Η Ρωσία, ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου στον κόσμο, επιδιώκει την αύξηση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, και να διευρύνει τη σχετική αγορά.
Στο κυβερνητικό σχέδιο που εγκρίθηκε χθες Δευτέρα προβλέπεται ότι η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να φτάσει στο 10% του συνόλου των οχημάτων που παράγονται στη Ρωσία μέχρι το τέλος του 2030. Το κόστος ανέρχεται σε 8 δισ. δολάρια (591 δισ. ρούβλια).
Σε πρώτη φάση, από το 2021 έως το 2024, επιδιώκεται τα ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν να φτάσουν σε 25.000 και να βρίσκονται σε λειτουργία περισσότεροι από 9.000 στταθμοί φόρτισης στους δρόμους.
Για να ενθαρρύνει τη στροφή προς τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, η κυβέρνηση θα δώσει κίνητρα, συμπεριλαμβανομένων δανείων και ευνοϊκών όρων μίσθωσης, ενώ από το 2022 τα ηλεκτρικά οχήματα θα διέρχονται δωρεάν από τα διόδια.
Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 0,2% του συνόλου των επιβατικών αυτοκινήτων της χώρας, σύμφωνα με τη Vygon Consulting.
«Αρκετές χώρες έχουν ήδη ανακοινώσει την επιθυμία τους να καταργήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης», δήλωσε τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός Μιχαήλ Μισούστιν. «Είναι προφανές ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με πιο φιλικές προς το περιβάλλον μονάδες ισχύος είναι το μέλλον. Και πρέπει επίσης να αναπτύξουμε ενεργά αυτόν τον τομέα».
Latest News
Θέρμανση με κλιματιστικό: Συμβουλές για μέγιστη απόδοση και οικονομία!
Επιλέγοντας κλιματιστικά Fujitsu επιλέγετε υψηλή ενεργειακή απόδοση και διευρυμένο εύρος λειτουργίας
nrg: Λύσεις ηλεκτροκίνησης για επιχειρήσεις με το incharge – Η συνεργασία με την Astrazeneca
Η nrg με το incharge παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης για τις επιχειρήσεις
Τίτλοι τέλους για το Gigafactory της Sunlight στη Δ. Μακεδονία – Τα εμπόδια
Η Sunlight Group δεν θα κατασκευάσει το εργοστάσιο μπαταριών λιθίου – Η αποχώρηση Μαντζούφα – Η επιδότηση των 245 εκατ. ευρώ
Μιχάλης Γραμματικόπουλος (Moody’s): Ποιους κλάδους της οικονομίας απειλεί η κλιματική αλλαγή
Ο οικονομικός αναλυτής και assistant director στη Moody’s αναλύει στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα. τα σενάρια βάσει των οποίων διάφορες κλιματικές πολιτικές, εκπομπές αερίων, άνοδοι των θερμοκρασιών και φυσικοί κίνδυνοι μπορούν να πλήξουν τη χώρα μας
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» - Οι δικαιούχοι
Το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις επιχειρήσεις» υλοποιείται στο πλαίσιο του “RePowerEU”
Μειώθηκαν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 7% στην ΕΕ το 2023
Μεταξύ 2013 και 2023, οι παραγωγοί σε όλες σχεδόν τις οικονομικές δραστηριότητες μείωσαν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου
Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Προτεραιότητα θα δοθεί στους δυνητικούς ωφελούμενους του προγράμματος, «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα» με μη εξαργυρωμένα voucher
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»