
Η πανδημία εκτόξευσε τις αγορές μέσω διαδικτύου και ενθάρρυνε τον κόσμο να τολμήσει συναλλαγές που μέχρι πρότινος δεν θα τολμούσε.
Φανταστείτε για παράδειγμα να αγοράσετε ένα νέο αυτοκίνητο σε 19 λεπτά από τον υπολογιστή του σπιτιού σας.
Η βρετανική εταιρεία Mini παρουσίασε πρόσφατα ένα πιλοτικό πρόγραμμα στο MINI Anywhere, California, όπου οι λάτρεις του MINI μπορούν να επιλέξουν το όχημά τους, να υποβάλουν αίτηση χρηματοδότησης και να υπογράψουν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα σε λιγότερο από 30 λεπτά. Χα. Σύμφωνα με τον διευθυντή της MINI, Patrick McKenna, οι περισσότερες αιτήσεις πίστωσης εγκρίνονται αμέσως.
Το Mini Anywhere αναμένεται να επεκταθεί στη Φλόριντα και το Τέξας και σχεδιάζεται μια εθνική διάθεση για τους 115 εμπόρους της Mini στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του έτους.
«Είναι σίγουρα το μέλλον», δήλωσε ο McKenna, ο οποίος επιβλέπει τις ομάδες μάρκετινγκ και προϊόντων της Mini, στο ABC News.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να απλοποιήσει τη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου: οι αγοραστές μπορούν να δουν μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας πώς θα ήταν το αυτοκίνητο στο δρόμο ή στο γκαράζ στάθμευσης. Είναι επίσης δυνατές οι εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές και οι περιηγήσεις, δήλωσε ο McKenna, ο οποίος βοήθησε στην καθοδήγηση του προγράμματος τον περασμένο Ιούλιο.
Επιπλέον, η αγορά ενός αυτοκινήτου με μερικά κλικ ενός κουμπιού δεν διαφέρει πολύ από την αγορά οπωροκηπευτικών μέσω του Amazon, είπε ο McKenna.
Ο Karl Breuer, εκτελεστικός αναλυτής στο iSeeCars.com, δήλωσε ότι πολλοί καταναλωτές θα ήταν ευτυχείς να αποφύγουν εντελώς την εμπειρία της αντιπροσωπείας, που μεταφράζεται σε πολύωρες διαπραγματεύσεις.
Η πανδημία ανάγκασε τους αγοραστές να ελευθερωθούν και να επιλέξουν οχήματα χωρίς υποστήριξη πωλήσεων, ένα σενάριο που ήταν σε μεγάλο βαθμό θετικό και επωφελές, είπε.
«Έχουμε μια νέα επίγνωση του πόσο εύκολο μπορεί να είναι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο μέσω διαδικτύου με ελάχιστη ή καμία φυσική ανάγκη να επισκεφτείς μια αντιπροσωπεία», είπε στο ABC News. «Οι ψηφιακές επιλογές υπήρχαν για χρόνια. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν έτοιμες. Η πανδημία το ώθησε μπροστά ».
Υπάρχουν φυσικά μειονεκτήματα: υψηλότερες τιμές, μηδενική συνομιλία, αδυναμία να δείτε ή να αγγίξετε το νέο όχημα, ακόμα και παρορμητικές αποφάσεις.
Η Carvana, ένας διαδικτυακός έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, έχει πουλήσει πάνω από 750.000 οχήματα από την έναρξή της τον Ιανουάριο του 2013. Τα έσοδα κατά το δεύτερο τρίμηνο ξεπέρασαν τα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 198% σε ετήσια βάση.
«Για τους περισσότερους πελάτες, η online αγορά αυτοκινήτων είναι μια ευκολότερη και καλύτερη εμπειρία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Carvana, Eric Garcia, στο ABC News. “Το μεγαλύτερο εμπόδιο για το διαδίκτυο είναι η δημιουργία εμπιστοσύνης.”
Η Carvana δίνει στους πελάτες επτά ημέρες για να επιστρέψουν το όχημα εάν δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένοι. Ο Γκαρσία είπε ότι το ποσοστό επιστροφής είναι από μεσαία έως υψηλά μονοψήφια ποσοστά και περισσότερες από τις μισές επιστροφές ανταλλάσσονται με άλλο όχημα.
«Αναμφίβολα διαπιστώσαμε ότι οι πελάτες είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να αγοράσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο», είπε. «Αυτό είναι που οδήγησε την ανάπτυξή μας χρόνο με τον χρόνο. Η COVID ενέτεινε την προθυμία των ανθρώπων να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες ».


Latest News

Το Χονγκ Κονγκ σταματάει την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ, λόγω των δασμών Τραμπ
Οι ΗΠΑ είναι παράλογες, εκφοβίζουν και επιβάλλουν δασμούς καταχρηστικά, ανακοίνωσαν τα ταχυδρομεία του Χονγκ Κονγκ

Χαμηλότερος από τον αναμενόμενο ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Μάρτιο
Τι θα κάνει η Τράπεζα της Αγγλίας με τα επιτόκια

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες FMCG στην Ευρώπη - Έρευνα Circana
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο

Και τα κρίσιμα ορυκτά στο έλεος των δασμών Τραμπ
Η έρευνα που ξεκινούν οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλεί να πυροδοτήσει έναν νέο κρίσιμο εμπορικό πόλεμο ορυκτών

Με ρυθμό 5,4% έτρεξε η κινεζική οικονομία το α' τρίμηνο
Η UBS εκτίμησε ότι λίγο λιγότερο από το 60% των εισαγωγών των ΗΠΑ από την Κίνα υπόκεινται σε μέγιστο δασμό 145%