Ο τερματικός σταθμός Meishan στο δεύτερο πιο πολυσύχναστο λιμάνι της Κίνας άνοιξε ξανά την Τετάρτη μετά από ένα κλείσιμο διάρκειας δύο εβδομάδων, το οποίο προκάλεσε ακόμα περισσότερα προβλήματα στη ήδη επιβαρυμένη κατάσταση στα ναυτιλιακά δρομολόγια στην Ασία.
Ο τερματικός σταθμός αντιστοιχεί περίπου στο ένα τέταρτο της χωρητικότητας του λιμανιού Ningbo-Zhoushan και έκλεισε από τις 11 Αυγούστου αφού διαπιστώθηκε ότι ένας εργαζόμενος είχε μολυνθεί από τον Covid-19.
Η συμφόρηση και οι καθυστερήσεις στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρομολόγια λόγω της Covid επιδεινώθηκαν φέτος καθώς οι κινεζικές εξαγωγές σημείωσαν νέα ρεκόρ λόγω της αυξανόμενης παγκόσμιας ζήτησης. Αυτό ήταν το δεύτερο κλείσιμο μέρους ενός λιμένα στην Κίνα φέτος λόγω Covid, μετά το μηνιαίο κλείσιμο του λιμανιού Yantian από τα τέλη Μαΐου.
Με τη ζήτηση για πλοία και εμπορευματοκιβώτια να αυξάνεται φέτος και τις εταιρείες να αυξάνουν τις εξαγωγές προς την Ευρώπη και τις ΗΠΑ για την περίοδο των διακοπών στο τέλος του έτους, ακόμη και το περιορισμένο κλείσιμο μέρους ενός λιμένα είναι δαπανηρό τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους μεταφορείς. Παρόλο που ο τερματικός σταθμός Meishan έκλεισε μόνο για μερικές εβδομάδες, πιθανότατα θα χρειαστεί χρόνος για να μειωθεί η συμφόρηση.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, πλέον κοστίζει σχεδόν 11.000 δολάρια για ένα εμπορευματοκιβώτιο για τη μεταφορά αγαθών από τη Σαγκάη στο Λος Άντζελες, ένα νέο ρεκόρ και πάνω από 220% υψηλότερο από ό, τι πριν από ένα χρόνο.
Latest News
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα