Τους πλειοδότες σε οκτώ άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές ανακήρυξε με πρόσφατη απόφαση του ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.
Ειδικότερα με την απόφαση του, ο Υπουργός κατακύρωσε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση των οκτώ αγόνων γραμμών μέχρι 31/10/2021 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τριετούς διάρκειας. ως ακολούθως:
– ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ – ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΟΣ – ΣΗΤΕΙΑ και επιστροφή στο Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΧΑΪΣΠΙΝΤ» της ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ με μίσθωμα 58.000 ευρώ ανά δρομολόγιο
– ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή στο Ε/Γ-Δ/Ρ «ΣΕΜΠΕΚΟ» της ΣΑΝ ΛΟΡΕΝΤΖΟ Ι Ν.Ε. με μίσθωμα 2.424 ανά δρομολόγιο
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ – ΧΑΛΚΗ – ΤΗΛΟΣ και επιστροφή με μισθούμενο τμήμα: ΧΑΛΚΗ – ΤΗΛΟΣ και επιστροφή στο Ε/Γ-Δ/Ρ «ΣΕΜΠΕΚΟ ΙΙ» της ΑΛΚΟ ΣΙΠΙΝΓΚ Ν.Ε. με μίσθωμα 2.396,49) ανά δρομολόγιο
-ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΩΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή στο Ε/Γ-Ο/Γ – ΚΑΤ-ΤΑΧ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΪΝΤ» της ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ με μίσθωμα 9.375 ευρώ ανά δρομολόγιο
-ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΤΜΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ – ΙΚΑΡΙΑ (ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ) και επιστροφή στο Ε/Γ-Τ/Ρ-Δ/Ρ «ΛΕΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» της ΛΕΡΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ι.Κ.Ε. με μίσθωμα 2.699 ευρώ ανά δρομολόγιο
-ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή στο «ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ» της ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Α.Ε. με μίσθωμα 18.000 ευρώ ανά δρομολόγιο
-ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΥΜΑΙΝΑ – ΦΟΥΡΝΟΙ και επιστροφή στο Ε/Γ-Δ/Ρ «ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ» της ΚΟΤΤΑΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ με μίσθωμα 202,45 ευρώ ανά δρομολόγιο -ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΤΡΑ – ΙΘΑΚΗ και επιστροφή στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ» της ΕΝΩΣΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΤΡΑΣ -ΙΘΑΚΗΣ με μίσθωμα 7.143 ευρώ ανά δρομολόγιο
Latest News
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Επεκτείνεται στις αγορές Ιταλίας και Κροατίας η Ferryscanner
Οι χρήστες της Ferryscanner μπορούν πλέον να επιλέξουν και να κλείσουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά τους για περισσότερους από 40 ιταλικούς και 18 κροατικούς προορισμούς
Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα
Το 41% των ελληνικών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα στην ακτοπλοΐα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών
Καίνε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, σπεύδει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ο Στυλιανίδης
Πονοκέφαλος για την κυβέρνηση τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τον υπουργό Ναυτιλίας να επιδιώκει μέσα στην εβδομάδα συνάντηση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Εξετάζει placement η Attica Group - Με βάση τον κανονισμό για τις εισηγμένες στο ΧΑ
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση της στο ΧΑ η Attica Group για την προσαρμογή της στο νέο κανονισμό που αφορά στη διασπορά των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας
Μετά τα δημοσιεύματα του ΟΤ για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο βλέπει αυξήσεις στα ταχύπλοα και «πανηγυρίζει» για μέση μείωση μόλις 1,61%
Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων
Συμφωνία της Αttica Group με την Stena RoRo για ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου της
Στυλιανίδης προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: Ελέγξτε την ακτοπλοΐα για αθέμιτες πρακτικές
Επιστολή στην Επιτροπή έστειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και ζήτησε στενότερη συνεργασία για την Ακτοπλοΐα