Ορισμένα εστιατόρια γρήγορης εστίασης στις ΗΠΑ κλείνουν τους εσωτερικούς χώρους για καθήμενους πελάτες ή περιορίζουν τις ώρες λειτουργίας τους, λόγω της εξάπλωσης της μετάλλαξης Δέλτα της Covid-19.

Η McDonald’s είχε κλείσει προσωρινά τις τραπεζαρίες της σχεδόν σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ στις αρχές του 2020, αλλά τις άνοιξε ξανά σε ποσοστό 70% τον περασμένο μήνα. Η παγκόσμια αλυσίδα γρήγορου φαγητού ανακοίνωσε στις 28 Ιουλίου ότι σχεδίαζε να ανοίξει σχεδόν το 100% των καταστημάτων της μέχρι την Ημέρα της Εργασίας – φέτος είναι η 6η Σεπτεμβρίου- εκτιμώντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση αναθέρμανσης της επιδημίας του κορωνοϊού.

Αλλά την περασμένη εβδομάδα, έδωσε οδηγίες στους δικαιοδόχους της για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να κλείσουν ξανά τις τραπεζαρίες τους σε περιοχές όπου η μετάλλαξη Δέλτα εξαπλώνεται γρήγορα, σύμφωνα με εταιρικά υλικά εσωτερικής ενημέρωσης που διέρρευσαν στο Reuters.

«Έχουμε πολύ βαθύτερη αίσθηση του τι ενέργειες κάνουν τη διαφορά για την ασφάλεια των εστιατορίων και του προσωπικού μας», είπε ο Πρόεδρος της McDonald’s USA, Τζο Ερλινγκερ κατά τη διάρκεια εταιρικής συνάντησης την Τετάρτη. Στη τηλεδιάσκεψη αυτή, τα στελέχη των McDonald’s συνέστησαν στους δικαιοδόχους να εξετάσουν το ενδεχόμενο να κλείσουν το εσωτερικό των καταστημάτων τους για πελάτες σε κομητείες όπου τα κρούσματα Covid ξεπερνούν τα 250 ανά 100.000 άτομα σε κυλιόμενο μέσο όρο τριών εβδομάδων.

Ωστόσο δεν διευκρινίζεται σε πόσες τοποθεσίες έκλεισαν οι εσωτερικοί χώροι ή πού αυτό θα μπορούσε να συμβεί άμεσα.

Ένας δικαιοδόχος των McDonald’s που διαχειρίζεται πολλά καταστήματα σε διάφορες περιοχές, δήλωσε στο Reuters ότι έπρεπε να αποκλείσει τους εσωτερικούς χώρους για καθήμενους πελάτες σε πολλά εστιατόρια.

Πάντως τα καταστήματα που αναμένεται να προβούν σε μια τέτοια ενέργεια εκτιμάται ότι είναι λιγότερα από εκείνα που έκλεισαν την άνοιξη του 2020, όταν η πανδημία έπληξε για πρώτη φορά τις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Παρακολουθούμε στενά τον αντίκτυπο της μετάλλαξης Δέλτα και συζητήσαμε πρόσφατα μαζί με τους δικαιοδόχους μας για να επιβεβαιώσουμε τα υπάρχοντα πρωτόκολλα ασφαλείας, να ενισχύσουμε πρωτίστως την ασφάλεια των ανθρώπων μας και να ενημερώσουμε για την αύξηση των κρουσμάτων στη χώρα», ανέφερε η McDonald’s την Παρασκευή.

Οι πολιτικές του Drive-thru (παράδοση στο αυτοκίνητο), του carry-out (παραλαβή στο κατάστημα) και του ντελίβερι βοήθησαν τις πωλήσεις φαστ φουντ να αυξηθούν φέτος στις ΗΠΑ παρά το ότι τα καταστήματα ήταν κλειστά για το κοινό. Αλλά οι δικαιοδόχοι δήλωσαν στο Reuters ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν περαιτέρω όταν άνοιξαν ξανά οι εσωτερικοί χώροι εστίασης των καταστημάτων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή