
Στο πλαίσιο του ελέγχου που επιδιώκουν να ασκούν και των περιορισμών που επιβάλλουν στον ιδιωτικό τομέα, οι κινεζικές ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο να πιέσουν εταιρείες πλούσιες σε δεδομένα, να παραδώσουν τη διαχείριση και την εποπτεία των δεδομένων τους σε τρίτες εταιρείες, εάν επιθυμούν να πραγματοποιήσουν δημόσια εγγραφή στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Reuters οι κινεζικές αρχές πιστεύουν ότι η ίδρυση εταιρειών ασφάλειας πληροφοριών τρίτων, ιδανικά υποστηριζόμενων από το κράτος, για τη διαχείριση και την παρακολούθηση των δεδομένων των ελπιδοφόρων IPOs θα μπορούσε να περιορίσει αποτελεσματικά την ικανότητά τους να μεταφέρουν κινεζικά δεδομένα στο εξωτερικό.
Αυτό θα αμβλύνει -σύμφωνα πάντα με τους κινεζικούς ισχυρισμούς- τις ανησυχίες του Πεκίνου ότι η εισαγωγή μια κινεζικής εταιρείας σε ξένο χρηματιστήριο μπορεί να αναγκάσει τις εταιρείες να παραδώσουν ορισμένα από τα δεδομένα τους σε ξένες οντότητες και να υπονομεύσει την εθνική ασφάλεια.
Το σχέδιο είναι μία από τις αρκετές προτάσεις που εξετάζονται από τις κινεζικές ρυθμιστικές αρχές καθώς το Πεκίνο, σφίγγει τον εποπτικό κλοιό στις διαδικτυακές πλατφόρμες της χώρας τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένης της προσπάθειας να ενισχυθεί ο έλεγχος των καταχωρίσεων στο εξωτερικό.
Οι περιορισμοί , που έχουν οδηγήσει σε κατάρρευση των μετοχών και έχει επηρεάσει άσχημα το κλίμα των επενδυτών, έχει στοχεύσει ιδιαίτερα τον αθέμιτο ανταγωνισμό και τη διαχείριση των εταιρειών Διαδικτύου.
Ενισχυμένη εποπτεία
Το σχέδιο του Πεκίνου έρχεται καθώς οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής των ΗΠΑ εκφράζουν ανησυχίες ότι οι κινεζικές εταιρείες παραβιάζουν τους αμερικανικούς κανόνες που απαιτούν από τις εισηγμένες εταιρείες να αποκαλύπτουν στους επενδυτές μια σειρά πιθανών κινδύνων για τις οικονομικές τους επιδόσεις.
Συνολικά 37 κινεζικές εταιρείες έχουν συγκεντρώσει 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια μέσω αμερικανικών IPOs μέχρι στιγμής φέτος, σύμφωνα με την Dealogic, σχεδόν διπλάσια από τα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια που συγκεντρώθηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς