Είδηση-βόμβα για τον αμερικανικό ταξιδιωτικό κλάδο και όχι μόνο συνιστά η ανακοίνωση της Delta Air Lines πως ανεβάζει τα ασφάλιστρα για την υγειονομική κάλυψη των εργαζομένων, εφόσον αυτοί είναι ανεμβολίαστοι και άρα έχουν αυξημένο κίνδυνο να νοσήσουν σοβαρά από Covid-19 και να νοσυλευτούν. Τα ασφάλιστρα αυτά στην Delta καλύπτονται από τους ίδιους τους εργαζόμενους, οι οποίοι στην προκειμένη περίπτωση θα επιβαρυνθούν με έως και 200 δολάρια μηνιαίως!
Η είδηση είναι σημαντική διότι… ανοίγει το δρόμο σε ένα διάστημα που οι αμερικανικές επιχειρήσεις του αεροπορικού κλάδου και όχι μόνο αναζητούν τρόπους να πιέσουν τους εργαζόμενους να εμβολιαστούν, είτε προσφέροντας κίνητρα είτε τιμωρώντας τους. Η Delta, με την απόφαση της, γίνεται η πρώτη εταιρεία που επιβάλλει ποινή στο κόστος της ασφαλιστικής κάλυψης με σκοπό να μεταπείσει τους εργαζομένους της να προστατευθούν εναντίον της πανδημίας.
Νέα ήθη
Η νέα πολιτική της εταιρείας ανακοινώθηκε από τον CEO της, Έντ Μπαστιάν, ο οποίος ανέφερε ότι το 75% των περίπου 75.000 εργαζομένων είναι εμβολιασμένο, ενώ προσέθεσε ότι η τελευταία ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων εξαιτίας της μετάλλαξης Δέλτα κάνει επιτακτική την ανάγκη για τον εμβολιασμό όλου του προσωπικού.
Η επιβάρυνση αυτή θα επιβάλλεται σε όσους υπαλλήλους δεν θα έχουν εμβολιαστεί, από τη 1 Νοεμβρίου, ενώ, η εταιρεία θα απαιτεί επίσης, όσοι υπάλληλοί της δεν θα έχουν εμβολιαστεί μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου, να επιβάλλονται σε εβδομαδιαία τεστ με δική τους επιβάρυνση. Επιπρόσθετα, όσοι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι νοσήσουν, ο χρόνος που θα λείψουν, θα αφαιρεθεί από την άδεια τους.
«Ο μέσος όρος δαπάνης για νοσηλεία από Covid-19 κοστίζει στην Delta 40.000 δολάρια κατ’ άτομο. Επομένως η πρόθεση επιβάρυνση είναι αναγκαία για να αντιμετωπιστεί το χρηματοπιστωτικό ρίσκο που προκύπτει για την εταιρεία από την απόφαση κάποιου εργαζόμενου να μην εμβολιαστεί» τόνισε χαρακτηριστικά, ο κ. Μπαστιάν, στο υπόμνημα που εστάλη προς όλους τους υπαλλήλους.
Νέα δεδομένα
Με το θέμα των υποχρεωτικών εμβολιασμών και των τιμωρητικών μέτρων κατά των ανεμβολίαστων να έχει φουντώσει για τα καλά στις ΗΠΑ, η απόφαση της Delta δημιουργεί νέα δεδομένα.
Σημειωτέον πως ήδη η United Airlines έγινε από τις αρχές του μήνα η πρώτη αμερικανική αεροπορική που απαιτεί υποχρεωτικά εμβολιασμό όλων των εργαζομένων, δίδοντας στο προσωπικό χρονικό περιθώριο έως τις 25 Οκτωβρίου για να συμμορφωθεί. Σε ανάλογη απόφαση κατέληξε και η Frontier Airlines, ενώ πολύ κοντά βρίσκεται –σύμφωνα με δημοσιεύματα- και η Alaska Airlines. Η Delta δεν κατέφυγε ευθέως στη λύση αυτή, όμως η «τσουχτερή» επιβάρυνση για τους ανεμβολίαστους συνιστά μια πρώτη κίνηση πίεσης, πριν φτάσει στην επιβολή υποχρεωτικών εμβολιασμών.
Latest News
Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες