Αυξημένη ήταν η παραγωγή ασφαλίστρων στις ναυτασφαλίσεις το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάσθηκαν στο ετήσιο συνέδριο της International Union of Marine Insurance (IUMI) που πραγματοποιείται διαδικτυακά από τη Σεούλ της Νότιας Κορέας.
Αναλυτικότερα, το έτος 2020 η παραγωγή ασφαλίστρων στον ναυτασφαλιστικό κλάδο υπολογίζεται γύρω στα 30,0 δισ. δολάρια, που αντιστοιχεί σε αύξηση 6,1% σε σχέση με το 2019. Η κατανομή των παγκόσμιων εσόδων ανά περιοχή είναι η εξής: Ευρώπη 47,7%, Ασία/Ειρηνικός 29,3%, Λατινική Αμερική 9,3%, Βόρεια Αμερική 7,7%, υπόλοιπες περιοχές 6,0%.
Οι ασφαλίσεις cargo (φορτίου) συνέχισαν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς με 57,2% το 2020, ενώ ακολουθούν οι ασφαλίσεις hull 23,8%, οι ασφαλίσεις των μονάδων offshore energy 12,1% και οι ασφαλίσεις αστικής ευθύνης (marine liability, εξαιρούνται τα IGP&I) 6,8%.
Στις Οffshore η παραγωγή ασφαλίστρων κυμάνθηκε το 2020, στα 3,6 δις. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 8,6% σε σχέση με το 2019, ενώ οι ασφαλίσεις cargo άγγιξαν τα 17,2 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 5,9% σε σχέση με το 2019. Τέλος η παραγωγή ασφαλίστρων στις ασφαλίσεις hull αυξήθηκε το 2020 κατά 6% στα 7,1 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με την Astrid Seltmann Vice-Chair of IUMI’s Facts & Figures Committee η άνοδος της παραγωγής ασφαλίστρων στις ασφαλίσεις hull και cargo οφείλεται σε ένα συνδυασμό αύξησης του όγκου των φορτίων, της αξίας και του μεγέθους των πλοίων όπως επίσης και της αξίας της κάθε ασφαλισμένης μονάδας.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση