Για έκτη συνεχόμενη ημέρα παραμένει κλειστό το λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων Νινγκμπό – Ζουσάν της Κίνας, το τρίτο πιο πολυσύχναστο στον κόσμο, το ανέστειλε μέρος των λειτουργιών του μετά τον εντοπισμό ενός κρούσματος κορωνοϊού.
Το πολυήμερο κλείσιμο ενισχύει τις ανησυχίες για τα ήδη σημαντικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις αλυσίδες τροφοδοσίας, ενώ έχει προκαλέσει συμφόρεσει σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Το λιμάνι δεν έχει δημοσιεύσει καμία ενημέρωση για τις δραστηριότητές του από την Τετάρτη, όταν σταμάτησε όλες τις υπηρεσίες εισερχόμενων και εξερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων στο τερματικό του Meishan.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο εν λόγω τερματικός σταθμός αντιπροσώπευε περίπου το 25% του φορτίου του συνόλου των εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού, αν και η Ningbo-Zhoushan είχε πει ότι θα ανακατευθύνει τα πλοία σε άλλους τερματικούς σταθμούς και θα προσαρμόσει τις ώρες λειτουργίας σε άλλες αποβάθρες.
Η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming Marine Transport Corp. προειδοποίησε τους πελάτες για πιθανή «συμφόρηση στο λιμάνι» λόγω του μερικού κλεισίματος , ενώ η Orient Overseas Container Line Ltd. υπενθύμισε στους πελάτες να ελέγξουν τους τερματικούς σταθμούς πριν κανονίσουν την αποστολή των εμπορευματοκιβωτίων τους στο Ningbo.
Η Maersk δήλωσε την Παρασκευή ότι έχει πλοία που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ασίας και Νότιας Αμερικής στον τερματικό σταθμό Meishan και ότι όλοι θα παραλείψουν το Ningbo αυτόν τον μήνα.
Η εικόνα της Σαγκάη
Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.
Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.
Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.
Latest News
Minecraft όπως Legoland - Πώς θα «ζωντανέψει» το δημοφιλές παιχνίδι σε θεματικά πάρκα
Το Minecraft θα ζωντανέψει μέσα από τρενάκια, εστιατόρια και δωμάτια ξενοδοχείων σε θεματικά πάρκα από την εταιρεία Merlin
Στην αντεπίθεση οι τραπεζίτες της ΕΚΤ- Καταγγέλλουν πολιτική παράλυση που απειλεί την οικονομία
Η πρόεδρος της ΕΚΤ και οι διοικητές της Bundesbank και της Banque de France προειδοποιούν για έλλειμμα μεταρρύθμισης
Η Tesla κυκλοφόρησε την πρώτη της... φιγούρα δράσης - Πότε έρχεται το ανθρωπόμορφο ρομπότ
Το Tesla Bot Action Figure ξεκίνησε να πωλείται πρόσφατα στον ιστότοπο του κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων
Στη «μέγγενη» το Adani Group - Πτώση ομολόγων και μετοχών για δεύτερη ημέρα
Οι μετοχές του ομιλου Adani Group έχουν χάσει 28 δισ. δολάρια σε αξία - Η S&P λέει ότι θα είναι δύσκολη η χρηματοδότηση
Η Gap εκτοξεύεται - Όλα τα βλέμματα στον νέο CEO
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση