Νέα προβλήματα και καθυστερήσεις σε λιμάνια αλλά και άνοδο των ναύλων ενόψει των γιορτών αναμένουν οι αναλυτές όσο η εφοδιαστική αλυσίδα δεν ομαλοποιείται.
Η κατάσταση έχει φτάσει «στα άκρα» με τη ζήτηση να είναι τόσο υψηλή και την προσφορά τόσο λίγη, που επιστρατεύονται και πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για να μεταφέρουν containers από την μια άκρη του πλανήτη στην άλλη.
Έτσι, προκειμένου να καλυφθεί αυτή η ζήτηση, ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες εταιρείες με πλοία που έχουν «χτιστεί» για να μεταφέρουν χύδην ξηρό, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα πλοία για να μεταφέρουν containers.
Μάλιστα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο διεθνές συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Θαλασσίων Ασφαλίσεων (ΙUMI) τον περασμένο Ιούλιο ένα bulker που μετέφερε «κουτιά» γύρισε πίσω στο κινεζικό λιμάνι καθώς στο λιμάνια καθώς σημειώθηκε κατάρρευση του φορτίου το αμπάρι.
Να σημειωθεί ωστόσο ότι προκειμένου έναν πλοίο bulker να μεταφέρει container χρειάζεται ειδική μελέτη και έγκριση από νηογνώμονες, κράτη σημαίας και ασφαλιστικές εταιρείες.
Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι και ορισμένες ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ετοιμάσει μελέτες προκειμένου να δρομολογήσουν πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για την μεταφορά Containers.
Επίσης, το ελληνικό τμήμα του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι συνέταξε οδηγίες για την κατάρτιση των μελετών χρήσης των bulkers για την μεταφορά containers.
Όπως αναφέρει η Παγιέτ Παλαιολόγου, Vice President for the Hellenic, Black Sea & Adriatic Zone, «έχουμε μια σημαντική εμπειρία και γνώσεις σχετικά με το σχεδιασμό, την ταξινόμηση και την διαχείριση των bulk carriers, κυρίως στην Ελλάδα, όπου έχουμε πολλούς πελάτες στην συγκεκριμένη αγορά. Επιπλέον, οι κανόνες μας για τα εμπορευματοκιβώτια και το δικό μας σχετικό λογισμικό είναι εξαιρετικά εξελιγμένοι. Ο συνδυασμός ενός bulker και ικανότητας και κατανόησης ενός containership, επέτρεψε στις ομάδες μας να παράσχουν γρήγορα ένα πλαίσιο για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της αγοράς καθώς προκύπτει ζήτηση για τα bulkers για να μπορούν να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια».
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς