Για έκτη συνεχόμενη ημέρα παραμένει κλειστό το λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων Νινγκμπό – Ζουσάν της Κίνας, το τρίτο πιο πολυσύχναστο στον κόσμο, το ανέστειλε μέρος των λειτουργιών του μετά τον εντοπισμό ενός κρούσματος κορωνοϊού.
Το πολυήμερο κλείσιμο ενισχύει τις ανησυχίες για τα ήδη σημαντικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις αλυσίδες τροφοδοσίας, ενώ έχει προκαλέσει συμφόρεσει σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Το λιμάνι δεν έχει δημοσιεύσει καμία ενημέρωση για τις δραστηριότητές του από την Τετάρτη, όταν σταμάτησε όλες τις υπηρεσίες εισερχόμενων και εξερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων στο τερματικό του Meishan.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο εν λόγω τερματικός σταθμός αντιπροσώπευε περίπου το 25% του φορτίου του συνόλου των εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, αν και η Ningbo-Zhoushan είχε πει ότι θα ανακατευθύνει τα πλοία σε άλλους τερματικούς σταθμούς και θα προσαρμόσει τις ώρες λειτουργίας σε άλλες αποβάθρες.
Η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming Marine Transport Corp. προειδοποίησε τους πελάτες για πιθανή «συμφόρηση στο λιμάνι» λόγω του μερικού κλεισίματος , ενώ η Orient Overseas Container Line Ltd. υπενθύμισε στους πελάτες να ελέγξουν τους τερματικούς σταθμούς πριν κανονίσουν την αποστολή των εμπορευματοκιβωτίων τους στο Ningbo.
Η Maersk δήλωσε την Παρασκευή ότι έχει πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής στον τερματικό σταθμό Meishan και ότι όλοι θα παραλείψουν το Ningbo αυτόν τον μήνα.
Η εικόνα της Σαγκάη
Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.
Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.
Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.
Latest News
Γιατί το 2024 ήταν η χρονιά των «άσχημων παπουτσιών»
Αν και οι τάσεις στα παντελόνια άλλαξαν άρδην μετά την πανδημία, το comfort συνεχίζει να κυριαρχεί στα παππούτσια
Εισροές ρεκόρ σε ομολογιακά funds για το 2024 - Ξεπέρασαν το ρεκόρ του 2021
Τα ομόλογα παρά την ανομοιογενή χρονιά υπήρχαν μια από τις κορυφαίες επιλογές των επενδυτών
Αυξήθηκαν οι ξένες επενδύσεις στο Ισραήλ παρά τον πόλεμο
Σχεδόν οι μισές επενδύσεις στο Ισραήλ αφορούσαν τη βιομηχανία ημιαγωγών και τσιπ
Πτώση στην παραγωγή για 10ο μήνα στην Toyota
Τα στοιχεία παραγωγής και πωλήσεων περιλαμβάνουν οχήματα της μάρκας Lexus της Toyota, αλλά εξαιρούν αυτά των Hino και Daihatsu
Γιατί οι Ιρλανδοί σκέφτονται να εγκαταλείψουν το «Σμαραγδένιο Νησί»
Παρά την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη και το πλεόνασμα, τουλάχιστον ένα τρίτο των κατοίκων σκέφτεται να εγκαταλείψει την Ιρλανδία
Ποια Πολιτεία των ΗΠΑ απειλείται με μπλακ άουτ λόγω... data centers
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της APS, τα κέντρα δεδομένων (Data Centers) θα αντιπροσωπεύουν το 55% των αναγκών της σε ενέργεια έως το 2031
Η ανασκόπηση του 2024 - Οι δέκα λόγοι που το έκαναν μια καλή χρονιά
Η λίστα με τα γεγονότα που ξεχώρισαν οι FT για την ανασκόπηση της χρονιάς που φεύγει
ΗΠΑ και Κίνα έτοιμες για... αλληλοεξόντωση - Τα όπλα του Τραμπ
Έρευνα για «αντιμονοπωλιακές πρακτικές» Κινέζων κατασκευαστών ημιαγωγών ξεκίνησε η Ουάσιγκτον
Αυξάνει 30% τον κατώτατο μισθό η Τουρκία - Πόσο θα φτάσει
Η αύξηση του κατώτατου μισθού επηρεάζει περίπου 9 εκατ. εργαζόμενους στην Τουρκία
Κλείνει εργοστάσιο της BYD στη Βραζιλία λόγω συνθηκών «σκλαβιάς»
Η BYD ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι διέκοψε τις σχέσεις της με την εμπλεκόμενη εταιρεία και παρέμεινε προσηλωμένη στην «πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της Βραζιλίας»