![Λιονέλ Μέσι – Κατατρόπωσε τον Ρονάλντο στο Ιnstagram – Xρυσωρυχείο οι λογαριασμοί τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/08/messironaldo.jpg)
Η σκληρή κόντρα Μέσι – Ρονάλντο στο γήπεδο έχει επεκταθεί στα social media και ιδιαίτερα στο instagram, εκεί όπου οι δύο άσοι του ποδοσφαίρου μάχονται για ακολούθους και likes.
Kαι η κόντρα αυτή δεν είναι θέμα μόνο γοήτρου. Κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ από τις διαφημιστικές αναρτήσεις τους.
Στην ιδιότυπη αυτή σύγκρουση το αποτέλεσμα είναι μοναδικό αφού οι πρόσφατες αναρτήσεις του Μέσι, μετά και την θεαματική μεταγραφή του στην Παρί βρίσκονται στην πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση με τα περισσότερα likes παγκοσμίως, ενώ ο Ρονάλντο προηγείται με δεκάδες εκατομμύρια followers του αργεντίνου αντιπάλου του.
Η κόντρα τους μέσα από την οποία έχτισε ο ένας τον μύθο του άλλου αναδεικνύεται από αυτό το προβοκατόρικο εξώφυλλο μαζί με την ψηφοφορία «Μέσι vs Ρονάλντο» για να ψηφίσουν οι αναγνώστες τον αγαπημένο τους παίκτη;
L’éternel débat entre #Ronaldo et #Messi à la Une du nouveau numéro de @francefootball !
▶️Le sommaire détaillé : https://t.co/96zGzGj0tf
▶️Disponible dès 18 heures ici : https://t.co/B3yMVmKZwC
▶️En kiosque mardi pic.twitter.com/gDeLFTpUka— France Football (@francefootball) April 15, 2019
O κυρίαρχος του Instagram
Έτσι, σε αυτή την άτυπη κόντρα έχουμε νικητή, ανάλογα με την οπτική που το βλέπει κανείς, κάτι σαν το γήπεδο αφού το ερώτημα σχετικά με το ποιος είναι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής μεταξύ τους να παραμένει αναπάντητο.
Μέσι – Ρονάλντο στα likes, σημειώσατε: 1
Μέσι – Ρονάλντο στους Followers σημειώσατε: 2
Τα post του Μέσι με το ρεκόρ των likes
To post του Μέσι με την κατάκτηση του Κόπα Αμέρικα με την Αργεντινή, αγκαλιά με την κούπα συγκέντρωσε το ρεκόρ των likes όλων των εποχών, 21,86 εκατομύρια, τα περισσότερα που έχει συγκεντρώσει ποτέ αθλητής.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι αναρτήσεις του με τον αποχαιρετισμό της Μπαρτσελόνα και επίσημα ως παίκτης της Παρί με τη φανέλα με το νούμερο 30, βρίσκονται στην 2η και 3η θέση, 21,69 εκατ. και 20,97 εκατ. αντίστοιχα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η κυριαρχία στους Followers
Μπορεί λοιπόν ο Μέσι να άδειασε με την ντρίμπλα των likes τον Ρονάλντο και να ελπίζει πως με την νέα του ομάδα θα αποκτήσει μεγαλύτερη αίγλη και επιδραστικότητα , ο Πορτογάλος άσος του «ρίχνει» δεκάδες εκατομμύρια διαφορά στους Followers.
O Ρονάλντο έχει περίπου 330 εκατομμύρια ακολούθους…
και ο Μέσι υπολείπεται, ούτε έναν ούτε δύο, αλλά 70 εκατομμύρια
Λίγες ώρες αφότου έγινε ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία του Euro στο 3-0 της χώρας του επί της Ουγγαρίας στην πρεμιέρα των Πορτογάλων, κατέκτησε ακόμη μία κορυφή η οποία αφορά όλους όσοι ασχολούνται με τα social media και όχι μόνο ποδοσφαιριστές ή αθλητές. Είναι ο πρώτος χρήστης social media που ξεπέρασε τους 300 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram. Και συνεχίζει να καλπάζει…
Όλα είναι …λεφτά
Το χρυσάφι που πέφτει στα πόδια τους δεν είναι μόνο για το γήπεδο αλλά και για τις αναρτήσεις τους.
Ο Λιονέλ Μέσι φέρεται να κερδίζει 873 χιλιάδες δολάρια για κάθε διαφημιστική ανάρτηση που κάνει ενώ διεθνείς κολοσσοί πληρώνουν τον Πορτογάλο τουλάχιστον 1 εκατομμύριο δολάρια για μια μόνο χορηγούμενη ανάρτηση στο Instagram.
Συγκεκριμένα, οι ετήσιες απολαβές του Ρονάλντο από το Instagram υπολογίζονται στα 47,8 εκατομμύρια δολάρια, την ώρα που ο μισθός του από την Γιουβέντους αντιστοιχεί σε 34 εκατομμύρια δολάρια.
Μάλιστα, τα δεδομένα των μετρήσεων δείχνουν ότι οι life- style φωτογραφίσεις του έχουν μεγαλύτερη απήχηση από τις ποδοσφαιρικές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η φωτογραφία του αγκαλιά με το τρόπαιο της Serie A προσέλκυσε 10 εκατομμύρια λιγότερους ακολούθους σε σχέση με την ημίγυμνη φωτογράφιση του δίπλα στην πολυτελή Buggati του.
Οι selfies, οι φωτογραφίες με την οικογένεια του ή οι προπονήσεις του στο γυμναστήριο, φέρνουν δύο φορές μεγαλύτερο reach κοινού σε σχέση με τις ποδοσφαιρικές του αναρτήσεις, που αντιπροσωπεύουν το 2-3% των χρηστών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το Ronaldo Effect
H επιδραστικότητα του Ronaldo είναι ισχυρό χαρτί για τις διαφημιστικές εταιρείες καθώς οι φανς των ποδοσφαιρικών αστέρων είναι ιδανικό κοινός – στόχος καταναλωτή. Ταυτίζονται με το ίνδαλμά τους και καταναλώνουν εύκολα ότι τους πλασάρει.
Ο Ρονάλντο ενσωματώνει το όνειρο κάθε αυτοδημιούργητου. Ένα φτωχόπαιδο από τη Μαδέιρα, κατέκτησε τον κόσμο με το πείσμα, την επιμονή, τις ποδοσφαιρικές του επιδόσεις και πανέμορφες γυναίκες με … το αλαζονικό του βλέμμα, τα μπράτσα του και την ολόλευκη οδοντοστοιχία του. Τι άλλο μπορεί να διαθέτει επιπλέον ένας σταρ;
Μεταξύ των διάσημων brands που συνεργάζονται με τον Κριστιάνο είναι οι Nike, Herbalife, Unilever, η DAZN , κ.α. Το 2020 μάλιστα τα κέρδη του έφθασαν 120 εκατομμύρια δολάρια -70 από αμοιβές και 50 εκατομμύρια δολάρια από χορηγούμενες αναρτήσεις αφήνοντας πίσω του celebrities, τραγουδιστές, και μοντέλα όπως οι Καίλι Τζένερ, Σελένα Γκόμεζ, Έμιλι Ρατακόφσκι.
Η φήμη λέει – γιατί στο χρηματιστηριακό ταμπλό δεν το έχει καταγράψει- πως η μετακίνηση ενός μπουκαλιού Coca Cola κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πριν από το παιχνίδι της Ουγγαρίας με την Πορτογαλία, έριξε την μετοχή. Ο Ρονάλντο παραμέρισε ένα από τα κορυφαία brand του κόσμου. Είναι ό ίδιος ένας σταρ και ένα υπολογίσιμο brand name.
Στη Γιουβέντους η μεταγραφή του κόστισε 100 εκατομμύρια ευρώ. Της έφερε κατακόρυφη αύξηση ακολούθων, αύξηση τηλεθατών στο κανάλι της και άνοδο της χρηματιστηριακής της αξίας. Οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά περίπου 15% μόνο την περίοδο της φημολογίας της μετακόμισης του στο Τορίνο, ενώ η μεταγγραφή του πρόσθεσε περίπου 300 εκατ. στην χρηματιστηριακή αξία του συλλόγου.
Το Super Bowl είναι η αφρόκρεμα της προσέλκυσης τηλεοπτικών διαφημίσεων. Αν μπορούσε να γίνει σύγκριση, το φετινό του κοινό ήταν 100 εκατομμύρια, το ένα τρίτο των ακολούθων του Instagram του Ρονάλντο.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών