
Η Apple θα μπορούσε να μπει δυναμικά στον χώρο της διαφήμισης, σε ένα project ύψους 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς η εταιρεία αυξάνει τις προσφορές της και περιορίζει τη στόχευση διαφημίσεων από τρίτους.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του αναλυτή της Evercore ISI, Amit Daryanani, η διαφημιστική δραστηριότητα της Apple είναι ένα «υποτιμημένο» μέρος της ιστορίας της εταιρείας και με δυνατότητες μεγάλης ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.
Και προβλέπει ότι ο διαφημιστικός κλάδος της θα μπορούσε να φτάσει τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα έως το 2025, από -ίσως- 2 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα.
Η διαφήμιση αντιπροσωπεύει μια ροή εσόδων υψηλού περιθωρίου για την Apple. Μέχρι το 2025, τα έσοδα από διαφημίσεις θα μπορούσαν να αποτελούν περίπου το 17% των εσόδων από τις υπηρεσίες της Apple και περίπου το 5% των συνολικών εσόδων, αλλά το 9% των κερδών ανά μετοχή, με βάση τα μαθηματικά του Daryanani.
Όπως επισημαίνει το MarketWatch, σύμφωνα με τον Daryanani, τα τρέχοντα διαφημιστικά έσοδα του γίγαντα των smartphones προέρχονται κυρίως από την αναζήτηση στο App Store. Θεωρεί μάλιστα ότι η εταιρεία θα μπορούσε να μετατρέψει το App Store σε ένα όχημα «ανακάλυψης περιεχομένου» έναντι «παράδοσης περιεχομένου».
Υπάρχουν επίσης νέες ευκαιρίες που θα μπορούσε να αξιοποιήσει η Apple, με βάση τις επιτυχημένες προσπάθειες άλλων εταιρειών στον κόσμο των ψηφιακών διαφημίσεων.


Latest News

Ξεπέρασε τους δισταγμούς της η ΕΚΤ, αλλά η Λαγκάρντ κινήθηκε εκ του ασφαλούς - Οι εκτιμήσεις της ING
Τι σηματοδοτεί η σημερινή μείωση επιτοκίων - Γιατί χαρακτηρίζεται ως ένα είδος «ασφαλούς μείωσης» - Η τακτική της Λαγκάρντ

Δεν έκανε την έκπληξη η ΕΚΤ - Μείωση επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης
Σύμφωνα με την ΕΚΤ η διαδικασία αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού βρίσκεται σε καλό δρόμο

Τα οφέλη της Μόσχας από του δασμούς Τραμπ και γιατί φοβάται τον εμπορικό πόλεμο
Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν έχει επιβάλει δασμούς στη Ρωσία τονίζοντας ότι οι κυρώσεις έχουν πλήξει το διμερές εμπόριο

Εννέα διαφορετικές αλυσίδες επισκέπτονται οι Γάλλοι κατά μέσο όρο για τις αγορές τους
Η κατακερματισμένη καταναλωτική συμπεριφορά των Γάλλων δυσκολεύει τις αλυσίδες, σύμφωνα με νεά μελέτη της Kantar

Η SpaceX του Μασκ κοντά στο να αναλάβει την κατασκευή της πυραυλικής ασπίδας Golden Dome του Τραμπ
Η SpaceX έχει προτείνει να καθιερώσει τον ρόλο της στο «Golden Dome» ως «συνδρομητική υπηρεσία»

Το retail υποδέχεται τους καταναλωτές του μέλλοντος - Οι κινήσεις Sephora, Foot Locker και Coach
Η Gen Z μπήκε στην εφηβεία και η Gen Alpha πήρε κεφάλι στο λιανικό εμπόριο - Πώς τους προσεγγίζουν Sephora, Foot Locker και Coach

Νέα επίθεση Τραμπ στον Πάουελ: Δυστυχώς η θητεία του αργεί να τελειώσει
Ο αμερικανός πρόεδρος εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στον πρόεδρο της Federal Reserve

Επιβραδύνεται η αύξηση εσόδων της Hermes λόγω εμπορικής αβεβαιότητας
Η Hermes ανέφερε ότι τα έσοδα για τους πρώτους τρεις μήνες του έτους ήταν 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια

Ταξίδι «αστραπή» του Τζένσεν Χουάνγκ στην Κίνα μετά τις νέες απαγορεύσεις Τραμπ
Ο Τζένσεν Χουάνγκ είχε φτάσει στην Κίνα την Τετάρτη για να συναντηθεί με αξιωματούχους και τεχνολογικούς ηγέτες

Η Ρωσία ανοίγει την πόρτα σε δυτικές εταιρείες - Το μήνυμα της επιστροφής της Ariston
Η Ρωσία ελπίζει ότι η επιστροφή των κατασχεμένων επιχειρήσεων στον Ιταλό ιδιοκτήτη θα δείξει στις εταιρείες μια πορεία πίσω στη ρωσική αγορά