Μισό χρόνο μετά την επαναλειτουργία των κομμωτηρίων οι γερμανοί κομμωτές εξακολουθούν να έρχονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες της πανδημίας. «Στην αρχή είχαμε τεράστια κέρδη, χάρη σε όλους εκείνους που ήθελαν μετά από τόσο καιρό να ξαναπάνε στο κομμωτήριο», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Κεντρικής Ένωσης του Γερμανικού Εμπορίου Κομμωτικής, Γιέργκ Μίλερ, στο γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων.
Τις τελευταίες εβδομάδες, ωστόσο, έγινε αισθητό ότι πολλοί πελάτες δεν πηγαίνουν στο κομμωτήριο τόσο συχνά όσο πριν την πανδημία. «Με την αύξηση του αριθμού των λοιμώξεων στη Γερμανία παρατηρήσαμε ότι οι πελάτες δεν είναι πια πρόθυμοι να μας επισκεφθούν».
Απώλειες παρά την αύξηση τιμών
Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία, τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2020 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων κατά 11,8%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2020, οι κομμωτές έπρεπε να κλείσουν τα κομμωτήρια – ξανάνοιξαν μόλις την 1η Μαρτίου, ενώ, μετά από αυτή την περίοδο, δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία σχετικά με τα κέρδη τους.
Ο Γκιέργκ Μίλερ, ωστόσο, δεν αναμένει κάποια οικονομική βελτίωση στα κέρδη του κλάδου τα επόμενα χρόνια. «Θα είναι ένα δύσκολο φθινόπωρο και ένας δύσκολος χειμώνας». Η ζημιά είχε «ξεφύγει» σε πολλές επιχειρήσεις και οι κομμωτές δεν θα μπορούσαν καν να αντισταθμίσουν την τεράστια απώλεια εισοδήματος μετά το λοκντάουν του περασμένου χειμώνα. Και αυτό, παρά την πρόσφατη αύξηση των τιμών, όπως ανέφερε η στατιστική υπηρεσία.
Κούρεμα μόνο για εμβολιασμένους;
Σύμφωνα με την Ένωση, υπάρχουν περίπου 240.000 θέσεις πλήρους απασχόλησης σε κομμωτήρια της Γερμανίας, περίπου 5% λιγότερες από ό,τι πριν από την πανδημία. Θα μπορούσαν, όμως, οι ανησυχίες των πελατών να εξαφανιστούν, εάν η επίσκεψη στο κομμωτήριο επιτρεπόταν μόνο σε όσους είναι εμβολιασμένοι ή έχουν αναρρώσει;
«Πρόκειται για ένα θέμα το οποίο είναι υπό συζήτηση στον κλάδο μας» δήλωσε ο Μίλερ. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, οι κομμωτές θα έπρεπε να στείλουν πολλούς μη εμβολιασμένους τακτικούς πελάτες πίσω στα σπίτια τους, κάτι που θα ήταν, επίσης, κακό για τις επιχειρήσεις τους μακροπρόθεσμα.
«Η βιομηχανία μας ζει από τις καλές επαφές με τους πελάτες, επομένως, μία τέτοια απόφαση δεν θα ήταν καλή λύση». Οι μη εμβολιασμένοι πολίτες θα πρέπει να μπορούν να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται, τα αρνητικά αποτελέσματα τεστ προσφέρουν επαρκή ασφάλεια, τονίζει ο Μίλερ.
Πηγή: Deutsche Welle
Latest News
Πώς η διαφορετικότητα θα δημιουργούσε πλούτο αλλά απέτυχε
Μια επιδραστική μελέτη της McKinsey το 2015 έβρισκε σύνδεση μεταξύ κερδοφορίας και ποικιλομορφίας στελεχών
Reuters: Πώς μια θυγατρική γερμανικής εταιρείας βοηθά τη Ρωσία στην παράκαμψη των κυρώσεων
Η Heinrich Tapp Rus παρείχε «παράλληλες εισαγωγές» σε εταιρείες στις οποίες η ΕΕ έχει επιβάλει κυρώσεις σημειώνει το Reuters.
Ποιοι τεχνολογικοί γίγαντες υποστηρίζουν με γενναιόδωρες χορηγίες τον Τραμπ
Ηγέτες αμερικανικών επιχειρήσεων έκαναν γενναίες δωρεές στο ταμείο για την επανεκλογή του Τραμπ
Το δημόσιο χρέος της G7 - Η βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας [γραφήματα]
Το τεράστιο χρέος που έχουν συσσωρεύσει οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, έχει αρχίσει να προκαλεί νευρικότητα
Σε ένα πράγμα συμφωνούν Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί - Τι φοβούνται οι αναλυτές
Και τα δύο κόμματα συγκλίνουν όλο και περισσότερο στη σκληρή γραμμή απέναντι στην Κίνα και στις κινεζικές εταιρείες
Οι αγορές δίνουν 100% πιθανότητες για μείωση των αμερικανικών επιτοκίων μέχρι τον Σεπτέμβριο
Ένα μήνα πριν οι πιθανότητες για μείωση των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο ήταν περίπου 70%
Μια δεύτερη θητεία Τραμπ θα βλάψει τον παγκόσμιο πληθωρισμό - Τι λένε οι αναλυτές
Οι πολιτικές που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Τραμπ αυξάνουν το κόστος διεθνώς
Θα ακολουθήσει ΗΠΑ και ΕΕ στους δασμούς για κινεζικά EV η Βρετανία;
Ο υπουργός Επιχειρήσεων Τζόναθαν Ρέινολντς βρίσκεται σε συνομιλίες με τη βιομηχανία για τα επόμενα βήματα
Στο στόχαστρο η Deutsche Bank για λογιστικές «αλχημείες»
Σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, η Deutsche Bank δεν ακολούθησε τα διεθνή λογιστικά πρότυπα όσον αφορά τον ισολογισμό του 2019
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούνιο
Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ, εξαιρουμένων των οχημάτων και του φυσικού αερίου, αυξήθηκαν κατά 0,8%, με εκτιμήσεις +0,2%