Ναύλωση ρεκόρ στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πέτυχε η Euroseas, του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ένα από τα πλοία της, το containership Synergy Oakland, μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu και κατασκευής 2009, ναυλώθηκε για διάστημα 60- 85 ημερών, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα μεταξύ 195.000 και 202.000 δολαρίων την ημέρα, ανάλογα με το πότε θα παραδοθεί το πλοίο στο ναυλωτή.
Τα έσοδα από τη συμφωνία αναμένεται να διαμορφωθούν σε 12 έως 17 εκατ. δολάρια. Η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει το δεύτερο μισό του Οκτωβρίου 2021, όταν το πλοίο θα απελευθερωθεί από την υφιστάμενη ναύλωση.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα ναύλωση για το M/V Synergy Oakland για περίπου δύο έως τρεις μήνες με ημερήσιο ναύλο περίπου 200.000 δολαρίων την ημέρα. Αυτός είναι ο υψηλότερος ναύλος που έχει επιτευχθεί ποτέ από οποιοδήποτε πλοίο του στόλου μας και ένας από τους υψηλότερους που έχει επιτευχθεί ποτέ στον κλάδο μας. Η νέα ναύλωση εξασφαλίζει τουλάχιστον 12 εκατ. δολάρια εσόδων σε διάστημα δύο μηνών και, ενδεχομένως, έως και 17 εκατ. δολ. εάν επιλεγεί η μέγιστη περίοδος της ναύλωσης από τον ναυλωτή.
Σημειώνεται ότι προχθές η Euroseas ανακοίνωσε και την αγορά ενός containership μεταφορικής ικανότητας 1.740 teu, έτους ναυπήγησης 2006, αντί 25,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο αγοράσθηκε από την Lomar Shipping και θα απασχοληθεί με τριετή ναύλωση για περίπου 26.700 δολ ανά ημέρα σε ναυλωτή πρώτης κατηγορίας. Mε την προθήκη του πλοίου αυτού, ο στόλος της Euroseas φτάνει τα 15 containerships, ενώ έχει και δύο υπό ναυπήγηση.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International