Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) κάλεσε τις κυβερνήσεις να τηρήσουν τις διεθνείς συμφωνίες και τις υποχρεώσεις των συνθηκών και να επιτρέψουν στις αεροπορικές εταιρείες να επαναπατρίσουν σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε μπλοκαρισμένα κεφάλαια από την πώληση εισιτηρίων, χώρου φορτίου και άλλες δραστηριότητες.
«Οι κυβερνήσεις εμποδίζουν τον επαναπατρισμό σχεδόν 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων των αεροπορικών εταιρειών. Αυτό παραβιάζει τις διεθνείς συμβάσεις και θα μπορούσε να επιβραδύνει την ανάκαμψη των ταξιδιών και του τουρισμού στις πληγείσες αγορές καθώς η αεροπορική βιομηχανία αγωνίζεται να ανακάμψει από την κρίση του COVID-19. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν θα είναι σε θέση να παρέχουν αξιόπιστη συνδεσιμότητα εάν δεν μπορούν να βασίζονται σε τοπικά έσοδα για τη στήριξη των επιχειρήσεων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις κυβερνήσεις να δώσουν προτεραιότητα στη διασφάλιση του αποτελεσματικού επαναπατρισμού των κεφαλαίων. Τώρα δεν είναι η ώρα να πετύχουμε ένα «αυτογκόλ» θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωτική αεροπορική σύνδεση », δήλωσε ο Willie Walsh, Γενικός Διευθυντής της IATA.
Περίπου 963 εκατομμύρια δολάρια σε ταμεία αεροπορικών εταιρειών αποκλείονται από τον επαναπατρισμό σε σχεδόν 20 χώρες. Τέσσερις χώρες: Μπαγκλαντές (146,1 εκατομμύρια δολάρια), Λίβανος (175,5 εκατομμύρια δολάρια), Νιγηρία (143,8 εκατομμύρια δολάρια) και Ζιμπάμπουε (142,7 εκατομμύρια δολάρια), αντιπροσωπεύουν πάνω από το 60% αυτού του συνόλου, αν και έχει σημειωθεί θετική πρόοδος στη μείωση των δεσμευμένων κεφαλαίων στο Μπαγκλαντές και Αργά η Ζιμπάμπουε.
«Ενθαρρύνουμε τις κυβερνήσεις να συνεργαστούν με τη βιομηχανία για την επίλυση των ζητημάτων που εμποδίζουν τις αεροπορικές εταιρείες να επαναπατρίσουν κεφάλαια. Αυτό θα επιτρέψει στην αεροπορία να παρέχει τη συνδεσιμότητα που απαιτείται για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας και την ενεργοποίηση των οικονομιών καθώς αναρρώνουν από τον COVID-19 », δήλωσε ο Walsh.
Latest News
«Ποτέ μην ποντάρετε εναντίον του Ίλον» - Γιατί οι διαφημιστές επιστρέφουν στο Χ
Ορισμένα brands επωνυμίες στις ΗΠΑ είχαν εγκαταλείψει το X λόγω ανησυχιών αλλά τώρα επιζητούν την εύνοια του Ίλον Μασκ
Πώς έγινε η Lululemon ένα από τα πιο δημοφιλή athleisure brands
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Πώς τα ακριβά τυριά έγιναν αγαπημένος στόχος εγκληματιών
Τα ακριβά τυριά έχουν μετατραπεί σε θελκτικό στόχος για ληστές, καθώς το κόστος τους ανεβαίνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»
Αργεντινή: O πληθωρισμός πέφτει αλλά έχει μειωθεί και η κατανάλωση
O πληθωρισμός στην Αργεντινή μπορει να μειώθηκε σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο στο 3,0%, από 3,5% το Σεπτέμβριο αλλα παραμένει στο... 209%
Η απεργία στη Boeing «προσγείωσε ανώμαλα» τις παραδόσεις Οκτωβρίου
Παρά τη λήξη της απεργίας στη Boeing, θα περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ξεκινήσει πλήρως η παραγωγή αεροσκαφών
Ο Τραμπ θα «φρενάρει» τις μειώσεις επιτοκίων; - Τι εκτιμά πρώην στέλεχος της Fed
Οι αγορές ίσως έχουν δίκιο να προβλέπουν λιγότερες από 4 μειώσεις στα επιτόκια της Fed σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν προηγουμένως