Νέα προβλήματα και καθυστερήσεις σε λιμάνια αλλά και άνοδο των ναύλων ενόψει των γιορτών αναμένουν οι αναλυτές όσο η εφοδιαστική αλυσίδα δεν ομαλοποιείται.
Η κατάσταση έχει φτάσει «στα άκρα» με τη ζήτηση να είναι τόσο υψηλή και την προσφορά τόσο λίγη, που επιστρατεύονται και πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για να μεταφέρουν containers από την μια άκρη του πλανήτη στην άλλη.
Έτσι, προκειμένου να καλυφθεί αυτή η ζήτηση, ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες εταιρείες με πλοία που έχουν «χτιστεί» για να μεταφέρουν χύδην ξηρό, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα πλοία για να μεταφέρουν containers.
Μάλιστα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο διεθνές συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Θαλασσίων Ασφαλίσεων (ΙUMI) τον περασμένο Ιούλιο ένα bulker που μετέφερε «κουτιά» γύρισε πίσω στο κινεζικό λιμάνι καθώς στο λιμάνια καθώς σημειώθηκε κατάρρευση του φορτίου το αμπάρι.
Να σημειωθεί ωστόσο ότι προκειμένου έναν πλοίο bulker να μεταφέρει container χρειάζεται ειδική μελέτη και έγκριση από νηογνώμονες, κράτη σημαίας και ασφαλιστικές εταιρείες.
Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι και ορισμένες ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ετοιμάσει μελέτες προκειμένου να δρομολογήσουν πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για την μεταφορά Containers.
Επίσης, το ελληνικό τμήμα του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι συνέταξε οδηγίες για την κατάρτιση των μελετών χρήσης των bulkers για την μεταφορά containers.
Όπως αναφέρει η Παγιέτ Παλαιολόγου, Vice President for the Hellenic, Black Sea & Adriatic Zone, «έχουμε μια σημαντική εμπειρία και γνώσεις σχετικά με το σχεδιασμό, την ταξινόμηση και την διαχείριση των bulk carriers, κυρίως στην Ελλάδα, όπου έχουμε πολλούς πελάτες στην συγκεκριμένη αγορά. Επιπλέον, οι κανόνες μας για τα εμπορευματοκιβώτια και το δικό μας σχετικό λογισμικό είναι εξαιρετικά εξελιγμένοι. Ο συνδυασμός ενός bulker και ικανότητας και κατανόησης ενός containership, επέτρεψε στις ομάδες μας να παράσχουν γρήγορα ένα πλαίσιο για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της αγοράς καθώς προκύπτει ζήτηση για τα bulkers για να μπορούν να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια».
Latest News
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Νέες εκδόσεις από το Ίδρυμα Ευγενίδου για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Το Ίδρυμα Ευγενίδου προχώρησε φέτος στη συγγραφή και έκδοση 5 νέων τίτλων και 6 επικαιροποιημένων για τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες των ΑΕΝ.
Μεταφορικό ισοδύναμο: Νέα αποδέσμευση ποσού 14.642.070 ευρώ
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την περίοδο 2019-2024, έχει διαθέσει συνολικά το ποσό των 265.132.348 ευρώ στην Δράση «Μεταφορικό Ισοδύναμο»
«Αποκαλυπτήρια» για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Πού αυξήθηκαν, πού μειώθηκαν [πίνακες]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και σε ποιες γραμμές αυξήθηκαν και σε ποιες μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο - Τι δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών