
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι στο διάστημα ταξιδεύουν πύραυλοι, διαστημικά οχήματα, δορυφόροι και εσχάτως δισεκατομμυριούχοι. Πλέον, το διάστημα γίνεται και χώρος προβολής διαφημίσεων.
Η Geometric Energy Corporation (GEC) είναι μία καναδική start-up που παρέχει τεχνολογικές υπηρεσίες και σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Tech Insider, η εταιρεία θα κάνει πραγματικότητα την… διαστημική διαφήμιση με τη βοήθεια της SpaceX.
Ο Σάμιουελ Ριντ, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της GEC, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι σε διαδικασία δημιουργίας ενός νέου τύπου δορυφόρου. Του CubeSat. Η μία πλευρά του εν λόγω δορυφόρου θα διαθέτει μία επιφάνεια προβολής, μία οθόνη πρακτικά, στην οποία θα προβάλλονται διαφημίσεις, λογότυπα ή έργα τέχνης, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ριντ.
Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρείας ένας CubeSat θα φορτωθεί σε έναν πύραυλο Falcon 9 της SpaceX, με τη βοήθεια του οποίου θα τεθεί σε τροχιά πριν ο πύραυλος συνεχίσει το ταξίδι του προς τη Σελήνη. Από τη στιγμή που ο δορυφόρος βρεθεί σε τροχιά ένα selfie-stick προσαρμοσμένο στο πλευρό του CubeSat θα αναλάβει να καταγράφει τα όσα προβάλλονται στην οθόνη. Αυτό ακριβώς το περιεχόμενο θα μεταδίδεται ζωντανά σε πλατφόρμες όπως το YouTube ή το Twitch ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να βλέπει τα όσα προβάλλονται.
Σύμφωνα με τον Σάμιουελ Ριντ, ο CubeSat αναμένεται να εκτοξευτεί εντός του 2021, τονίζοντας παράλληλα ότι οποιοσδήποτε θα μπορεί να αγοράσει διαφημιστικό «χωροχρόνο» πληρώνοντας σε κρυπτονόμισμα. Για την ακρίβεια, για να διαφημιστεί κάποιος στον CubeSat θα πρέπει να αγοράσει μάρκες για να μπορεί να διεκδικήσει, εντοπίσει και να σχεδιάσει ένα pixel στην οθόνη του δορυφόρου.
Θα υπάρχουν πέντε μάρκες για να επιλέξει ο ενδιαφερόμενος – Beta για τη συντεταγμένη X, Rhoe για τη συντεταγμένη Y, Gamma για τη φωτεινότητα, Kappa για το χρώμα και XI για το χρόνο. Με τα μάρκες Beta και Rhoe, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αποφασίσουν πού θα τοποθετήσουν το pixel τους. Οι μάρκες Gamma και Kappa επιτρέπουν τον έλεγχο για το πώς θα είναι το pixel τους, ενώ το διακριτικό XI καθορίζει πόσο θα διαρκέσει.
Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει και ο τρόπος προσέγγισης ανάμεσα στην GEC και την SpaceX. Ο Ριντ επιδίωξε μία αρχική επαφή το 2018, χωρίς ωστόσο να βρει ανταπόκριση. Σύμφωνα με τον ίδιο, χρειάστηκε αρκετός χρόνος μέχρι η SpaceX να δει σοβαρά το εγχείρημα και να κανονιστεί μία συνάντηση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.
Ο Ριντ δίδαξε κάποια από τα παιδιά του Μασκ στο σχολείο του δισεκατομμυριούχου Ad Astra στα γραφεία της SpaceX στην Καλιφόρνια, κάτι που όπως είπε βοήθησε τελικά να το προσέξουν, όπως και την GEC. Πάντως ο Ριντ δεν είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον ίδιο τον Ίλον Μασκ, αλλά υποθέτει ότι θα μιλήσει και απευθείας μαζί του κατά την εξέλιξη του project.


Latest News

Το γεωστρατηγικό πόκερ με τα data centers – Ο άξονας Κρήτης - Κοζάνης
Η «ξαφνική» εμφάνιση της Τεχνητής Νοημοσύνης έφερε στο προσκήνιο μία ακόμη διάσταση της πολύτιμης γεωγραφικής θέσης της Ελλάδος: σταυροδρόμι δεδομένων και κόμβος data centers

Οι νέες απαιτήσεις της Google για τηλέφωνα και tablet Android
Η Google αυξάνει τον ελάχιστο αποθηκευτικό χώρο που πρέπει να έχουν οι συσκευές Android

Microsoft: Αναπτύσσει εργαλείο AI που λαμβάνει στιγμιότυπα οθόνης και προκαλεί… ανησυχία
Η Microsoft ανέστειλε τη λειτουργία το 2024 αφού πρώτη την δοκίμασε σε έναν μικρό αριθμό χρηστών και τώρα το επαναφέρει.

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν

Πως να γυρίσετε το χρόνο πίσω σε περίπτωση επίθεσης ransomware
Το ransomware έχει την ικανότητά του να κρυπτογραφεί δεδομένα και να αποκλείει την πρόσβαση των χρηστών σε εταιρικούς υπολογιστές, διακόπτοντας κρίσιμες εταιρικές διαδικασίες

Αύξηση σχεδόν 50% στις κυβερνοαπειλές παγκοσμίως - Αύξηση 126% στις επιθέσεις Ransomware
Το 1ο τρίμηνο του 2025, οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο ανά οργανισμό αυξήθηκαν κατά 47%, φτάνοντας κατά μέσο όρο τις 1.925 εβδομαδιαίες επιθέσεις, σύμφωνα με το Global Cyber Attack Report της Check Point

Πώς είναι το νέο χρώμα που ανακάλυψαν οι επιστήμονες
Η επίμαχη ανακάλυψη σχετικά με το χρώμα επιτεύχθηκε με πείραμα που έριξε παλμούς λέιζερ στα μάτια, διεγείροντας τα κύτταρα του αμφιβληστροειδούς χιτώνα

Ιταλία και ΗΠΑ αντιτάσσονται στους «μεροληπτικούς» φόρους των Big Tech
Η Ιταλία συμφωνεί με τις ΗΠΑ να αντιταχθούν στους «μεροληπτικούς» φόρους τεχνολογίας που επιβάλλονται στις Big Tech

Βιομετρικές πληρωμές: Πώς το ανθρώπινο σώμα γίνεται το νέο πορτοφόλι
Έρχονται οι βιομετρικές πληρωμές: Χωρίς κάρτες, κινητά ή PIN – Μόνο με ένα δαχτυλικό αποτύπωμα, βλέμμα ή το πρόσωπό μας