Με αυξημένες πωλήσεις έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2021 ο Όμιλος FOURLIS. Συγκεκριμένα, παρουσίασε πωλήσεις 185,7 εκατ. ευρώ έναντι 159,5 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 16,5%.
Πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ανόδου κατέγραψαν οιι ηλεκτρονικές πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2021, καθώς έφτασαν τα 43,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με 27,8 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 57%.
Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA (OPR), το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 13,3 εκατ. ευρώ έναντι 5,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένα κατά 155%.
(Στο EBITDA (OPR) δεν συμπεριλαμβάνεται η επιρροή των χρηματοοικονομικών εξόδων σχετιζόμενων με το πρότυπο IFRS16)
Τα κέρδη προ φόρων, το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 0,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 8,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020. Τα κέρδη μετά φόρους για το πρώτο εξάμηνο του 2021 ήταν 0,6 εκατ. ευρώ.
Ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου FOURLIS κατά την 30/06/2021 ήταν 95,9 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 102,8 εκατ. ευρώ κατά την 30/06/2020 και 105,4 εκατ. ευρώ κατά την 31/12/2020.
Αύξηση 5,1% στις πωλήσεις του IKEA
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 111,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, αυξημένες κατά 5,1% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020 (106,0 εκατ. ευρώ).
Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2021 μειώθηκαν κατά 6,5%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24,6% συγκρινόμενες με το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Το EBITDA(OPR) το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθε σε 6,9 εκατ. ευρώ έναντι 6,5 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 0,3 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 9 καταστήματα ΙΚΕΑ, έξι από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και δύο στη Βουλγαρία.
Επίσης λειτουργούν 9 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο.
Στα 74,2 εκατ. ευρώ η λιανική αθλητικών ειδών
Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT & THE ATHLETE’S FOOT), οι πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν στα 74,2 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 38,6% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020 (53,6 εκατ. ευρώ).
Στην Ελλάδα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,6%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 67,4%, συγκρινόμενες με το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Το EBITDA (OPR) το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθε σε 7,5 εκατ. ευρώ έναντι -0,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020. Τα κέρδη προ φόρων το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 1,6 εκατ. ευρώ.
Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 132 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 54 καταστήματα στην Ελλάδα, 33 στη Ρουμανία, 13 στην Τουρκία, 9 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 14 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 3 στην Τουρκία.
Latest News
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο