Αρχίζει η διαδικασία μετατάξεων στα δυο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας (ΟΛΠ και ΟΛΘ) σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος 4404/2016.
Στο πλαίσιο αυτό ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, προσκαλεί τους ενδιαφερομένους υπαλλήλους της ΟΛΠ Α.Ε. και της ΟΛΘ Α.Ε. που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 11 του Μέρους Β’ του ν. 4404/2016 (Α’ 126), όπως ισχύει και έχουν ήδη δηλώσει την επιθυμία τους για μετάταξη βάσει της αριθμ. πρωτ. 2903.18-1/ 25099 /2020/29-04-2020 πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αφού λάβουν γνώση της επισυναπτόμενης κατάστασης, να αποστείλουν σχετική αίτηση- δήλωση προτίμησης μέχρι τριών (3) θέσεων για μετάταξη, εκ των περιλαμβανομένων στην υπόψη κατάσταση, ως συνημμένο υπόδειγμα, στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στην ταχ.δ/νση: Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε1-Ε2, 18510, Πειραιάς, γραφείο 104, ταχυδρομικά, με συστημένη επιστολή, ή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier).
Σε κάθε περίπτωση η αίτηση- δήλωση προτίμησης υποβάλλεται εντός κλειστού φακέλου, εξωτερικά του οποίου αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου και η ένδειξη: «Aίτηση – Δήλωση προτίμησης για μετάταξη σε θέσεις φορέων της παρ. 1 του άρθρου 11 του Μέρους Β ́ του ν. 4404/2016 (Α ́ 126), όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 66 του ν. 4674/2020 (Α ́53) και του άρθρου 41 του ν.4795 /2021 (Α ́ 62 ) και ισχύει» και σύμφωνα με τη διοικητική διαδικασία που ορίζεται στην αριθμ. πρωτ. 2903.18-1/41347/2019/04-06-2019 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Οικονομικών, Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Β ́2220), όπως ισχύει.
Η ημερομηνία υποβολής των ανωτέρω δηλώσεων προτίμησης λήγει την 10/09/2021 και ως ημερομηνία κατάθεσης λογίζεται η ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας, η οποία θα πρέπει να είναι ευκρινής.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ