Η συμφόρηση στα δύο κορυφαία λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας, στη Σαγκάη και την Νινγκμπό, επιδεινώνεται μετά το κλείσιμο ενός τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στην Νινγκμπό, όπου εντοπίστηκε κρούσμα COVID-19 αυτήν την εβδομάδα.
Οι αυστηρότεροι περιορισμοί που δρομολογούν οι κινεζικές αρχές προκειμένου να μην εξαπλωθεί εκ νέου η πανδημία, έχουν αρχίσει να πλήττουν περισσότερους τομείς της οικονομίας. Η εξαιρετικά μεταδοτική μετάλλαξη Δέλτα εντοπίστηκε σε περισσότερες από δώδεκα πόλεις της Κίνας από τα τέλη Ιουλίου.
Σαράντα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περίμεναν στο εξωτερικό αγκυροβόλιο Ζουσχάν την Πέμπτη, από 30 που ήταν στις 10 Αυγούστου, όταν ένας εργαζόμενος στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Μεϊντόνγκ βρέθηκε θετικός στην COVID-19.
Ο εν λόγω τερματικός σταθμός ανέστειλε όλες τις δραστηριότητες από τις αρχές Τετάρτης, ενώ άλλοι τερματικοί σταθμοί στη Νινγκμπό επέβαλαν περιορισμούς που αφορούν στον αριθμό των ατόμων και των φορτίων που εισέρχονται στις λιμενικές περιοχές.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του τερματικού σταθμού Μεϊντόνγκ, Ningbo Zhoushan Port Co Ltd, ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι θα εκτρέψει τα πλοία, λόγω κρούσματος, προς άλλους τερματικούς σταθμούς στην Νινγκμπό και θα συντονιστεί με άλλα λιμάνια για να περιορίσει τις καθυστερήσεις.
Η ναυτιλιακή εταιρεία CMA CGM ανακοίνωσε ότι ορισμένα πλοία της θα αλλάξουν τη ρότα τους προς την Σαγκάη ή θα αποφύγουν δρομολόγια στην Νινγκμπό. Η Hapag-Lloyd εκτιμά ότι η αναστολή λειτουργίας στον τερματικό σταθμό Μεϊντόνγκ θα προκαλέσει καθυστερήσεις σε ορισμένα προγραμματισμένα δρομολόγια.
Το λιμάνι Νινγκμπό Ζουσχάν πάντως ανακοίνωσε ότι οι άλλοι τερματικοί σταθμοί παραμένουν σε πλήρη λειτουργία .
Η εικόνα της Σαγκάη
Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.
Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.
Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.
Latest News
Γιατί η De Beers «στοκάρει» διαμάντια - Το στοίχημα της πολυτέλειας
Η κινεζική ζήτηση έχει υποχωρήσει καθώς ο ανταγωνισμός από πολύτιμους λίθους που καλλιεργούνται στο εργαστήριο έχει αυξηθεί
Τι δικαιούστε αν ακυρώθηκε ή καθυστέρησε η πτήση σας - Η περίπτωση της American Airlines
Οι πτήσεις της American Airlines ακινητοποιήθηκαν για λίγο σε όλο το δίκτυό της το πρωί της Τρίτης λόγω απροσδιόριστου τεχνικού προβλήματος.
Γιατί το 2024 ήταν η χρονιά των «άσχημων παπουτσιών» - Οι προοπτικές για Birkenstock και Crocs
Αν και οι τάσεις στα παντελόνια άλλαξαν άρδην μετά την πανδημία, το comfort συνεχίζει να κυριαρχεί στα παππούτσια
Εισροές ρεκόρ σε ομολογιακά funds για το 2024 - Ξεπέρασαν το ρεκόρ του 2021
Τα ομόλογα παρά την ανομοιογενή χρονιά υπήρχαν μια από τις κορυφαίες επιλογές των επενδυτών
Αυξήθηκαν οι ξένες επενδύσεις στο Ισραήλ παρά τον πόλεμο
Σχεδόν οι μισές επενδύσεις στο Ισραήλ αφορούσαν τη βιομηχανία ημιαγωγών και τσιπ
Πτώση στην παραγωγή για 10ο μήνα στην Toyota
Τα στοιχεία παραγωγής και πωλήσεων περιλαμβάνουν οχήματα της μάρκας Lexus της Toyota, αλλά εξαιρούν αυτά των Hino και Daihatsu
Γιατί οι Ιρλανδοί σκέφτονται να εγκαταλείψουν το «Σμαραγδένιο Νησί»
Παρά την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη και το πλεόνασμα, τουλάχιστον ένα τρίτο των κατοίκων σκέφτεται να εγκαταλείψει την Ιρλανδία
Ποια Πολιτεία των ΗΠΑ απειλείται με μπλακ άουτ λόγω... data centers
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της APS, τα κέντρα δεδομένων (Data Centers) θα αντιπροσωπεύουν το 55% των αναγκών της σε ενέργεια έως το 2031
Η ανασκόπηση του 2024 - Οι δέκα λόγοι που το έκαναν μια καλή χρονιά
Η λίστα με τα γεγονότα που ξεχώρισαν οι FT για την ανασκόπηση της χρονιάς που φεύγει
ΗΠΑ και Κίνα έτοιμες για... αλληλοεξόντωση - Τα όπλα του Τραμπ
Έρευνα για «αντιμονοπωλιακές πρακτικές» Κινέζων κατασκευαστών ημιαγωγών ξεκίνησε η Ουάσιγκτον