Η σκληρή κόντρα Μέσι – Ρονάλντο στο γήπεδο έχει επεκταθεί στα social media και ιδιαίτερα στο instagram, εκεί όπου οι δύο άσοι του ποδοσφαίρου μάχονται για ακολούθους και likes.
Kαι η κόντρα αυτή δεν είναι θέμα μόνο γοήτρου. Κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ από τις διαφημιστικές αναρτήσεις τους.
Στην ιδιότυπη αυτή σύγκρουση το αποτέλεσμα είναι μοναδικό αφού οι πρόσφατες αναρτήσεις του Μέσι, μετά και την θεαματική μεταγραφή του στην Παρί βρίσκονται στην πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση με τα περισσότερα likes παγκοσμίως, ενώ ο Ρονάλντο προηγείται με δεκάδες εκατομμύρια followers του αργεντίνου αντιπάλου του.
Η κόντρα τους μέσα από την οποία έχτισε ο ένας τον μύθο του άλλου αναδεικνύεται από αυτό το προβοκατόρικο εξώφυλλο μαζί με την ψηφοφορία «Μέσι vs Ρονάλντο» για να ψηφίσουν οι αναγνώστες τον αγαπημένο τους παίκτη;
L’éternel débat entre #Ronaldo et #Messi à la Une du nouveau numéro de @francefootball !
▶️Le sommaire détaillé : https://t.co/96zGzGj0tf
▶️Disponible dès 18 heures ici : https://t.co/B3yMVmKZwC
▶️En kiosque mardi pic.twitter.com/gDeLFTpUka— France Football (@francefootball) April 15, 2019
O κυρίαρχος του Instagram
Έτσι, σε αυτή την άτυπη κόντρα έχουμε νικητή, ανάλογα με την οπτική που το βλέπει κανείς, κάτι σαν το γήπεδο αφού το ερώτημα σχετικά με το ποιος είναι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής μεταξύ τους να παραμένει αναπάντητο.
Μέσι – Ρονάλντο στα likes, σημειώσατε: 1
Μέσι – Ρονάλντο στους Followers σημειώσατε: 2
Τα post του Μέσι με το ρεκόρ των likes
To post του Μέσι με την κατάκτηση του Κόπα Αμέρικα με την Αργεντινή, αγκαλιά με την κούπα συγκέντρωσε το ρεκόρ των likes όλων των εποχών, 21,86 εκατομύρια, τα περισσότερα που έχει συγκεντρώσει ποτέ αθλητής.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι αναρτήσεις του με τον αποχαιρετισμό της Μπαρτσελόνα και επίσημα ως παίκτης της Παρί με τη φανέλα με το νούμερο 30, βρίσκονται στην 2η και 3η θέση, 21,69 εκατ. και 20,97 εκατ. αντίστοιχα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η κυριαρχία στους Followers
Μπορεί λοιπόν ο Μέσι να άδειασε με την ντρίμπλα των likes τον Ρονάλντο και να ελπίζει πως με την νέα του ομάδα θα αποκτήσει μεγαλύτερη αίγλη και επιδραστικότητα , ο Πορτογάλος άσος του «ρίχνει» δεκάδες εκατομμύρια διαφορά στους Followers.
O Ρονάλντο έχει περίπου 330 εκατομμύρια ακολούθους…
και ο Μέσι υπολείπεται, ούτε έναν ούτε δύο, αλλά 70 εκατομμύρια
Λίγες ώρες αφότου έγινε ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία του Euro στο 3-0 της χώρας του επί της Ουγγαρίας στην πρεμιέρα των Πορτογάλων, κατέκτησε ακόμη μία κορυφή η οποία αφορά όλους όσοι ασχολούνται με τα social media και όχι μόνο ποδοσφαιριστές ή αθλητές. Είναι ο πρώτος χρήστης social media που ξεπέρασε τους 300 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram. Και συνεχίζει να καλπάζει…
Όλα είναι …λεφτά
Το χρυσάφι που πέφτει στα πόδια τους δεν είναι μόνο για το γήπεδο αλλά και για τις αναρτήσεις τους.
Ο Λιονέλ Μέσι φέρεται να κερδίζει 873 χιλιάδες δολάρια για κάθε διαφημιστική ανάρτηση που κάνει ενώ διεθνείς κολοσσοί πληρώνουν τον Πορτογάλο τουλάχιστον 1 εκατομμύριο δολάρια για μια μόνο χορηγούμενη ανάρτηση στο Instagram.
Συγκεκριμένα, οι ετήσιες απολαβές του Ρονάλντο από το Instagram υπολογίζονται στα 47,8 εκατομμύρια δολάρια, την ώρα που ο μισθός του από την Γιουβέντους αντιστοιχεί σε 34 εκατομμύρια δολάρια.
Μάλιστα, τα δεδομένα των μετρήσεων δείχνουν ότι οι life- style φωτογραφίσεις του έχουν μεγαλύτερη απήχηση από τις ποδοσφαιρικές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η φωτογραφία του αγκαλιά με το τρόπαιο της Serie A προσέλκυσε 10 εκατομμύρια λιγότερους ακολούθους σε σχέση με την ημίγυμνη φωτογράφιση του δίπλα στην πολυτελή Buggati του.
Οι selfies, οι φωτογραφίες με την οικογένεια του ή οι προπονήσεις του στο γυμναστήριο, φέρνουν δύο φορές μεγαλύτερο reach κοινού σε σχέση με τις ποδοσφαιρικές του αναρτήσεις, που αντιπροσωπεύουν το 2-3% των χρηστών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το Ronaldo Effect
H επιδραστικότητα του Ronaldo είναι ισχυρό χαρτί για τις διαφημιστικές εταιρείες καθώς οι φανς των ποδοσφαιρικών αστέρων είναι ιδανικό κοινός – στόχος καταναλωτή. Ταυτίζονται με το ίνδαλμά τους και καταναλώνουν εύκολα ότι τους πλασάρει.
Ο Ρονάλντο ενσωματώνει το όνειρο κάθε αυτοδημιούργητου. Ένα φτωχόπαιδο από τη Μαδέιρα, κατέκτησε τον κόσμο με το πείσμα, την επιμονή, τις ποδοσφαιρικές του επιδόσεις και πανέμορφες γυναίκες με … το αλαζονικό του βλέμμα, τα μπράτσα του και την ολόλευκη οδοντοστοιχία του. Τι άλλο μπορεί να διαθέτει επιπλέον ένας σταρ;
Μεταξύ των διάσημων brands που συνεργάζονται με τον Κριστιάνο είναι οι Nike, Herbalife, Unilever, η DAZN , κ.α. Το 2020 μάλιστα τα κέρδη του έφθασαν 120 εκατομμύρια δολάρια -70 από αμοιβές και 50 εκατομμύρια δολάρια από χορηγούμενες αναρτήσεις αφήνοντας πίσω του celebrities, τραγουδιστές, και μοντέλα όπως οι Καίλι Τζένερ, Σελένα Γκόμεζ, Έμιλι Ρατακόφσκι.
Η φήμη λέει – γιατί στο χρηματιστηριακό ταμπλό δεν το έχει καταγράψει- πως η μετακίνηση ενός μπουκαλιού Coca Cola κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πριν από το παιχνίδι της Ουγγαρίας με την Πορτογαλία, έριξε την μετοχή. Ο Ρονάλντο παραμέρισε ένα από τα κορυφαία brand του κόσμου. Είναι ό ίδιος ένας σταρ και ένα υπολογίσιμο brand name.
Στη Γιουβέντους η μεταγραφή του κόστισε 100 εκατομμύρια ευρώ. Της έφερε κατακόρυφη αύξηση ακολούθων, αύξηση τηλεθατών στο κανάλι της και άνοδο της χρηματιστηριακής της αξίας. Οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά περίπου 15% μόνο την περίοδο της φημολογίας της μετακόμισης του στο Τορίνο, ενώ η μεταγγραφή του πρόσθεσε περίπου 300 εκατ. στην χρηματιστηριακή αξία του συλλόγου.
Το Super Bowl είναι η αφρόκρεμα της προσέλκυσης τηλεοπτικών διαφημίσεων. Αν μπορούσε να γίνει σύγκριση, το φετινό του κοινό ήταν 100 εκατομμύρια, το ένα τρίτο των ακολούθων του Instagram του Ρονάλντο.
Latest News
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Θέλει να... παίξει μπάλα ο Ίλον Μασκ - Για ποια εξαγορά-έκπληξη ετοιμάζεται
Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του Ίλον Μασκ, ο δισεκατομμυριούχος ενδιαφέρεται όντως για την εξαγορά των «ρεντς»
Αλλάζει άρδην ο τρόπος που παρακολουθούν μεταδόσεις οι φίλαθλοι - Πού στρέφονται
Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των φιλάθλων λέει ότι χρησιμοποιεί και δεύτερες οθόνες κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων
Στον «αέρα» 50 εκατ. που πλήρωσε σε παίκτη η Μπαρτσελόνα - Οικονομικό χάος στον ιστορικό σύλλογο
Η ισπανική LaLiga αφαίρεσε τον μέσο Ντάνι Όλμο, καθώς και τον επιθετικό Πάου Βίκτορ, από το επίσημο ρόστερ της Μπαρτσελόνα
Αναστάτωση στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή με ψεύτικους λογαριασμούς του Μπαχ
Ψεύτικοι λογαριασμοί και e-mail ως… Τόμας Μπαχ επικοινωνούν με υψηλόβαθμα πρόσωπα, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
1925-2025: Ο Ολυμπιακός και 100 χρόνια τρισένδοξης ιστορίας
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και η χρονιά που μόλις μπήκε, είναι σημείο αναφοράς στην μυθική ιστορία του συλλόγου
Το μήνυμα του Βαγγέλη Μαρινάκη στους οπαδούς της Νότιγχαμ
«Κάναμε μεγάλα βήματα με τη Νότιγχαμ το 2024, θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερες επιτυχίες το 2025» τονίζει μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Το 2024 ήταν μια αξέχαστη χρονιά, το 2025 να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο το όνομα του Ολυμπιακού»
Το μήνυμα του ηγέτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, για το μαγικό 2024 και το ιστορικό 2025.
To brand Beckham πληρώνει 124 εκατ. δολ. σε μερίσματα
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την αποχώρησή του από το ποδόσφαιρο ο Μπέκαμ συνεχίζει να κερδίζει από το όνομά του