Ο αμερικανός ειδικός επιτετραμμένος για το κλίμα, ο Τζον Κέρι, θα ταξιδέψει στην Κίνα και στην Ιαπωνία από σήμερα Τρίτη για να συζητήσει σχετικά με «τις προσπάθειες με στόχο να αντιμετωπιστεί η κλιματική κρίση», ανακοίνωσε χθες Δευτέρα το Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
Ο κ. Κέρι, που ήδη επισκέφθηκε την Κίνα τον Απρίλιο, θα πάει στην Τιαντζίν για να «συνεχίσει τις συνομιλίες για διαστάσεις-κλειδιά της κλιματικής κρίσης», σημείωσε το αμερικανικό ΥΠΕΞ σε δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε.
Μετά την επίσκεψή του στη Σαγκάη στα μέσα Απριλίου, Ουάσινγκτον και Πεκίνο είχαν δεσμευθεί «να συνεργαστούν μεταξύ τους και με άλλες χώρες για να αντιμετωπιστεί η κλιματική κρίση», με κοινή ανακοίνωση που είχαν δώσει στη δημοσιότητα, όμως η Κίνα ξεκαθάρισε στα τέλη Ιουλίου πως η διμερής συνεργασία σε τελευταία ανάλυση θα εξαρτηθεί από την «καλή υγεία συνολικά» των διμερών σχέσεων.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ο άλλοτε υπουργός Εξωτερικών του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα θα συναντηθεί με διεθνείς ομολόγους του στο Τόκιο, ανέφερε η αμερικανική διπλωματία, χωρίς να διευκρινίσει με ποιους, στο πλαίσιο της συνεργασίας «για την αντίδραση στην κλιματική αλλαγή».
Η ασιατική περιοδεία του αμερικανού απεσταλμένου έχει σκοπό να «ενισχυθούν οι προσπάθειες των ΗΠΑ σε διμερές και πολυμερές επίπεδο ώστε να αυξηθούν οι φιλοδοξίες όσον αφορά το κλίμα» πριν από την COP26 – τη διάσκεψη των μερών της σύμβασης-πλαισίου των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή – η οποία θα διεξαχθεί στη Γλασκόβη (Σκοτία) τον Νοέμβριο.
Ειδικοί της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Κλιματική Αλλαγή του ΟΗΕ έδωσαν στη δημοσιότητα στις αρχές του μήνα έκθεση με πολύ ανησυχητικό περιεχόμενο: κατ’ αυτήν, ο πλανήτης υπάρχει κίνδυνος να υπερβεί το όριο της αύξησης της θερμοκρασίας κατά 1,5° Κελσίου σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή «στις αρχές της δεκαετίας του 2030», ήτοι «δέκα χρόνια νωρίτερα» από την προηγούμενη εκτίμηση.
Οι άνθρωποι είναι «αναμφίβολα» υπεύθυνοι για την απορρύθμιση του κλίματος και δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να προχωρήσουν σε δραστική μείωση των εκπομπών των αερίων τα οποία προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την υπερθέρμανση του πλανήτη αν θέλουν να περιοριστούν οι ζημιές, πρόσθεσαν οι ειδικοί.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας