Η Toyota ανακοίνωσε ότι τον προσεχή Σεπτέμβριο θα προβεί σε περικοπή 40% της παγκόσμιας παραγωγής της. Έγινε έτσι η τελευταία μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που μείωσε την παραγωγή λόγω της παγκόσμιας κρίσης ημιαγωγών, αλλά διατήρησε τους ετήσιους στόχους πωλήσεων και παραγωγής.
Η ικανότητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας να βρίσκει τρόπους ελιγμού εν μέσω παγκόσμιας έλλειψης επεξεργαστών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, οφείλεται κυρίως στη διατήρηση μεγαλύτερου αποθέματος απόρροια ενός ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδίου που καταρτίστηκε μετά τον καταστροφικό σεισμό του 2011 και την πυρηνική καταστροφή στη Φουσκουσίμα, που ακολούθησε.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, βάσει πωλήσεων, επαναδιατύπωσε τους στόχους της για παραγωγή 9,3 εκατ. οχημάτων για το έτος που λήγει τον Μάρτιο, καθώς και το σχέδιό της να πουλήσει 8,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα την ίδια περίοδο.
Επίσης ανακοινώθηκε ότι οι περικοπές του Σεπτεμβρίου θα περιλαμβάνουν 14 εργοστάσια, σε Ιαπωνία και εκτός αυτής, και ότι η εταιρεία θα μπορούσε να μειώσει τη σχεδιαζόμενη παγκόσμια παραγωγή της τον συγκεκριμένο μήνα περίπου κατά 360.000 οχήματα. Από αυτά, τα 140.000 οχήματα θα αφορούν ιαπωνικά εργοστάσια και τα υπόλοιπα εργοστάσια σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ευρώπη και άλλες ασιατικές χώρες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβεί σε περικοπές της παραγωγής τους κατά τους τελευταίους μήνες λόγω της πολύμηνης έλλειψης ημιαγωγών. Πρόσθετος λόγος είναι τα περιοριστικά μέτρα λόγω του νέου κορωνοϊού, σε χώρες όπως η Ιαπωνία, οι Φιλιππίνες, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ και η Μαλαισία στις οποίες βρίσκονται τόσο εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων όσο και ημιαγωγών.
Η γερμανική Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι ίσως χρειαστεί περαιτέρω μείωση της παραγωγής της και ότι αναμένει πως η τροφοδοσία σε μικροτσίπ κατά το γ’ τρίμηνο θα είναι «πολύ ασταθής και σφικτή». Η Ford από την πλευρά της, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα κλείσει προσωρινά τη γραμμή συναρμολόγησης στο Κάνσας Σίτι, στο οποίο κατασκευάζονται τα φορτηγάκια F-150, λόγω της έλλειψης σε επεξεργαστές που σχετίζεται όμως με την αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού στη Μαλαισία.
Latest News
Γιατί η De Beers «στοκάρει» διαμάντια - Το στοίχημα της πολυτέλειας
Η κινεζική ζήτηση έχει υποχωρήσει καθώς ο ανταγωνισμός από πολύτιμους λίθους που καλλιεργούνται στο εργαστήριο έχει αυξηθεί
Τι δικαιούστε αν ακυρώθηκε ή καθυστέρησε η πτήση σας - Η περίπτωση της American Airlines
Οι πτήσεις της American Airlines ακινητοποιήθηκαν για λίγο σε όλο το δίκτυό της το πρωί της Τρίτης λόγω απροσδιόριστου τεχνικού προβλήματος.
Γιατί το 2024 ήταν η χρονιά των «άσχημων παπουτσιών» - Οι προοπτικές για Birkenstock και Crocs
Αν και οι τάσεις στα παντελόνια άλλαξαν άρδην μετά την πανδημία, το comfort συνεχίζει να κυριαρχεί στα παππούτσια
Εισροές ρεκόρ σε ομολογιακά funds για το 2024 - Ξεπέρασαν το ρεκόρ του 2021
Τα ομόλογα παρά την ανομοιογενή χρονιά υπήρχαν μια από τις κορυφαίες επιλογές των επενδυτών
Αυξήθηκαν οι ξένες επενδύσεις στο Ισραήλ παρά τον πόλεμο
Σχεδόν οι μισές επενδύσεις στο Ισραήλ αφορούσαν τη βιομηχανία ημιαγωγών και τσιπ
Πτώση στην παραγωγή για 10ο μήνα στην Toyota
Τα στοιχεία παραγωγής και πωλήσεων περιλαμβάνουν οχήματα της μάρκας Lexus της Toyota, αλλά εξαιρούν αυτά των Hino και Daihatsu
Γιατί οι Ιρλανδοί σκέφτονται να εγκαταλείψουν το «Σμαραγδένιο Νησί»
Παρά την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη και το πλεόνασμα, τουλάχιστον ένα τρίτο των κατοίκων σκέφτεται να εγκαταλείψει την Ιρλανδία
Ποια Πολιτεία των ΗΠΑ απειλείται με μπλακ άουτ λόγω... data centers
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της APS, τα κέντρα δεδομένων (Data Centers) θα αντιπροσωπεύουν το 55% των αναγκών της σε ενέργεια έως το 2031
Η ανασκόπηση του 2024 - Οι δέκα λόγοι που το έκαναν μια καλή χρονιά
Η λίστα με τα γεγονότα που ξεχώρισαν οι FT για την ανασκόπηση της χρονιάς που φεύγει
ΗΠΑ και Κίνα έτοιμες για... αλληλοεξόντωση - Τα όπλα του Τραμπ
Έρευνα για «αντιμονοπωλιακές πρακτικές» Κινέζων κατασκευαστών ημιαγωγών ξεκίνησε η Ουάσιγκτον