
H Celestyal Cruises παρακολουθώντας στενά τις παρατεταμένες επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 που συνεχίζουν να επικρατούν στην αγορά αναθεώρησε τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές όσον αφορά την προβλεπόμενη ζήτηση και την αντίστοιχη δραστηριοποίηση του στόλου της. Σε αυτό το πλαίσιο και ύστερα από εξέταση και μελέτη όλων των παραμέτρων, η εταιρεία προχώρησε σε πώληση του κρουαζιερόπλοιου Experience, συνεχίζοντας κανονικά να λειτουργεί με τον ίδιο αριθμό κρουαζιερόπλοιων που είχε στη διάθεσή της και πριν από την πανδημία.
Η συγκεκριμένη απόφαση παρέχει στην εταιρεία ενισχυμένη ρευστότητα, η οποία σε συνδυασμό με το μηδενικό χρέος προς τρίτους δημιουργούν ένα σταθερό οικονομικό υπόβαθρο που διασφαλίζει την επιτυχημένη επανεκκίνηση των κρουαζιέρων της το Μάρτιο του 2022.
Η Celestyal Cruises θα συνεχίσει τη λειτουργία της με τα δύο δημοφιλή κρουαζιερόπλοιά της, το Celestyal Crystal και το Celestyal Olympia, στα οποία έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια. Οι επενδύσεις αυτές συνέβαλαν αφενός στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών αφετέρου στην πλήρη ευθυγράμμιση με το όραμα της Εταιρείας. Ο επαναπροσδιορισμός της στρατηγικής ανάπτυξης του στόλου της εταιρείας της επιτρέπει να επικεντρωθεί στην ανάκτηση μιας νέας δυναμικής, αντίστοιχης με αυτή που είχε πριν από την πανδημία, ενώ συγχρόνως θα συνεχίσει να διερευνά ευκαιρίες για την ανανέωση του στόλου της όταν είναι η κατάλληλη στιγμή.
Όσοι επιβάτες έχουν ήδη προβεί σε κρατήσεις για τις κρουαζιέρες που θα πραγματοποιούνταν με το Experience θα λάβουν σχετική ενημέρωση από την Celestyal Cruises. Οι προγραμματισμένες κρουαζιέρες θα εκτελεστούν με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal.


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί