Υπεγράφη η σύμβαση, μεταξύ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, για την απρόσκοπτη συνέχιση του έργου έξι περιαστικών λεωφορειακών γραμμών από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Τη σχετική σύμβαση, μετά και από την έγκριση της από το Ελεγκτικό Συνέδριο, υπέγραψαν σήμερα στα γραφεία του ΟΣΕΘ ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης.
Η σύμβαση, την οποία εποπτεύει εξολοκλήρου ο ΟΣΕΘ, έχει διάρκεια μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2022, οπότε και λήγει υπό τις παρούσες συνθήκες βάσει νόμου η υπόσταση του ΟΑΣΘ. Αποτελεί τη συνέχεια της σύμβασης που είχε υπογραφεί τον Μάιο του 2019, με την οποία είχε ανατεθεί στα ΚΤΕΛ συγκοινωνιακό έργο έξι περιαστικών γραμμών της Θεσσαλονίκης.
Οι γραμμές που εξυπηρετούνται, με περίπου 380 – 390 δρομολόγια ημερησίως, είναι:
85, η οποία εκτελεί το δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια»,
86, στο δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια»,
89, «Σταθμός ΚΤΕΛ – Ξηροχώρι – Ακροπόταμος»,
90, «Μάλγαρα – Κουφάλια»,
91, στο δρομολόγιο «Τοπικό Λαγκαδά» και η γραμμή
92, με το δρομολόγιο «Κουφάλια – επεκτάσεις».
Καλύπτονται δηλαδή συγκοινωνιακά μεγάλες περιοχές των Δήμων Δέλτα, Ωραιοκάστρου, Χαλκηδόνας και Λαγκαδά, οι οποίες μέσω των συγκεκριμένων λεωφορειακών γραμμών συνδέονται με τερματικούς σταθμούς του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Η σύμβαση, μέχρι την ολοκλήρωσή της (μαζί με δυο μικρές συμβάσεις που υπήρξαν εμβόλιμα ώστε να μη στερηθεί εξυπηρέτησης ένα σημαντικό σύνολο πληθυσμού ούτε για μια ημέρα), προβλέπει την κάλυψη 5.357.933 οχηματοχιλιομέτρων και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται σε 7.661.931 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
«Είναι μια επιπλέον ενίσχυση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης φροντίζει στην πράξη να αποδεικνύει τη χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητά της. Εκτελεί σχεδόν το 98% – 99% των προγραμματισμένων δρομολογίων, διαθέτοντας σε καθημερινή βάση στις 6 περιαστικές γραμμές 25 σύγχρονα λεωφορεία. Στον ΟΣΕΘ συνεχίζουμε αδιάκοπα τις προσπάθειες για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, υποστηρικτικά στο αντίστοιχο του ΟΑΣΘ», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.
Latest News
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Cenergy Holdings: Η Σωληνουργεία Κορίνθου αναλαμβάνει σημαντικά έργα στη Βόρεια Θάλασσα.
Τα έργα, Bestla στη Νορβηγία και Bittern στο Ηνωμένο Βασίλειο, εδραιώνουν περαιτέρω την ισχυρή γεωγραφική παρουσία της εταιρείας
Ο Πύργος Πειραιά λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum - Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα
Ο Πύργος Πειραιά υπερβαίνει κατά τρεις βαθμίδες τις ενεργειακές απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας για υφιστάμενα κτήρια και κατατάσσεται στην κατηγορία A+, σύμφωνα με το πρότυπο ΚΕΝΑΚ
Συνάντηση της προέδρου του ΣΒΕ με τον Επιτρόπο Απόστολο Τζιτζικώστα
Συζητήθηκε η ανάγκη εκσυγχρονισμού των μεταφορικών υποδομών στην Ελλάδα, με την πρόεδρο του ΣΒΕ να επισημαίνει ειδικά την υστέρηση στην περιφέρεια
Νέος ρόλος για την Unilever Ελλάδος: Αναλαμβάνει την ευθύνη 14 αγορών
Τη θέση Γενικού Διευθυντή στο νέο Business Unit, με ευθύνη για 14 αγορές, θα αναλάβει ο Γιώργος Τζαβάρας
Χατζηδάκης: Μειώνονται οι τραπεζικές προμήθειες - Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις
Από το 2025 οι τραπεζικές προμήθειες θα είναι αρκετά χαμηλότερες, με τις παρεμβάσεις που δρομολογεί κυβέρνηση, λέει ο Χατζηδάκης
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Κρίστιαν Χατζημηνάς (ΕΕΝΕ): Επιτακτική ανάγκη η χώρα να εκμεταλλευθεί τα εύρωστα δημοσιοοικονομικά της
Θα πρέπει να εκμεταλλευθεί και τους ευρωπαϊκούς πόρους, δήλωσε ο Κρίστιαν Χατζημηνάς, πρόεδρος της ΕΕΝΕ
Placement στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Σε διεθνείς επενδυτές και Περιστέρη το 2,53%
Το Latsco Family Office διέθεσε μετοχές σε διεθνείς επενδυτές, στον Γιώργο Περιστέρη και άλλα στελέχη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Τιμή στόχο στα 27 ευρώ ανά μετοχή για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από την Παντελάκης Χρηματιστηριακή
Περιθώριο ανόδου 50% βλέπει για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Παντελάκης Χρηματιστηριακή, συστήνει Overweight - Επανεκκίνηση κάλυψης