Ένα μεγάλο μέρος του ναυπηγικού προγράμματος της Maran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση ολοκληρώθηκε με την παραλαβή στις 13 Αυγούστου του 2021, του υπερδεξαμενόπλοιου (VLCC) «Maran Antiope» από το κορεάτικο ναυπηγείο DSME. Ήταν το τελευταίο από 19 ενεργειακά αποδοτικά Eco VLCCs που παραδόθηκαν στην ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία το διάστημα από το 2016 μέχρι το 2021.
Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας συνεχίζεται με την παράδοση από το 2023 τεσσάρων διπλού καυσίμου Very Large Crude Carriers στο στόλο της.
Ο στόλος της Maran Tankers αποτελείται από 53 πλοία και τέσσερα υπό κατασκευή (57 συνολικά) , συνολικής χωρητικότητας 15.613.503dwt και με μέσο όρο ηλικίας τα 7,8 έτη. Τα 49 εξ αυτών φέρουν την ελληνική σημαία.
Η Maran Tankers Management είναι μέλος του Ομίλου Αγγελικούση που διευθύνεται από την Μαρία Αγγελικούση και περιλαμβάνει ακόμη την Maran Dry Management με στόλο από 50 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου εκ των οποίων τα 44 φέρουν την ελληνική σημαία, και την Maran Gas με ένα στόλο από 48 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου εκ των οποίων τα 45 φέρουν ελληνική σημαία. Από τα 48 τα δέκα είναι υπό ναυπήγηση.
Συνολικά ο όμιλος ελέγχει ένα στόλο από 155 πλοία εκ των οποίων τα 138 έχουν υψωμένη την ελληνική σημαία.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς