
Σε συνέχεια των μαζικών «αφίξεων» νέων μονάδων του 2019, τα σχέδια για νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα και τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες της χώρας, δεν έχουν εγκαταλειφθεί. Διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων πολυτελείας όπως οι Mandarin Oriental, Rosewood Hotels & Resorts, Edition Hotels, 1 Hotels και Rocco Forte, είναι μερικά από τα πολύ γνωστά διεθνή – luxurius ονόματα, που έχουν αυτή την περίοδο στραμμένο το βλέμμα τους στην Ελλάδα.
Στόχος τους είναι να αποκτήσουν παρουσία για πρώτη φορά, είτε στην πολυσυζητημένη Αθηναϊκή Ριβιέρα, μέσω του μεγαλεπήβολου project του Ελληνικού, είτε σε προορισμούς «πρωταθλητές» του ελληνικού τουρισμού, όπως η Μύκονος, η Κρήτη και η Σαντορίνη. Στην τελευταία, μόλις χθες, άνοιξε τις πύλες του το πολυτελές Radisson Blu Zaffron Resort στο Καμάρι της Σαντορίνης ενώ από την άνοιξη του 2022 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της και η Hilton, μετά την υπογραφή της franchise συνεργασίας με την εταιρεία Alexandros Ltd για τη δημιουργία του Sea Breeze Santorini Beach Resort, Curio Collection by Hilton.
Ανεβαίνει η αναλογία
Σύμφωνα με ξενοδοχειακές πηγές, η Ελλάδα βρίσκεται πίσω στο κομμάτι του τουρισμού πολυτελείας σε σύγκριση με άλλους προορισμούς της Μεσογείου και πολύ περισσότερο σε «επώνυμες» παρουσίες. Ακριβώς αυτό σπεύδουν να αξιοποιήσουν οι μεγάλες ξένες αλυσίδες που πραγματοποιούν επαφές για την τοποθέτησή τους στους προορισμούς της λεγόμενης «πρώτης γραμμής». Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, από το σύνολο των 10.052 ξενοδοχειακών μονάδων που διέθετε η Ελλάδα στο τέλος του 2020, μόλις 651 κατατάσσονται στην κατηγορία των 5 αστέρων.
Ωστόσο η αναλογία ανεβαίνει αν ληφθεί υπόψη ο αριθμός των δωματίων ακριβώς λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους των μονάδων των υψηλότερων κατηγοριών. Συγκεκριμένα, περίπου 1 στα 5 δωμάτια, δηλαδή 93.687 δωμάτια από το σύνολο των 438.294 πανελλαδικά, αντιστοιχούσε στο τέλος της περασμένης χρονιάς σε κάποια ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων ανά την Ελλάδα. Ο αριθμός αυτός βαίνει αυξανόμενος ακόμη και φέτος, αφού είναι συνεχείς οι επενδύσεις αναβάθμισης στο ξενοδοχειακό δυναμικό τα τελευταία χρόνια, ακόμη κι εν μέσω πανδημίας.
Στην Αθήνα, τα τρία τελευταία χρόνια προστέθηκαν περισσότερες από 2.650 νέες κλίνες στον ξενοδοχειακό τομέα του κέντρου (30 νέες μονάδες), ενώ έγιναν εγκαίνια νέων ξενοδοχείων ακόμη και εν μέσω πανδημίας. Για παράδειγμα, εγκαινιάστηκε το 5άστερο Athens Capital Hotel – Μ Gallery του ομίλου Accor, ενώ ξεκίνησε και τη λειτουργία του το νέο boutique ξενοδοχείο της αλυσίδας The Modernist στο Κολωνάκι.
Πέρα από τις νεοεισερχόμενες και άλλες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων πολυτελείας που βρίσκονται ήδη στην Ελλάδα, διαθέτουν πλάνα για την περαιτέρω επέκταση της παρουσίας τους στη χώρα μας. Ανάμεσά τους η One&Only που επενδύει στα «Αστέρια Γλυφάδας», η Four Seasons που ενδιαφέρεται να επεκταθεί και στη Μύκονο, καθώς και τα brands πολυτελείας των ομίλων Αccor (Sofitel και MGallery) και Hilton.
Εντυπη έκδοση Τα Νέα


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας