Όταν η αποκεντρωμένη πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας 3D , Decentraland, δήλωσε, τον Ιούνιο, σύμφωνα με το Reuters, ότι οι χρήστες της θα μπορούν να φτιάχνουν και να πουλούν τα δικά τους ρούχα για τα avatar τους στο site, ο Hiroto Kai ξεκίνησε να σχεδιάζει νυχθημερόν κομμάτια εμπνευσμένα από τον ιαπωνικό πολιτισμό.
Ενώ η ιδέα του ότι ξοδεύουμε χρήματα για ρούχα που δεν υπάρχουν σε φυσική μορφή φαίνεται σε πολλούς παράξενη, οι ψηφιακές αυτές δημιουργίες αυξάνουν τις πραγματικές πωλήσεις στο metaverse (σ.σ. είδος εικονικού τρισδιάστατου κόσμου).
Με τα κιμονό να κοστίζουν 140 δολάρια το καθένα, ο Hiroto Kai, το πραγματικό όνομα του οποίου είναι Noah, έβγαλε 15 με 20 χιλιάδες δολάρια μέσα σε τρεις εβδομάδες, ποσό που έβγαζε μέσα σε ένα χρόνο στη δουλειά που ήδη είχε, γεγονός που τον οδήγησε να αφήσει τη δουλειά του και να γίνει σχεδιαστής .
Στη Decentraland, ο ρουχισμός για τα avatar μπορεί να αγορασθεί και να πουληθεί στη blockchain με τη μορφή κρυπτοπεριουσιακού στοιχείου, γνωστά ως NFT.
Tα κιμονό του Kai έχουν ένα ιδιαίτερο μπλε χρώμα, είναι σε βελούδινη υφή, ενώ έχουν και έναν χρυσό δράκο να τα διακοσμεί.
Η δημοτικότητα των NFT αυξήθηκε κατά πολύ στις αρχές του έτους, καθώς οι κερδοσκόποι, και όσοι ασχολούνται με τα κρυπτονομίσματα, έσπευσαν να αγοράσουν αυτό το περιουσιακό στοιχείο, με το οποίο μπορούν να αγοράσουν προϊόντα που διατίθενται αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή, όπως, επί παραδείγματι, ψηφιακή τέχνη.
Πλέον, τα κρυπτοπεριουσιακά στοιχεία προσελκύουν τις μεγαλύτερες εταιρείες που σχετίζονται με το gaming, ενώ, παράλληλα, η Louis Vuitton λάνσαρε ένα νέο παιχνίδι στο metaverse, όπου οι παίκτες συλλέγουν NFT. Ταυτόχρονα, η Burberry δημιούργησε αξεσουάρ NFT για το Blankos Block Party, παιχνίδι που ανήκει στη Μythical Games, ενώ η Gucci πούλησε μη NFT ρούχα για τα avatar στο παιχνίδι Roblox.
Για τη Decentraland, αποκλειστικά, ο όγκος των πωλήσεων έφτασε τα 750.000 δολάρια, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, περισσότερα από τα 267.000 δολάρια για την ίδια περίοδο το περασμένο έτος, σύμφωνα με το NonFungible.com, site που παρακολουθεί την αγορά NFT.
Υποστηρικτές της νέας αυτής αγοράς αναφέρουν ότι τα ρούχα αυτά και τα ψηφιακά καταστήματα είναι το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Στον αντίποδα, οι υποστηρικτές των NFT υποστηρίζουν ότι η ηλεκτρονική μόδα (online fashion) δεν θα καταφέρει να αντικαταστήσει τις φυσικές αγορές.
Εντούτοις, η Paula Sello και η Alissa Aulbekova, συνιδρύτριες της ψηφιακής start-up μόδας, Auroboros, αναφέρουν ότι η αγορά αυτή μπορεί να αποτελέσει μία πιο φιλική στο περιβάλλον εναλλακτική. Οι πελάτες μπορούν να στείλουν στην Αuroboros μία φωτογραφία τους και να «ντυθούν ηλεκτρονικά», πληρώνοντας ένα ποσό που μπορεί να κυμαίνεται από 60 στερλίνες (83 δολάρια) μέχρι και 1.000 στερλίνες.
Η εταιρεία ψηφιακών αθλητικών παπουτσιών, RTFKT, πουλάει αθλητικά παπούτσια σε περιορισμένη κυκλοφορία (limited edition), τα οποία μπορούν να φορεθούν στον ψηφιακό κόσμο ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω ενός φίλτρου στο Snapchat.
Με την πλειοψηφία των πελατών να είναι 20 με 30 ετών ή και νεότεροι, κοντά στα 15, η εταιρεία έκανε πωλήσεις 7 εκατ. δολαρίων, με τα αθλητικά της παπούτσια να πωλούνται σε δημοπρασία έναντι 10 με 60 χιλιάδων δολαρίων.
Latest News
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Alpha Bank: Με ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιεί Generative AI
Σύμφωνα με την Alpha Bank, περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή
Αυτές είναι οι νέες μορφές ηλεκτρονικής απάτης την περίοδο των εορτών
Μέσα στη λάμψη των εορτασμών, οι ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια έχουν εντοπίσει αρκετές σημαντικές μορφές απάτης με στόχο καταναλωτές σε διάφορες περιοχές και γλώσσες
BadBox: 192.000 συσκευές Android μολύνθηκαν με κακόβουλο λογισμικό
Το BADBOX στοχεύει κυρίως σε λειτουργικά συστήματα Android και έχει επιδείξει ανθεκτικότητα. To κακόβουλο λογισμικό έχει επηρεάσει μεγαλύτερη γκάμα συσκευών από ό,τι είχε αναφερθεί παλαιότερα.
Νέα εκστρατεία κυβερνοεπιθέσεων στοχεύει χρήστες PC
Οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται με ψεύτικα CAPTCHA και σφάλματα browser
Τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις με τη νέα οδηγία NIS2 - Η «παγίδα» του λογισμικού
Για τις επιχειρήσεις της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας, η NIS2 μεταφράζεται σε υποχρέωση για μεγαλύτερες και περισσότερες επενδύσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι
Η τεχνητή νοημοσύνη υποβάλεται σε γνωσιακά τεστ στο πλαίσιο ανορθόδοξης μελέτης.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων
Νέα χρηματοδότηση 65 εκατ. δολαρίων για την ICEYE - Στα 158 εκατ. το σύνολο για το 2024
Στον τρέχοντα γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν funds που διαχειρίζονται οι Solidium Oy, BlackRock, Seraphim, Plio Limited και ο Christo Georgiev
Πώς η ΑΙ γίνεται «όπλο» στα χέρια των εγκληματιών του Διαδικτύου
Οι προβλέψεις της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Trend Micrο για τις κορυφαίες απειλές και τάσεις στον κυβερνοχώρο για το 2025