H IKEA αναγνωρίζοντας πως η μη βιώσιμη κατανάλωση και η κλιματική αλλαγή παραμένουν μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ανθρωπότητα, έχει προχωρήσει σε συγκεκριμένες ενέργειες με στόχο να διευκολύνει τον καταναλωτή να έχει μια πιο βιώσιμη ζωή στο σπίτι. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρά μαζί με τη ΔΕΗ σε μία πρωτοποριακή δράση που στόχο έχει να ενημερώσει τον καταναλωτή για την εξοικονόμηση ενέργειας και την κατανάλωση βιώσιμης ενέργειας καθώς και για τη δυνατότητα αυτοπαραγωγής.
Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες των καταστημάτων ΙΚΕΑ Αεροδρόμιο, ΙΚΕΑ Κηφισός και ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από έμπειρα στελέχη της ΔΕΗ σχετικά με τις δυνατότητες εξοικονόμησης ενέργειας και κατανάλωσης βιώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας και να ενημερωθούν ακόμη για προσιτές λύσεις για το σπίτι για βιώσιμα προϊόντα και συνήθειες από εξειδικευμένους υπαλλήλους ΙΚΕΑ, που θα κάνουν καλύτερη την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι και θα συμβάλουν θετικά στο περιβάλλον.
Κατά τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στην έκθεση των καταστημάτων ΙΚΕΑ, θα τοποθετηθούν αισθητήρες σε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που θα καταγράφουν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο και μέσω ειδικής εφαρμογής, να βλέπει πώς θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες του μέσω φωτοβολταϊκού συστήματος, διαστάσεων και ισχύος που καλύπτει τις ανάγκες σε ηλεκτρική ενέργεια μιας μέσης οικίας. Στόχος είναι να αναδειχθεί στους επισκέπτες η έννοια του αυτοπαραγωγού.
Μέσω της καταχώρησης απλών στοιχείων, όπως ο ταχυδρομικός κώδικας και τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού του, ο επισκέπτης θα μπορεί, μεταξύ άλλων να ενημερώνεται:
α) για την κατανάλωσή του σε σχέση με την μέση κατανάλωση παρόμοιων κατοικιών στην περιοχή του,
β) για το αποτύπωμα σε CO2 της ενέργειας που καταναλώνει το νοικοκυριό του και τις δυνατότητες που του δίνει το μοναδικό ολοκληρωμένο ψηφιακό και πράσινο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας ΔΕΗ myHome Online με GreenPass,
γ) το πιο σύγχρονο και πιο φιλικό προς το περιβάλλον και οικονομικά αποδοτικό σύστημα θέρμανσης, την αντλία θερμότητας.
Παράλληλα με αγορές αξίας άνω των 70 ευρώ, σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ συμπεριλαμβανομένου και του eshop, το ίδιο χρονικό διάστημα θα πραγματοποιηθούν δύο μεγάλοι διαγωνισμοί, όπου οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν «πράσινα» δώρα, όπως δωροκάρτες ΙΚΕΑ αξίας 1.000 ευρώ για αγορές βιώσιμων προϊόντων και το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας για έναν ολόκληρο χρόνο με κάλυψη Εγγυήσεων Προέλευσης Ηλεκτρικής Ενέργειας από ΑΠE (Green Pass) από τη ΔΕΗ. Συνολικά και στους δύο διαγωνισμούς θα αναδειχθούν 48 νικητές.
Η ορθολογική χρήση ενέργειας αποτελεί μακροχρόνια δέσμευση της ΔΕΗ, που σε συνδυασμό με την ενίσχυση της παραγωγής από ΑΠΕ και την προώθηση νέων «πράσινων» προϊόντων συνθέτουν βασικά στοιχεία του σχεδιασμού της για την εφαρμογή βιώσιμης ενεργειακής πολιτικής. Μέσα από τη συνεργασία της με την ΙΚΕΑ θέτει τον καταναλωτή στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της, διασφαλίζοντας μέσω της συμμετοχής τους τη διαμόρφωση και διασφάλιση ενός «πράσινου» και βιώσιμου ενεργειακού μέλλοντος.
Ο σχεδιασμός πιο έξυπνων προϊόντων χρησιμοποιώντας ανανεώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά, η προσφορά πιο υγιεινών και βιώσιμων επιλογών τροφίμων, οι ευκολότεροι και πιο προσιτοί τρόποι για τους ανθρώπους να μειώσουν τα απόβλητά τους, να χρησιμοποιούν λιγότερη και καθαρότερη ενέργεια και νερό στο σπίτι είναι μερικές από τις πρωτοβουλίες που λαμβάνει η ΙΚΕΑ σε παγκόσμιο επίπεδο προκειμένου να προωθήσει έναν πιο βιώσιμο καθημερινό τρόπο ζωής.
Latest News
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια