Σύμφωνα με την ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων, ο Όμιλος ΟΤΕ κατέγραψε κέρδη προ φόρων ύψους 146,4 εκατ. ευρώ το β’ τρίμηνο του 2021, αυξημένα κατά 67,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, κυρίως λόγω της υψηλότερης κερδοφορίας στο τρίμηνο.
Στην Ελλάδα, τα έσοδα συνέχισαν να αυξάνονται για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, κατά 9,6%, στα 758,7 εκατ. ευρώ ενώ και η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA (AL) σημείωσε αύξηση 6,5%, στα 303,7 εκατ. ευρώ με προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA (AL) στο 40,0%. Τα έσοδα από υπηρεσίες λιανικής σταθερής αυξήθηκαν κατά 2,0%, υποστηριζόμενα από τη συνεχιζόμενη θετική πορεία των εσόδων από ευρυζωνικές υπηρεσίες. Τα έσοδα από υπηρεσίες χονδρικής αυξήθηκαν κατά 6,1% στο τρίμηνο. Στην κινητή, τα έσοδα από υπηρεσίες επανήλθαν σε τροχιά ανάπτυξης, σημειώνοντας αύξηση 7,4%, καθώς οι αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας άρχισαν να υποχωρούν με τη σταδιακή άρση των περιορισμών από τα μέσα Μαΐου. Τα έσοδα από υπηρεσίες, τόσο καρτοκινητής όσο και συμβολαίου, αυξήθηκαν σε ετήσια βάση, ενώ τα έσοδα περιαγωγής άρχισαν να ανακάμπτουν μετά την χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών. Τα λοιπά έσοδα σημείωσαν σημαντική αύξηση 35,3% στο τρίμηνο, αντανακλώντας την ανάπτυξη του ICT, αλλά και των πωλήσεων συσκευών. Το ICT είχε ένα ακόμα θετικό τρίμηνο, καταγράφοντας αύξηση εσόδων 21% σε σχέση με το Β’ τρίμηνο του 2020.
Ο Όμιλος ανακοίνωσε επιπλέον ότι συνέχισε να αυξάνει τους συνδρομητές υπηρεσιών οπτικών ινών αυτό το τρίμηνο, με τις καθαρές νέες συνδέσεις να ανέρχονται στις 51 χιλιάδες, και το συνολικό αριθμό πελατών ευρυζωνικών υπηρεσιών υψηλών ταχυτήτων να ανέρχεται σε 1,056 χιλιάδες. Στις 30 Ιουνίου του 2021, ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών τηλεόρασης ήταν στις 579 χιλιάδες, αυξημένος κατά 2,8% σε ετήσια βάση, καθώς ο ΟΤΕ συνεχίζει να αξιοποιεί τις νέες υπηρεσίες Over-the-Top και το ελκυστικό του περιεχόμενο.
Το β’ τρίμηνο, η Cosmote παρείχε στην Ελλάδα υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας σε 7,0 εκατ. πελάτες, μειωμένους κατά 3,1% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, κυρίως λόγω της καρτοκινητής, καθώς οι συνδρομητές συμβολαίου συνεχίζουν να αυξάνονται.
Στην κινητή Ρουμανίας, οι τάσεις βαίνουν βελτιούμενες, με το Προσαρμοσμένο EBITDA (AL) να αυξάνεται κατά 26,4%.
«Ο Όμιλος ΟΤΕ κατέγραψε ένα ισχυρό δεύτερο τρίμηνο στην Ελλάδα, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο που επηρεάστηκε σημαντικά από την υγειονομική κρίση. Καταφέραμε να ενισχύσουμε τις επιδόσεις μας σε όλους τους κύριους δείκτες (KPIs) και τις γραμμές εσόδων. Τα έσοδα περιαγωγής άρχισαν να ανακάμπτουν, καθώς η τουριστική κίνηση σταδιακά αποκαθίσταται. Οι τάσεις βελτιώθηκαν και στην Ρουμανία, όπου λάβαμε υπό όρους έγκριση για την πώληση της Telekom Romania (Σταθερή). Πετύχαμε σημαντική ενίσχυση του EBITDA τόσο στην Ρουμανία, όσο και στην Ελλάδα, καθώς και αύξηση των ταμειακών ροών», αναφέρει σε δήλωσή του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, κ. Μιχάλης Τσαμάζ.
«Η συνεχής ανάκαμψη και ο εκσυγχρονισμός της ελληνικής οικονομίας, η ποιότητα της τεχνολογικής μας υποδομής και η τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, αλλά και οι θετικές τάσεις που καταγράφονται από τις αρχές του έτους, ενισχύουν την πεποίθησή μας ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας για το 2021, καθώς είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε πρόκληση», κατέληξε.
Μπορείτε να δείτε το σύνολο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων εδώ.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων