
Ένα μεγάλο μέρος του ναυπηγικού προγράμματος της Maran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση ολοκληρώθηκε με την παραλαβή στις 13 Αυγούστου του 2021, του υπερδεξαμενόπλοιου (VLCC) «Maran Antiope» από το κορεάτικο ναυπηγείο DSME. Ήταν το τελευταίο από 19 ενεργειακά αποδοτικά Eco VLCCs που παραδόθηκαν στην ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία το διάστημα από το 2016 μέχρι το 2021.
Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας συνεχίζεται με την παράδοση από το 2023 τεσσάρων διπλού καυσίμου Very Large Crude Carriers στο στόλο της.
Ο στόλος της Maran Tankers αποτελείται από 53 πλοία και τέσσερα υπό κατασκευή (57 συνολικά) , συνολικής χωρητικότητας 15.613.503dwt και με μέσο όρο ηλικίας τα 7,8 έτη. Τα 49 εξ αυτών φέρουν την ελληνική σημαία.
Η Maran Tankers Management είναι μέλος του Ομίλου Αγγελικούση που διευθύνεται από την Μαρία Αγγελικούση και περιλαμβάνει ακόμη την Maran Dry Management με στόλο από 50 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου εκ των οποίων τα 44 φέρουν την ελληνική σημαία, και την Maran Gas με ένα στόλο από 48 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου εκ των οποίων τα 45 φέρουν ελληνική σημαία. Από τα 48 τα δέκα είναι υπό ναυπήγηση.
Συνολικά ο όμιλος ελέγχει ένα στόλο από 155 πλοία εκ των οποίων τα 138 έχουν υψωμένη την ελληνική σημαία.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά