Ο κολοσσός της λιανικής αγοράς επίπλων, Ikea, κάνει μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσει να τροφοδοτήσει περίπου 1.000 σειρές προϊόντων καθώς η έλλειψη οδηγών οχημάτων μεταφοράς συνεχίζει να πλήττει τις επιχειρήσεις.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η έλλειψη προϊόντων, όπως για παράδειγμα στρώματα σε ορισμένα καταστήματα, οφείλεται στην Covid-19 αλλά και το Brexit.
Μια μεγάλη γκάμα επιχειρήσεων – από τις εταιρείας προμήθειας εμβολίων γρίπης έως τις εταιρείες τροφίμων και ποτών – μαστίζεται επίσης από προβλήματα εφοδιασμού.
Η βρετανική κυβέρνηση έχει προηγουμένως πει ότι «συνεργάζεται στενά με τη βιομηχανία για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του κλάδου».
Η Ikea έχει δηλώσει ότι και τα 22 καταστήματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία αντιμετωπίζουν προβλήματα εφοδιασμού με το 10% των αποθεμάτων της, ή περίπου 1.000 σειρές προϊόντων.
Η εξήγηση της Ιkea είναι η ακόλουθη: «Όπως πολλοί άλλοι λιανοπωλητές, αντιμετωπίζουμε συνεχείς προκλήσεις με τις αλυσίδες εφοδιασμού μας λόγω της Covid-19, αλλά και των ελλείψεων εργατικού δυναμικού, καθώς επηρεάζονται όλες οι μεταφορές, οι πρώτες ύλες και οι πηγές τροφοδοσίας. Επιπλέον, βλέπουμε μεγαλύτερη ζήτηση από τους πελάτες μας καθώς περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο σπίτι».
«Ως αποτέλεσμα, αντιμετωπίζουμε χαμηλή διαθεσιμότητα σε ορισμένες σειρές προϊόντων μας, συμπεριλαμβανομένων των στρωμάτων.»
Η Ιkea ζητά συγγνώμη από τους πελάτες της και ελπίζει ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί «τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».
«Αυτό που βλέπουμε είναι μια τέλεια καταιγίδα προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της διατάραξης των παγκόσμιων εμπορικών ροών και της έλλειψης οδηγών, που επιδεινώθηκαν από την πανδημία και το Brexit», τονίζει η Ikea.
Να θυμίσουμε ότι το προηγούμενο διάστημα σημειώθηκε αναστάτωση στην παγκόσμια βιομηχανία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων λόγω της πανδημίας, ενώ οι ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό λόγω του Brexit περιλαμβάνουν επαγγελματικούς κλάδους από οδηγούς φορτηγών έως εργαζόμενους στην παραγωγή κρέατος.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...