Με crop-top των 5 δολαρίων και μακριά φορέματα των 15, η κινεζική εταιρεία ρούχων, Shein, κερδίζει όλο και περισσότερους νέους αγοραστές και αποδεικνύει ότι μία κινεζική εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει μία επωνυμία ρούχων με μεγάλη επιτυχία και στη Δύση.

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, μέσα σε λίγα χρόνια, η κινεζική εταιρεία ταχείας μόδας (fast fashion), Shein, απέκτησε ένα πιστό κοινό μεταξύ των Αμερικανών εφήβων και νέων ηλικίας 20-κάτι, με χαμηλές τιμές, συνεχώς μεταβαλλόμενο απόθεμα και συνεργασίες με influencers στο Instagram και διάσημους, όπως η Katy Perry και ο Lil Nas X.

Όπως αναφέρει και η Jennifer Cobo, μία 20χρονη από το Άσμπερν στη Βιρτζίνια, η οποία ξεκίνησε να ψωνίζει από την εφαρμογή το 2018, «Το 90% των ρούχων μου είναι από το Shein». Από τότε, μετέτρεψε και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς της σε fan του Shein, με τον 51χρονο πατέρα της να ψωνίζει τζιν από την εφαρμογή. «Τώρα όλη η οικογένειά μου ψωνίζει από το Shein όσο κι εγώ», συνεχίζει η ίδια, η οποία υπολογίζει ότι, κάθε μήνα, ξοδέυει κατά μέσο όρο 250 δολάρια για αγορές από την εν λόγω ερφαρμογή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή