
Η ταινία Dune, μεταφορά της θρυλικής saga επιστημονικής φαντασίας του Φρανκ Χέρμπερτ του 1965, έγινε δεκτή από τους θεατές με επευφημίες και χειροκροτήματα διάρκειας οκτώ λεπτών.
Στο κοινό, ήταν μεταξύ άλλων, η βραβευμένη με Όσκαρ σκηνοθέτις, Κλόε Ζάο, σύμφωνα με το THR.
Η σκηνοθέτις σηκώθηκε από το κάθισμά της, έτρεξε στον Ντενί Βιλνέβ για να τον συγχαρεί και χαρακτήρισε την ταινία «φανταστική» μεταφέροντας τα συναισθήματα της πλειοψηφίας των θεατών.
Η ταινία βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων σχεδόν αμέσως, καθώς πολλοί επαίνεσαν πόσο καλά απεικονίστηκε η ιστορία.
Ο Τίμοθι Σαλαμέ, που υποδύεται τον Πολ Ατρείδη συνοδευόταν από τους συμπρωταγωνιστές του, Χαβιέ Μπαρδέμ, Zendaya, Όσκαρ Άιζακ, Τζος Μπρόλιν, Ρεμπέκα Φέργκιουσον και πολλούς άλλους.
Η μεταφορά της ταινίας από τον Βιλνέβ χωρίζει το «Dune» σε δύο μέρη.
Δεν έχει ακόμη δοθεί το «πράσινο φως» για τη δεύτερη ταινία του, αν και μετά την τόσο θερμή υποδοχή, πιθανότατα θα είναι θέμα χρόνου να αρχίσουν τα γυρίσματα του δεύτερου μέρους.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο του 78ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, ο Ντενί Βιλνέβ αστειεύτηκε ότι το περίφημο χτένισμα του Τιμοτέ Σαλαμέ, το οποίο, όπως υποστήριξε «είναι ζωντανό» ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε στα γυρίσματα του «Dune».
«Έπρεπε να σκηνοθετήσω τον Τίμοθι και έπρεπε να σκηνοθετήσω το στυλ του μαλλιού του» είπε ο σκηνοθέτης.
Ο Ντενί Βιλνέβ και ο Χαβιέ Μπαρδέμ μίλησαν για τα περιβαλλοντικά θέματα του βιβλίου. Ο Ισπανός ηθοποιός τόνισε ότι ο Φρανκ Χέρμπερτ ήταν «μπροστά από την εποχή του», όταν ασχολήθηκε με την έννοια ενός μη κατοικήσιμου πλανήτη το 1965.
«Συμβαίνει, όσο εμείς μιλάμε, κάτι που είναι τρομακτικό. Εναπόκειται στις κυβερνήσεις και τις μεγάλες εταιρείες να βρουν τη λύση για να κάνουν ένα μεγάλο βήμα μπροστά και να μας κάνουν να αλλάξουμε γνώμη για το πώς συμπεριφερόμαστε σε αυτόν τον κόσμο» τόνισε ο Χαβιέ Μπαρδέμ.
Ο Βιλνέβ αναφέρθηκε και στα άλλα θέματα του «Dune»:
«Το βιβλίο είναι πολύ πιο επίκαιρο σήμερα για τον κίνδυνο ανάμειξης θρησκείας και πολιτικής. Ο κίνδυνος των μεσσιανικών μορφών. Ο αντίκτυπος της αποικιοκρατίας. Τα προβλήματα με το περιβάλλον. Αυτό το βιβλίο έμεινε μαζί μου με την πάροδο των ετών, ένιωθα ότι γίνεται ολοένα και πιο επίκαιρο όσο περνούσε ο χρόνος. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πιέσουμε και να κάνουμε αλλαγές. Έχω ακόμα ελπίδα και πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε τη δράση» τόνισε ο ίδιος σύμφωνα με το ΑΠΕ.


Latest News

ΕΕ: Με δύο ογκολογικά φάρμακα ξεκίνησε η πρώτη κοινή αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας
Η κοινή αξιολόγηση θα είναι έτοιμη σε 30 μέρες από την χορήγηση άδειας κυκλοφορίας των φαρμάκων από την Επιτροπή

Γκαλερίστας στη Φλόριντα κατηγορείται για πώληση πλαστών έργων του Γουόρχολ
Ο Λέσλι Ρόμπερτς, ιδιοκτήτης της Miami Fine Art Gallery, που πωλούσε τους πλαστούς Άντι Γουόρχολ θα μπορούσε τώρα να περάσει μια δεκαετία πίσω από τα κάγκελα.

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα