Για έκτη συνεχόμενη ημέρα παραμένει κλειστό το λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων Νινγκμπό – Ζουσάν της Κίνας, το τρίτο πιο πολυσύχναστο στον κόσμο, το ανέστειλε μέρος των λειτουργιών του μετά τον εντοπισμό ενός κρούσματος κορωνοϊού.
Το πολυήμερο κλείσιμο ενισχύει τις ανησυχίες για τα ήδη σημαντικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις αλυσίδες τροφοδοσίας, ενώ έχει προκαλέσει συμφόρεσει σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Το λιμάνι δεν έχει δημοσιεύσει καμία ενημέρωση για τις δραστηριότητές του από την Τετάρτη, όταν σταμάτησε όλες τις υπηρεσίες εισερχόμενων και εξερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων στο τερματικό του Meishan.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο εν λόγω τερματικός σταθμός αντιπροσώπευε περίπου το 25% του φορτίου του συνόλου των εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, αν και η Ningbo-Zhoushan είχε πει ότι θα ανακατευθύνει τα πλοία σε άλλους τερματικούς σταθμούς και θα προσαρμόσει τις ώρες λειτουργίας σε άλλες αποβάθρες.
Η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming Marine Transport Corp. προειδοποίησε τους πελάτες για πιθανή «συμφόρηση στο λιμάνι» λόγω του μερικού κλεισίματος , ενώ η Orient Overseas Container Line Ltd. υπενθύμισε στους πελάτες να ελέγξουν τους τερματικούς σταθμούς πριν κανονίσουν την αποστολή των εμπορευματοκιβωτίων τους στο Ningbo.
Η Maersk δήλωσε την Παρασκευή ότι έχει πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής στον τερματικό σταθμό Meishan και ότι όλοι θα παραλείψουν το Ningbo αυτόν τον μήνα.
Η εικόνα της Σαγκάη
Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.
Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.
Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.
Latest News
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών