
Πλήρης ανατροπή σημειώθηκε σε μια ακτοπλοϊκή άγονη γραμμή για την οποία το ετήσιο μίσθωμα ανέρχεται μεταξύ 8.441.232,81€ μέχρι 9.469.615,12€, μετά από σχετική απόφαση της Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (Α.Ε.Π.Π.).
Η ΑΕΠΠ ανέτρεψε σχετική απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, με την οποία είχε αναθέσει την γραμμή στην ναυτιλιακή εταιρεία ΚΙΑΡΑ Ν.Ε. (όμιλος Sea Jets). Η ΑΕΠΠ αποφάσισε ότι κακώς ο Υπουργός προχώρησε σε αυτή την απόφαση και δικαίωσε όπως επισημαίνει η Αρχή, την προσφυγή «της ένωσης οικονομικών φορέων» και ουσιαστικά δίνει την γραμμή στην Hellenic Seaways (Όμιλος Attica Group), η οποία επίσης συμμετείχε στον σχετικό διαγωνισμό.
Πρόκειται για την «άγονη» ακτοπλοϊκή γραμμή Ρόδος – Χάλκη – Κάρπαθος –Κάσος – Σητεία και επιστροφή, τρία δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο από 19/04/2021 έως 03/10/2021 [σύνολο είκοσι τέσσερις (24) εβδομάδες].
Η απόφαση του κ. Πλακιωτάκη αναφέρει: «Αποφασίζουμε 1.Την ακύρωση της υπό στοιχείο 7 απόφασης του προοιμίου της παρούσης, κατά το μέρος που έκρινε αποδεκτή την προσφορά της εταιρείας με την επωνυμία ΚΙΑΡΑ Ν.Ε., και την αποδοχή της προσφοράς της εταιρείας με την επωνυμία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ν.Ε. για τη δρομολογιακή γραμμή με α/α.1 ΡΟΔΟΣ-ΧΑΛΚΗ-ΚΑΡΠΑΘΟΣ-ΣΗΤΕΙΑ και επιστροφή, του Παραρτήματος IV της υπό στοιχείο 6 αποφάσεως του προοιμίου της παρούσης και την πρόκρισή της στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, ήτοιτο άνοιγμα της οικονομικής της προσφοράς. 2. Ο/Η πρόεδρος της Επιτροπής Διεξαγωγής Μειοδοτικών Διαγωνισμών, στον/στην οποίο/α κοινοποιείται το παρόν, παρακαλείται για τις δικές του/της ενέργειες. 3.Να κοινοποιηθεί για εκτέλεση».


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία