
Πλήρης ανατροπή σημειώθηκε σε μια ακτοπλοϊκή άγονη γραμμή για την οποία το ετήσιο μίσθωμα ανέρχεται μεταξύ 8.441.232,81€ μέχρι 9.469.615,12€, μετά από σχετική απόφαση της Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Π.Π.).
Η ΑΕΠΠ ανέτρεψε σχετική απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, με την οποία είχε αναθέσει την γραμμή στην ναυτιλιακή εταιρεία ΚΙΑΡΑ Ν.Ε. (όμιλος Sea Jets). Η ΑΕΠΠ αποφάσισε ότι κακώς ο Υπουργός προχώρησε σε αυτή την απόφαση και δικαίωσε όπως επισημαίνει η Αρχή, την προσφυγή «της ένωσης οικονομικών φορέων» και ουσιαστικά δίνει την γραμμή στην Hellenic Seaways (Όμιλος Attica Group), η οποία επίσης συμμετείχε στον σχετικό διαγωνισμό.
Πρόκειται για την «άγονη» ακτοπλοϊκή γραμμή Ρόδος – Χάλκη – Κάρπαθος –Κάσος – Σητεία και επιστροφή, τρία δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 19/04/2021 έως 03/10/2021 [σύνολο είκοσι τέσσερις (24) εβδομάδες].
Η απόφαση του κ. Πλακιωτάκη αναφέρει: «Αποφασίζουμε 1.Την ακύρωση της υπό στοιχείο 7 απόφασης του προοιμίου της παρούσης, κατά το μέρος που έκρινε αποδεκτή την προσφορά της εταιρείας με την επωνυμία ΚΙΑΡΑ Ν.Ε., και την αποδοχή της προσφοράς της εταιρείας με την επωνυμία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ν.Ε. για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α.1 ΡΟΔΟΣ-ΧΑΛΚΗ-ΚΑΡΠΑΘΟΣ-ΣΗΤΕΙΑ και επιστροφή, του Παραρτήματος IV της υπό στοιχείο 6 αποφάσεως του προοιμίου της παρούσης και την πρόκρισή της στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, ήτοιτο άνοιγμα της οικονομικής της προσφοράς. 2. Ο/Η πρόεδρος της Επιτροπής Διεξαγωγής Μειοδοτικών Διαγωνισμών, στον/στην οποίο/α κοινοποιείται το παρόν, παρακαλείται για τις δικές του/της ενέργειες. 3.Να κοινοποιηθεί για εκτέλεση».


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ