επιλογή των συνεργατών που πλαισιώνουν την κοινή καμπάνια του ΕΟΤ και της Mastercard, αποτέλεσαν τόσο το υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών και το εκτεταμένο δίκτυο παρουσίας στη χώρα, όσο και η σύγχρονη ψηφιακή τους παρουσία. Τέλος, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας έχουν άμεση πρόσβαση και στην πλατφόρμα της Mastercard, “Priceless Cities” όπου μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία σειρά ανεκτίμητων εμπειριών αποκλειστικά για τους κατόχους Mastercard,ειδικά σχεδιασμένων για να φέρουν ακόμα πιο κοντά τον επισκέπτη με τη χώρα μας.
Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις επιλεγμένες αγορές, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard, τα οποία, μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών που αφορούν σε ταξιδιωτικές συνήθεις και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας, ενώ για την επιτυχημένη επικοινωνία της στους επισκέπτες της χώρας μας, όλα τα επικοινωνιακά υλικά καθώς και η ιστοσελίδα, αναπτύχθηκαν στην αγγλική, στη γαλλική και στη γερμανική γλώσσα. Τέλος, η καμπάνια αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια όπως Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.
«Προσέλκυση περισσότερου και ποιοτικότερου τουρισμού»
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού συμπλήρωσε: «Η συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό αποτελεί βασική μας προτεραιότητα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Για τον σκοπό αυτό, συνεχίζουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την συνεργασία με την Mastercard, με την οποία έχουμε αναπτύξει μία στρατηγική συνεργασία προς όφελος του ελληνικού τουρισμού. Σε μία εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία, ενώνουμε δυνάμεις με στόχο την προσέλκυση περισσότερου και ποιοτικότερου τουρισμού, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την προώθηση αυθεντικών εμπειριών σε ολόκληρη τη χώρα, αλλά και την προβολή σημαντικών προορισμών μας».
Η ‘Ασπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η στήριξη του ελληνικού τουρισμού εξακολουθεί να αποτελεί για εμάς στρατηγική προτεραιότητα, για την οποία συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με συνέπεια. Είμαστε υπερήφανοι που η συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού συνεχίζει να αναπτύσσεται, μέσα από ακόμα περισσότερες δυναμικές δράσεις, που ως στόχο έχουν την ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικό προϊόντος της χώρας .
Latest News
Σεζόν μέχρι 29 Νοεμβρίου - Ποιες περιοχές οδεύουν σε τουρισμό «365 ημέρες το χρόνο»
Η ΤUI προγραμμάτισε νέες πτήσεις μέσα στον Νοέμβριο για δημοφιλείς προορισμούς της χώρας - Μεγάλη ζήτηση από Γερμανία και Βρετανία
Πιάνουν «ταβάνι» τα καταλύματα Airbnb στην Ελλάδα - Το ρεκόρ του Αυγούστου [γραφήματα]
Πώς κινείται η διάθεση καταλυμάτων στις μισθώσεις τύπου Airbnb - Η ανάκαμψη του οδικού τουρισμού
Στην Κολομβία με 2 νέα ξενοδοχεία η Aria Hotels
Η Κολομβία είναι η αρχή για την είσοδο της Aria Hotels στην αγορά της Λατινικής Αμερικής
Η Ελλάδα κύριος προορισμός των Γερμανών τουριστών - Κερδίζει έδαφος η Τουρκία
Οι προορισμοί στη Μεσόγειο είναι δημοφιλέστεροι από ποτέ διαπιστώνουν τουρ οπερέιτορς - Ο τουρισμός στις χώρες της Μεσογείου στα καλύτερά του
Η απόφαση σταθμός για την Booking που αλλάζει τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία
Τι σημαίνει η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου υπέρ των Γερμανών ξενοδόχων και κατά της Booking
Νέο ξενοδοχείο στην Τουρκία με το brand Ramada by Wyndham
Με 120 εν λειτουργία ξενοδοχεία η Wyndham Hotels & Resorts είναι η μεγαλύτερη διεθνής ξενοδοχειακή εταιρεία στην Τουρκία
«Κόκκινη κάρτα» σε δύο ελληνικά νησιά - Τι δείχνει μελέτη για τον υπερτουρισμό
Ο διεθνής ταξιδιωτικός οργανισμός Evaneos αφαίρεσε για το 2025 από την πλατφόρμα του τα καλοκαιρινά πακέτα διακοπών για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη!
Ποιοι τουρίστες ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα στην Ελλάδα - Ο ρόλος του Airbnb
Τι λένε στον ΟΤ κορυφαίοι παράγοντες της αγοράς για τους τουρίστες και τη μέση δαπάνη - Πώς ερμηνεύουν την πτώση του Ιουλίου
Μπλόκο στο λιμάνι της Μασσαλίας λόγω των κρουαζιερόπλοιων
Ακτιβιστές διαμαρτυρόμενοι για τη ρύπανση και τον υπερτουρισμό απέκλεισαν επί δίωρο το πρωί του Σαββάτου το μεγαλύτερο λιμάνι της Γαλλίας
Επιθεώρηση Εργασίας: Κάθε 10 έλεγχοι και 3 πρόστιμα σε τουριστικές επιχειρήσεις
Αύξηση ελέγχων και προστίμων στις τουριστικές επιχειρήσεις από την Επιθεώρηση Εργασίας από Μάιο έως Αύγουστο