Ξεχάστε τη σπάτουλα και τη λαβίδα: το πιο απαραίτητο αξεσουάρ για το επόμενο μπάρμπεκιου θα μπορούσε να είναι το τηλέφωνό σας.
Μερικοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ψησταριών και συσκευών μαγειρέματος εξωτερικού χώρου, όπως η Weber και η Traeger , πραγματοποιούν μεγάλες επενδύσεις στην τεχνολογία, δίνοντας έμφαση στις συνδεδεμένες συσκευές που προσπαθούν να κάνουν το ψήσιμο στη σχάρα ευκολότερο και πιο ευχάριστο.
Το μπάρμπεκιου και το ψήσιμο στο σπίτι είδαν μια τεράστια άνοδο εν μέσω της πανδημίας καθώς περισσότεροι άνθρωποι έμεναν στο σπίτι και μαγείρευαν σε αντίθεση με το φαγητό έξω.
Συσκευές αξίας άνω των 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων πωλήθηκαν μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου στις ΗΠΑ, αύξηση 5% σε σύγκριση με το 2020.
Το ψήσιμο στη σχάρα οδηγεί ορισμένους καταναλωτές να κοιτάξουν πέρα από τις βασικές σχάρες ξυλάνθρακα ή προπανίου προς πιο προηγμένα προϊόντα, όπως καπνιστές, φούρνους πίτσας και σχάρες επίπεδης κορυφής.
Μία από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις της Weber ήταν το Weber Connect Grilling Hub, το οποίο επιλέχθηκε ως το καλύτερο προϊόν συνδεδεμένης οικιακής χρήσης στην Έκθεση Consumer Electronics 2020. Ο ασύρματος διανομέας διαθέτει αισθητήρες θερμοκρασίας, ο οποίος συνδέεται σε μια εφαρμογή του τηλεφώνου και δίνει οδηγίες βήμα προς βήμα για το τέλειο ψήσιμο
«Σκεφτείτε το σαν οδηγό για την πλοήγησή σας στο γκριλ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Weber, Chris Scherzinger, στο « Squawk on the Street » του CNBC νωρίτερα αυτόν τον μήνα. «Είναι μια τεχνολογική πλατφόρμα βασισμένη στο cloud με αλγορίθμους μαγειρέματος που βασίζονται στην 70ετή εμπειρία ψησίματος της Weber-καταλήγει στο τηλέφωνό σας, καθοδηγεί τον μάγειρά σας στη σχάρα σας, ελέγχει τη σχάρα σας, σας φέρνει τέλεια αποτελέσματα κάθε φορά. Είναι βασικά ένας μετασχηματισμένος, τύπος εμπειρίας ψησίματος ».
Ο Scherzinger υπαινίχθηκε επίσης άλλους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία θα μπορούσε να ενσωματωθεί στις σχάρες του Weber, όπως η παρακολούθηση της δεξαμενής προπανίου. Μια νέα σειρά ψησταριών που αναμένεται να αποκαλυφθεί αργότερα φέτος θα μετρήσει ενεργά το πόσο καύσιμο έχει απομείνει, στέλνοντας μια ειδοποίηση όταν μειώνεται και ακόμη και ενδεχομένως παραγγέλνει αυτόματα επαναπλήρωση.
Η εισαγωγή νέων εργαλείων ψησίματος θα βοηθήσει επίσης τη Weber να διαφοροποιήσει περαιτέρω τις ροές εσόδων της. Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 963,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, αύξηση 62% σε ετήσια βάση.
Η Traeger από την πλευρά της διαθέτει μια τεχνολογία που ονομάζει WiFIRE που επιτρέπει στους ψησταριές να ελέγχουν και να παρακολουθούν τη σχάρα τους μέσω της εφαρμογής της εταιρείας, ενός Apple Watch ή με φωνητικό έλεγχο μέσω της Amazon Alexa ή του Google Home. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε συνταγές μέσω της εφαρμογής Traeger και να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία «Make Now», η οποία θα εκτελέσει τον κύκλο μαγειρέματος της συνταγής στη συνδεδεμένη σχάρα.
«Αυτή η ημι-αυτοματοποιημένη εμπειρία μαγειρέματος αφαιρεί την αβεβαιότητα από την παρασκευή ενός νέου πιάτου και χαροποιεί τους ιδιοκτήτες της Traeger», ανέφερε η εταιρεία.
Το 2020, η Traeger ανέφερε έσοδα 545,8 εκατομμυρίων δολαρίων, από 363,3 εκατομμύρια δολάρια το 2019. Κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2021, είχε έσοδα 235,6 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 107% σε ετήσια βάση. Συνολικά, η εταιρεία λέει ότι πούλησε 2 εκατομμύρια ψησταριές στις ΗΠΑ μεταξύ 2016 και 2020.
Latest News
Στο στόχαστρο των αμερικανικών αρχών η Microsoft για το cloud
Η πρόεδρος της FTC Lina Khan συνεχίζει να προκαλεί τις Big Tech τις τελευταίες ημέρες της προεδρίας Μπάιντεν στις ΗΠΑ
Ισχυρή ζήτηση για διακομιστές ΑΙ «βλέπει» η Foxconn - Τι εκτιμά ο CEO για τους δασμούς Τραμπ
Η Foxconn ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να αυξάνει τις επενδύσεις της σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό και το Βιετνάμ
Όλη η Ελλάδα... online - Πώς εξελίσσεται η χρήση του διαδικτύου [γραφήματα]
Τα αποτελέσματα της έρευνας της Focus Bari για τη χρήση του διαδικτύου στην ελληνική επικράτεια - Ποια ηλικία αύξησε κατακόρυφα την καθημερινή χρήση
Τι είναι τελικά αυτά τα cookies που πρέπει να αποδεχόμαστε;
O μέσος χρήστης θα συναντήσει περίπου 1.020 banners αποδοχής cookies τον χρόνο
X: Ποιοι κλείνουν και ποιοι ανοίγουν λογαριασμούς μετά τον διορισμό του Μασκ
Ο Guardian κλείνει τους λογαριασμούς στο «τοξικό» X , ωστόσο κάποιες εταιρείες είναι έτοιμες να προβάλλουν και πάλι διαφημίσεις στην πλατφόρμα του Μασκ
Μειώνονται κατά 40% οι συνδρομές σε Facebook και Instragram
Η Meta θα προσφέρει επίσης στους χρήστες της ΕΕ πρόσβαση σε Facebook και Instagram δωρεάν, εάν συμφωνούν να εμφανίζονται διαφημίσεις
«Ασπίδα» από τις κυβερνοεπιθέσεις και στη ναυτιλία στήνει η ThreatScene Greece
«Στην ThreatScene, η αποστολή μας δεν σταματά μόνο στη ναυτιλία. Δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το σύνολο των επιχειρήσεων απέναντι στις κυβερνοαπειλές», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Τασιοπούλου
Μιχάλης Μπλέτσας (MIT): Η AI μου έχει στερήσει τον ύπνο
Ο διοικητής της Αρχής Κυβερνοασφάλειας Μιχάλης Μπλέτσας προσδιόρισε ως ζητούμενο το «να αναπτύξουμε δεξιότητες που θα μας επιτρέψουν να δουλέψουμε με την τεχνητή νοημοσύνη και όχι για την τεχνητή νοημοσύνη»
Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη
Ευθυμίου (Εθνική): Απαραίτητη η AI για την καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος
Οι επισημάνσεις της Τούλας Ευθυμίου, Chief Money Laundering Officer of Financial Crime Compliance της Εθνικής Τράπεζας