
Η Toyota ανακοίνωσε ότι τον προσεχή Σεπτέμβριο θα προβεί σε περικοπή 40% της παγκόσμιας παραγωγής της. Έγινε έτσι η τελευταία μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που μείωσε την παραγωγή λόγω της παγκόσμιας κρίσης ημιαγωγών, αλλά διατήρησε τους ετήσιους στόχους πωλήσεων και παραγωγής.
Η ικανότητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας να βρίσκει τρόπους ελιγμού εν μέσω παγκόσμιας έλλειψης επεξεργαστών, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, οφείλεται κυρίως στη διατήρηση μεγαλύτερου αποθέματος απόρροια ενός ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδίου που καταρτίστηκε μετά τον καταστροφικό σεισμό του 2011 και την πυρηνική καταστροφή στη Φουσκουσίμα, που ακολούθησε.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, βάσει πωλήσεων, επαναδιατύπωσε τους στόχους της για παραγωγή 9,3 εκατ. οχημάτων για το έτος που λήγει τον Μάρτιο, καθώς και το σχέδιό της να πουλήσει 8,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα την ίδια περίοδο.
Επίσης ανακοινώθηκε ότι οι περικοπές του Σεπτεμβρίου θα περιλαμβάνουν 14 εργοστάσια, σε Ιαπωνία και εκτός αυτής, και ότι η εταιρεία θα μπορούσε να μειώσει τη σχεδιαζόμενη παγκόσμια παραγωγή της τον συγκεκριμένο μήνα περίπου κατά 360.000 οχήματα. Από αυτά, τα 140.000 οχήματα θα αφορούν ιαπωνικά εργοστάσια και τα υπόλοιπα εργοστάσια σε Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ευρώπη και άλλες ασιατικές χώρες.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβεί σε περικοπές της παραγωγής τους κατά τους τελευταίους μήνες λόγω της πολύμηνης έλλειψης ημιαγωγών. Πρόσθετος λόγος είναι τα περιοριστικά μέτρα λόγω του νέου κορωνοϊού, σε χώρες όπως η Ιαπωνία, οι Φιλιππίνες, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ και η Μαλαισία στις οποίες βρίσκονται τόσο εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων όσο και ημιαγωγών.
Η γερμανική Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι ίσως χρειαστεί περαιτέρω μείωση της παραγωγής της και ότι αναμένει πως η τροφοδοσία σε μικροτσίπ κατά το γ’ τρίμηνο θα είναι «πολύ ασταθής και σφικτή». Η Ford από την πλευρά της, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα κλείσει προσωρινά τη γραμμή συναρμολόγησης στο Κάνσας Σίτι, στο οποίο κατασκευάζονται τα φορτηγάκια F-150, λόγω της έλλειψης σε επεξεργαστές που σχετίζεται όμως με την αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού στη Μαλαισία.


Latest News

Τι συμβαίνει όταν σταματά η επιστήμη
Ο Τραμπ κόβει τις επιχορηγήσεις για την έρευνα - Στον αέρα 300.000 επιστήμονες σε 2.500 Πανεπιστήμια, ιατρικές σχολές και ερευνητικά ιδρύματα.

Διπλάσια χρήματα απο τον CEO της Deutsche Bank έβγαλε πέρυσι, στέλεχος της τράπεζας
Οι αμοιβές του υπάλληλου της Deutsche Bank το 2024 , έφτασαν τα 18 εκατ. ευρώ - Συνολικά 647 άτομα απο το προσωπικό είχαν κέρδη πάνω απο ένα εκατ. ευρώ

Σε ρυθμούς τεχνητής νοημοσύνης «τρέχει» η Κίνα - Υπάρχει όμως κίνδυνος «φούσκας»;
Η Κίνα περνά μια περίοδο αντίστοιχη με την ευφορία της Wall Street για την τεχνητή νοημοσύνη - Τα ισχυρά χαρτιά και οι αδυναμίες

Το «αθόρυβο» στοίχημα πίσω από την επιστροφή της Ρωσίας στις αγορές
Traders και διαχειριστές κεφαλαίων αναζητούν ρωσικά assets στοιχηματίζοντας στην επιστροφή της Ρωσίας στις αγορές

Εκτός του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου οι λομπίστες της Huawei
Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ακολουθεί ένα κύμα αναζητήσεων και συλλήψεων στο πλαίσιο έρευνας για διαφθορά, απο τις βελγικές δικαστικές αρχές

Deutsche Bank: Πρώην κορυφαίο στέλεχος ζητά αποζημίωση 152 εκατ. ευρώ για την υπόθεση της Monte Paschi
Η υπόθεση αφορά την Banca Monte dei Paschi di Siena, μια από τις παλιότερες τράπεζες του κόσμου

Με νέες κυρώσεις απειλεί τη Μόσχα η G7 αν δεν συμφωνήσει στην κατάπαυση του πυρός
Ο Ρούμπιο ενώνει τη φωνή του με άλλους υπουργούς Εξωτερικών στην προσπάθειά τους να αυξήσουν την πίεση στον Πούτιν

Η ιταλική Terna θα επενδύσει 23 δισ. ευρώ για τη αναβάθμιση δικτύων
Η Terna ανέφερε ότι η δυναμικότητα ανταλλαγής ενέργειας μεταξύ των αγορών θα φτάσει τα 39 GW από τα σημερινά 16 GW

Σε υψηλό 32 ετών οι προσδοκίες για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
Τα χειρότερα από τα αναμενόμενα στοιχεία έρχονται λίγες μέρες πριν από την επόμενη συνεδρίαση της Federal Reserve για τα επιτόκια

Εξαίρεση του καφέ απο τους δασμούς ζητά η βιομηχανία απο τον Τραμπ
Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και καταναλωτής καφέ στον κόσμο