Υπεγράφη η σύμβαση, μεταξύ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, για την απρόσκοπτη συνέχιση του έργου έξι περιαστικών λεωφορειακών γραμμών από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Τη σχετική σύμβαση, μετά και από την έγκριση της από το Ελεγκτικό Συνέδριο, υπέγραψαν σήμερα στα γραφεία του ΟΣΕΘ ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης.
Η σύμβαση, την οποία εποπτεύει εξολοκλήρου ο ΟΣΕΘ, έχει διάρκεια μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2022, οπότε και λήγει υπό τις παρούσες συνθήκες βάσει νόμου η υπόσταση του ΟΑΣΘ. Αποτελεί τη συνέχεια της σύμβασης που είχε υπογραφεί τον Μάιο του 2019, με την οποία είχε ανατεθεί στα ΚΤΕΛ συγκοινωνιακό έργο έξι περιαστικών γραμμών της Θεσσαλονίκης.
Οι γραμμές που εξυπηρετούνται, με περίπου 380 – 390 δρομολόγια ημερησίως, είναι:
85, η οποία εκτελεί το δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Ευαγγελίστρια»,
86, στο δρομολόγιο «Θεσσαλονίκη – Λαγκαδίκια»,
89, «Σταθμός ΚΤΕΛ – Ξηροχώρι – Ακροπόταμος»,
90, «Μάλγαρα – Κουφάλια»,
91, στο δρομολόγιο «Τοπικό Λαγκαδά» και η γραμμή
92, με το δρομολόγιο «Κουφάλια – επεκτάσεις».
Καλύπτονται δηλαδή συγκοινωνιακά μεγάλες περιοχές των Δήμων Δέλτα, Ωραιοκάστρου, Χαλκηδόνας και Λαγκαδά, οι οποίες μέσω των συγκεκριμένων λεωφορειακών γραμμών συνδέονται με τερματικούς σταθμούς του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Η σύμβαση, μέχρι την ολοκλήρωσή της (μαζί με δυο μικρές συμβάσεις που υπήρξαν εμβόλιμα ώστε να μη στερηθεί εξυπηρέτησης ένα σημαντικό σύνολο πληθυσμού ούτε για μια ημέρα), προβλέπει την κάλυψη 5.357.933 οχηματοχιλιομέτρων και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται σε 7.661.931 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
«Είναι μια επιπλέον ενίσχυση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης φροντίζει στην πράξη να αποδεικνύει τη χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητά της. Εκτελεί σχεδόν το 98% – 99% των προγραμματισμένων δρομολογίων, διαθέτοντας σε καθημερινή βάση στις 6 περιαστικές γραμμές 25 σύγχρονα λεωφορεία. Στον ΟΣΕΘ συνεχίζουμε αδιάκοπα τις προσπάθειες για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, υποστηρικτικά στο αντίστοιχο του ΟΑΣΘ», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.
Latest News
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το «tap2ride» μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής